دانلود کتاب Why Service Stinks…and Exactly What to Do About It! (به فارسی: چرا خدمات بوی بد می دهد و دقیقاً چه باید کرد در مورد آن!) نوشته شده توسط «T. Scott Gross»
اطلاعات کتاب چرا خدمات بوی بد می دهد و دقیقاً چه باید کرد در مورد آن!
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kaplan Business
نویسنده: T. Scott Gross
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 236
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0750663634
نوبت چاپ: Original
توضیحات کتاب چرا خدمات بوی بد می دهد و دقیقاً چه باید کرد در مورد آن!
چرا خدمات بوی بد میدهد، همراه با تحقیقات دقیق تأیید شده و نمونههای جذاب از بهترین و بدترین شیوهها، کتاب راهنمای خدمات مشتری یک مرحلهای است. مدیران و ارائه دهندگان خدمات یاد خواهند گرفت که چگونه نگرش کلی خدمات و شیوه های استاندارد خود را ارتقا دهند. نویسنده T. Scott Gross روابط فوقالعاده سرور و مشتری را برای آموزش رویکردهای مدل به اشتراک میگذارد و داستانهای فراموش نشدنی از خدمات وحشتناک را به اشتراک میگذارد تا اشاره کند که چگونه میتوان این موقعیتها را به راحتی اصلاح کرد. گراس با هوشمندی و اقتدار نشان می دهد که چگونه مدیران در هر کسب و کاری می توانند تجربه مشتری خود را بهبود بخشند و تجارت مجدد را تشویق کنند. تی اسکات گراس به عنوان یکی از غول های خدمات به مشتریان شناخته می شود. او یک سخنران خستگی ناپذیر و مشهور در مورد این موضوع است، با فهرست مشتریانی که با بزرگترین مشاغل در کشور پر شده است. دانش درونی او از این شرکتها، دسترسی به رهبران خدمات برتر، و رویکرد عقلانی او در بین خوانندگان تاثیرگذار خواهد بود. ویژگیهای چرا خدمات بدبو عبارتند از: *سایمون میگوید- مدیریت چه کاری میتواند برای الهام بخشیدن به خدمات برجسته انجام دهد *نحوه استخدام یک سرور خارقالعاده-ده سوال هوشمندانه که باید هنگام مصاحبه بپرسید *تأثیر عواقب-تأثیر پرداخت، مزایا، و مزایای خدمات *درس هایی از استادان – چگونه Crate & Barrel، فروشگاه کانتینر و سایر رهبران خدمات کاری را که انجام می دهند به خوبی انجام می دهند این ممکن است اولین کتاب تحقیق محور در مورد خدمات مشتری باشد، با تجزیه و تحلیل آماری کامل، اما حس محترم گراس طنز از طریق داده ها با نکات برجسته حکایتی که موضوع خدمات مشتری را در چشم انداز قرار می دهد، شعله ور می شود.
دانلود کتاب «چرا خدمات بوی بد می دهد و دقیقاً چه باید کرد در مورد آن!»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.