دانلود کتاب Winning the War of Words: Selling the War on Terror from Afghanistan to Iraq (به فارسی: پیروزی در جنگ کلمات: فروش جنگ علیه تروریسم از افغانستان به عراق) نوشته شده توسط «Wojtek Mackiewicz Wolfe»
اطلاعات کتاب پیروزی در جنگ کلمات: فروش جنگ علیه تروریسم از افغانستان به عراق
موضوع اصلی: سایر علوم اجتماعی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Praeger
نویسنده: Wojtek Mackiewicz Wolfe
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 154
حجم کتاب: 6 مگابایت
کد کتاب: 0313349673
توضیحات کتاب پیروزی در جنگ کلمات: فروش جنگ علیه تروریسم از افغانستان به عراق
در طول تاریخ و به ویژه در دوران معاصر، لفاظی های ریاست جمهوری لحن سیاست خارجی را نه تنها برای کنگره بلکه عمدتاً برای عموم مردم آمریکا تعیین می کند. در نتیجه، سیاست خارجی ایالات متحده به طور فعال برای عموم مردم آمریکا بازاریابی و پخش می شود. این کتاب استراتژی بازاریابی جنگ علیه ترور و اینکه چگونه این استراتژی افکار عمومی را به حمایت از گسترش جنگ علیه ترور از افغانستان به عراق واداشته است. نویسنده بررسی می کند که چگونه چارچوب اولیه رئیس جمهور جورج دبلیو بوش از حملات 11 سپتامبر بستری را برای ایجاد حمایت عمومی درازمدت از جنگ علیه تروریسم و ایجاد حمایت عمومی اولیه از اقدام ایالات متحده در عراق فراهم کرد.
با استخراج دادههای افکار عمومی و نزدیک به 1500 سخنرانی رئیسجمهور در یک دوره چهار ساله، این کتاب استدلال میکند که چارچوببندی تهدیدها و زیانهای ریاستجمهوری، نه دستاوردها، به حمایت عمومی از جنگ در افغانستان، جنگ در عراق، و کمپین موفقیت آمیز انتخاب مجدد پرزیدنت بوش. چارچوب اولیه پرزیدنت بوش از تهدید تروریستی بلافاصله پس از حملات 11 سپتامبر ارائه شد و در طول تهاجم به افغانستان تقویت شد. در این دوره زمانی، چارچوببندی تهدیدات ریاستجمهوری، پارامترهای گستردهای را برای جنگ علیه تروریسم ایجاد کرد و به رئیسجمهور این امکان را داد تا با موفقیت جنگ تنبیهی را در افغانستان به نمایش بگذارد. دوم، رئیس جمهور استراتژی جنگ پیشگیرانه را به بازار عرضه کرد و با تمرکز بر تهدید بالقوه جهانی تروریسم و تکثیر سلاح های کشتار جمعی، کشور را وارد جنگ پرهزینه تر در عراق کرد. لفاظیهای جنگی قبلی پرزیدنت بوش در قالبی کمکمتر و متمرکزتر بستهبندی شد که در آن جنگ عراق به بخشی از جنگ علیه تروریسم تبدیل شد که منجر به افزایش حمایت از رئیسجمهور و کمپین موفقیتآمیز انتخاب مجدد شد. در نهایت، نویسنده بحث عقب نشینی در برابر افزایش در عراق را بررسی می کند و کتاب را به روز می کند. این کتاب پتانسیل تأثیرگذاری چرخش ریاست جمهوری و سیاست خارجی مخاطره آمیز در خاورمیانه را نشان می دهد و تجزیه و تحلیلی سیستماتیک از اینکه چگونه یک رئیس جمهور به طور مؤثر استراتژی بازاریابی را دنبال می کند ارائه می دهد که همچنان توانایی پایدار برای تأثیرگذاری بر حمایت عمومی را نشان می دهد. حتی دو سال پس از حمله به عراق، 52 درصد از آمریکاییها معتقد بودند که ایالات متحده باید تا زمانی که به ثبات برسد، در عراق بماند. این یافته توضیحات تنظیم دستور کار را دور می زند، که برجستگی موضوع را در بین مردم تنها برای یک سال تجویز می کند. پایگاه داده بزرگ گفتار موجود با این مطالعه همچنین برای محققانی که به دنبال آموزش روشهای تحقیق کیفی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند، یک مزیت اضافی خواهد بود.
Throughout history and especially during contemporary times, presidential rhetoric sets the foreign policy tone not only for Congress but mainly for the American public. Consequently, US foreign policy is actively marketed and spun to the American public. This book describes the marketing strategy of the War on Terror and how that strategy compelled public opinion towards supporting the spread of the War on Terror from Afghanistan to Iraq. The author investigates how President George W. Bush’s initial framing of the September 11th attacks provided the platform for the creation of long term public support for the War on Terror and established early public support for U.S. action in Iraq.
Mining public opinion data and nearly 1500 presidential speeches over a four year period, the book argues that presidential framing of threats and losses, not gains, contributed to public support for war in Afghanistan, war in Iraq, and President Bush’s successful reelection campaign. President Bush’s initial framing of the terrorist threat was introduced immediately after the September 11th attacks and reinforced throughout the Afghanistan invasion. During this time period, presidential threat framing established the broad parameters for the War on Terror and enabled the president to successfully market a punitive war in Afghanistan. Second, the president marketed the strategy of preemptive war and led the country into the more costly war in Iraq by focusing on the potentially global threat of terrorism and the proliferation of Weapons of Mass Destruction. President Bush’s previous war rhetoric was repackaged into a leaner, more focused format in which the Iraq war became part of the War on Terror, resulting in increased support for the president and a successful reelection campaign. Finally, the author examines the withdraw vs. surge in Iraq debate bringing the book up to date. The book shows the influencing potential of presidential spin and of risky foreign policy in the Middle East, and presents a systematic analysis of how a president effectively pursued a marketing strategy that continues to show an enduring ability to influence public support. Even two years after the Iraq invasion, 52% of Americans believed that the U.S. should stay in Iraq until it is stabilized. This finding bypasses agenda setting explanations, which prescribes issue salience amongst the public for only one year. The large speech database available with the study will also be an added benefit to scholars seeking to teach undergraduate and graduate level qualitative research methods.
دانلود کتاب «پیروزی در جنگ کلمات: فروش جنگ علیه تروریسم از افغانستان به عراق»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.