کتاب الکترونیکی

نوشتن زیرمتن: چگونه زیرمتنی بسازیم که شخصیت ها را توسعه می دهد، تعلیق را تقویت می کند و تم را تقویت می کند – جلد 1

Writing Subtext: How to Craft Subtext that Develops Characters, Boosts Suspense, and Reinforces Theme - Volume 1

دانلود کتاب Writing Subtext: How to Craft Subtext that Develops Characters, Boosts Suspense, and Reinforces Theme – Volume 1 (به فارسی: نوشتن زیرمتن: چگونه زیرمتنی بسازیم که شخصیت ها را توسعه می دهد، تعلیق را تقویت می کند و تم را تقویت می کند – جلد 1) نوشته شده توسط «Elizabeth Lyon»


اطلاعات کتاب نوشتن زیرمتن: چگونه زیرمتنی بسازیم که شخصیت ها را توسعه می دهد، تعلیق را تقویت می کند و تم را تقویت می کند – جلد 1

موضوع اصلی: مرجع – نگارش

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CreateSpace Independent Publishing Platform

نویسنده: Elizabeth Lyon

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 58

حجم فایل: 168 کیلوبایت

کد کتاب: 1490429883 , 9781490429885

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب نوشتن زیرمتن: چگونه زیرمتنی بسازیم که شخصیت ها را توسعه می دهد، تعلیق را تقویت می کند و تم را تقویت می کند – جلد 1

زیر متن یکی از گریزناپذیرترین و قدرتمندترین عناصر کاردستی است. به معنای واقعی کلمه به معنای آنچه در زیر متن نهفته است، یک جریان پنهان، یک دستور کار پنهان، یک جو، یک تقویت موضوع است – و در آنچه ضمنی وجود دارد، اما به صراحت بیان نشده است. این تأثیر دارد زیرا آنچه شما نمی گویید اغلب قوی تر از چیزی است که می گویید.

الیزابت لیون، ویراستار و نویسنده، تکنیک های مربوط به نوشتن زیرمتن را ابهام می کند و پیشنهاد می دهد. نمونه ها و گزیده هایی از ژانرهای مختلف. لیون از همان دستورالعمل دقیق و واضحی استفاده می‌کند که در دست‌نوشته‌سازی به‌خوبی شناخته شده است. برای بسیاری از نویسندگان، افزودن زیرمتن حلقه مفقوده نوشتن نثر قدرتمند است.


Subtext is one of the most elusive and powerful elements of craft. Literally meaning what lies beneath the text, it is an undercurrent, a hidden agenda, a vibe, a reinforcement of theme—and it exists in what is implied but not explicitly spelled out. It has impact because what you don’t say is often more powerful than what you do say.

Elizabeth Lyon, editor and author, demystifies the techniques involved in writing subtext, and offers examples and excerpts from multiple genres. Lyon uses the same incisive and clear instruction that she is so well known for in Manuscript Makeover. For many writers, adding subtext is the missing link to writing powerful prose.

دانلود کتاب «نوشتن زیرمتن: چگونه زیرمتنی بسازیم که شخصیت ها را توسعه می دهد، تعلیق را تقویت می کند و تم را تقویت می کند – جلد 1»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید