دانلود کتاب 101 Ways to Improve Customer Service: Training, Tools, Tips, and Techniques (به فارسی: 101 روش برای بهبود خدمات مشتری: آموزش، ابزار، نکات و تکنیک ها) نوشته شده توسط «Lorraine L. Ukens»
اطلاعات کتاب 101 روش برای بهبود خدمات مشتری: آموزش، ابزار، نکات و تکنیک ها
موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Pfeiffer
نویسنده: Lorraine L. Ukens
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 399
حجم کتاب: 6 مگابایت
کد کتاب: 0787982008
توضیحات کتاب 101 روش برای بهبود خدمات مشتری: آموزش، ابزار، نکات و تکنیک ها
101 راه برای بهبود خدمات مشتری انواع مداخلات آموزشی و توسعه ای را ارائه می دهد که می تواند در حال حاضر با کارمندان خدمات خط مقدم مورد استفاده قرار گیرد. نمایندگان خدمات مشتری شما مستقیماً بر درک مشتریان از محصولات و خدمات شما و در نهایت شرکت شما تأثیر میگذارند. این مهم است که کارکنان شما استراتژیهای خدماتی را برای ایجاد تصویری مثبت، برقراری ارتباط مؤثر و ایجاد ارتباط با مشتری برای حمایت از ارزشها و ارزشهای اساسی توسعه دهند. باورهای سازمان شما
دانلود کتاب «101 روش برای بهبود خدمات مشتری: آموزش، ابزار، نکات و تکنیک ها»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.