کتاب الکترونیکی

چرا خدمات بوی بد می دهد و دقیقاً چه باید کرد در مورد آن!

Why Service Stinks...and Exactly What to Do About It!

دانلود کتاب Why Service Stinks…and Exactly What to Do About It! (به فارسی: چرا خدمات بوی بد می دهد و دقیقاً چه باید کرد در مورد آن!) نوشته شده توسط «T. Scott Gross»


اطلاعات کتاب چرا خدمات بوی بد می دهد و دقیقاً چه باید کرد در مورد آن!

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kaplan Business

نویسنده: T. Scott Gross

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 236

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0750663634

نوبت چاپ: Original

توضیحات کتاب چرا خدمات بوی بد می دهد و دقیقاً چه باید کرد در مورد آن!

چرا خدمات بوی بد می‌دهد، همراه با تحقیقات دقیق تأیید شده و نمونه‌های جذاب از بهترین و بدترین شیوه‌ها، کتاب راهنمای خدمات مشتری یک مرحله‌ای است. مدیران و ارائه دهندگان خدمات یاد خواهند گرفت که چگونه نگرش کلی خدمات و شیوه های استاندارد خود را ارتقا دهند. نویسنده T. Scott Gross روابط فوق‌العاده سرور و مشتری را برای آموزش رویکردهای مدل به اشتراک می‌گذارد و داستان‌های فراموش نشدنی از خدمات وحشتناک را به اشتراک می‌گذارد تا اشاره کند که چگونه می‌توان این موقعیت‌ها را به راحتی اصلاح کرد. گراس با هوشمندی و اقتدار نشان می دهد که چگونه مدیران در هر کسب و کاری می توانند تجربه مشتری خود را بهبود بخشند و تجارت مجدد را تشویق کنند. تی اسکات گراس به عنوان یکی از غول های خدمات به مشتریان شناخته می شود. او یک سخنران خستگی ناپذیر و مشهور در مورد این موضوع است، با فهرست مشتریانی که با بزرگترین مشاغل در کشور پر شده است. دانش درونی او از این شرکت‌ها، دسترسی به رهبران خدمات برتر، و رویکرد عقلانی او در بین خوانندگان تاثیرگذار خواهد بود. ویژگی‌های چرا خدمات بدبو عبارتند از: *سایمون می‌گوید- مدیریت چه کاری می‌تواند برای الهام بخشیدن به خدمات برجسته انجام دهد *نحوه استخدام یک سرور خارق‌العاده-ده سوال هوشمندانه که باید هنگام مصاحبه بپرسید *تأثیر عواقب-تأثیر پرداخت، مزایا، و مزایای خدمات *درس هایی از استادان – چگونه Crate & Barrel، فروشگاه کانتینر و سایر رهبران خدمات کاری را که انجام می دهند به خوبی انجام می دهند این ممکن است اولین کتاب تحقیق محور در مورد خدمات مشتری باشد، با تجزیه و تحلیل آماری کامل، اما حس محترم گراس طنز از طریق داده ها با نکات برجسته حکایتی که موضوع خدمات مشتری را در چشم انداز قرار می دهد، شعله ور می شود.


Packed with carefully validated research and engaging examples of best and worst practices, Why Service Stinks is a one-stop customer service guidebook. Managers and service providers will learn how to upgrade their overall service attitude and standard practices. Author T. Scott Gross profiles superb server-customer relationships to teach model approaches and shares some unforgettable stories of dreadful service to point out how these situations could have been easily remedied. With wit and authority, Gross shows how managers in any business can improve their customer’s experience and encourage repeat business. T. Scott Gross is known as one of the giants in customer service. He is a tireless and celebrated speaker on the topic, with a client roster studded with the biggest businesses in the country. His inside knowledge of these companies, access to top service leaders, and commonsense approach will hit the mark with readers. Features of Why Service Stinks include: *Simon says-What management can do to inspire outstanding service *How to hire a fantastic server-Ten street-smart questions to ask when interviewing *The influences of consequences-The effects of pay, perks, and benefits on service *Lessons from the masters-How Crate & Barrel, Container Store, and other service leaders do what they do so well This may be the first research-oriented book on customer service, with complete statistical analysis, but Gross’s revered sense of humor comes blazing through the data with anecdotal highlights that put the subject of customer service into perspective.

دانلود کتاب «چرا خدمات بوی بد می دهد و دقیقاً چه باید کرد در مورد آن!»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.