دانلود کتاب 101 Ways to Really Satisfy Your Customers: How to Keep Your Customers and Attract New Ones (به فارسی: 101 روش برای جلب رضایت واقعی مشتریان: چگونه مشتریان خود را حفظ کنید و مشتریان جدید را جذب کنید) نوشته شده توسط «Andrew Griffiths»
اطلاعات کتاب 101 روش برای جلب رضایت واقعی مشتریان: چگونه مشتریان خود را حفظ کنید و مشتریان جدید را جذب کنید
موضوع اصلی: تحصیلات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Allen & Unwin
نویسنده: Andrew Griffiths
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 255
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 1741750083 , 9781741750089 , 9781741760576
توضیحات کتاب 101 روش برای جلب رضایت واقعی مشتریان: چگونه مشتریان خود را حفظ کنید و مشتریان جدید را جذب کنید
در اینجا 101 نکته اثبات شده برای افزایش اثربخشی تبلیغات شما آورده شده است. از این نکات برای درک اینکه چه چیزی باعث میشود یک آگهی کار کند در حالی که دیگری شکست میخورد، استفاده کنید و ثروت اندکی را در تبلیغات هدر میدهید. با نکاتی که برای خواندن فقط چند لحظه طراحی شدهاند، 101 روش برای تبلیغ کسبوکارتان توصیههای گام به گام در این زمینه ارائه میدهد. چگونه یک تبلیغ بسازیم، چگونه فضای تبلیغاتی بخریم و چگونه مطمئن شویم که تبلیغات شما با پتانسیل کامل خود کار می کند. نکات را دنبال کنید تا کسب و کار شما به زودی از مزایای آن بهره مند شود.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.