کتاب الکترونیکی

101 روش برای جلب رضایت واقعی مشتریان: چگونه مشتریان خود را حفظ کنید و مشتریان جدید را جذب کنید

101 Ways to Really Satisfy Your Customers: How to Keep Your Customers and Attract New Ones

دانلود کتاب 101 Ways to Really Satisfy Your Customers: How to Keep Your Customers and Attract New Ones (به فارسی: 101 روش برای جلب رضایت واقعی مشتریان: چگونه مشتریان خود را حفظ کنید و مشتریان جدید را جذب کنید) نوشته شده توسط «Andrew Griffiths»


اطلاعات کتاب 101 روش برای جلب رضایت واقعی مشتریان: چگونه مشتریان خود را حفظ کنید و مشتریان جدید را جذب کنید

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Allen & Unwin

نویسنده: Andrew Griffiths

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 255

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 1741750083 , 9781741750089 , 9781741760576

توضیحات کتاب 101 روش برای جلب رضایت واقعی مشتریان: چگونه مشتریان خود را حفظ کنید و مشتریان جدید را جذب کنید

در اینجا 101 نکته اثبات شده برای افزایش اثربخشی تبلیغات شما آورده شده است. از این نکات برای درک اینکه چه چیزی باعث می‌شود یک آگهی کار کند در حالی که دیگری شکست می‌خورد، استفاده کنید و ثروت اندکی را در تبلیغات هدر می‌دهید. با نکاتی که برای خواندن فقط چند لحظه طراحی شده‌اند، 101 روش برای تبلیغ کسب‌وکارتان توصیه‌های گام به گام در این زمینه ارائه می‌دهد. چگونه یک تبلیغ بسازیم، چگونه فضای تبلیغاتی بخریم و چگونه مطمئن شویم که تبلیغات شما با پتانسیل کامل خود کار می کند. نکات را دنبال کنید تا کسب و کار شما به زودی از مزایای آن بهره مند شود.


Here are 101 proven tips to increase the effectiveness of your advertising. Use these tips to understand what makes one ad work while another fails and you will save a small fortune in wasted advertising.With tips designed to take just a few moments to read, 101 Ways to Advertise Your Business offers step-by-step advice on how to make an advertisement, how to buy advertising space and how to make sure that your advertisement is working to itsfull potential. Follow the tips and your business will soon be reaping the benefits.

دانلود کتاب «101 روش برای جلب رضایت واقعی مشتریان: چگونه مشتریان خود را حفظ کنید و مشتریان جدید را جذب کنید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.