کتاب الکترونیکی

وقتی دنیاها با هم برخورد می کنند: تبدیل Numenera و The Strange

When Worlds Collide: Converting Numenera and The Strange

دانلود کتاب When Worlds Collide: Converting Numenera and The Strange (به فارسی: وقتی دنیاها با هم برخورد می کنند: تبدیل Numenera و The Strange) نوشته شده توسط «Monte Cook – Bruce R. Cordell»


اطلاعات کتاب وقتی دنیاها با هم برخورد می کنند: تبدیل Numenera و The Strange

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Monte Cook Games

نویسنده: Monte Cook – Bruce R. Cordell

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 18

حجم فایل: 1.92 مگابایت

توضیحات کتاب وقتی دنیاها با هم برخورد می کنند: تبدیل Numenera و The Strange

آیا می خواهید مطالب Numenera را برای کمپین The Strange خود غارت کنید؟ آیا می خواهید چند کانون و توصیفگر جدید را از The Strange بردارید و از آنها در Numenera استفاده کنید؟ در مورد له کردن هر دو بازی به طور کامل، هم قوانین و هم تنظیمات، چطور؟

سیستم – “موتور بازی”، اگر بخواهید – پشت هر دو The Strange و Numenera، Cypher System نامیده می شود. اگرچه بازی ها متفاوت هستند، مفاهیم اصلی آنها یکسان است. هر دو شامل دشواری هایی هستند که از 1 تا 10 درجه بندی شده اند، و هر دو دارای شخصیت هایی هستند که از تلاش، مهارت ها و دارایی ها برای کاهش این سختی استفاده می کنند و برای اینکه ببینند موفق می شوند یا خیر، d20 را نشان می دهند. هر دو بازی دارای شخصیت‌هایی هستند که با یک جمله توصیف می‌شوند: I’m a blank blank who blank. و گرچه انواع، مخلوقات، رمزها و بیشتر توصیفگرها و کانونها از بازی به بازی دیگر متفاوت است، اما شکل ارائه آنها و نحوه قرار گرفتن آنها در کل بازی یکسان است.

هنگامی که Worlds Collide به شما امکان می دهد از این اشتراک به طور کامل استفاده کنید، و تمام ابزارهایی را که برای برداشتن مواد از Numenera یا The Strange و رها کردن آن به دیگری نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. اگر Numenera و The Strange را دارید، مثل این است که محتوای هر کدام را دو برابر کنید!


Do you want to loot Numenera material for your The Strange campaign? Do you want to lift a few new foci and descriptors from The Strange and use them in Numenera? How about mashing both games together in their entirety, both rules and setting?

The system—the “game engine,” if you will— behind both The Strange and Numenera is called the Cypher System. Although the games are different, their core concepts are the same. Both involve difficulties rated from 1 to 10, and both have characters who use Effort, skills, and assets to reduce that difficulty and roll a d20 to see if they succeed. Both games have characters described by a single sentence: I’m a blank blank who blanks. And although the types, creatures, cyphers, and most of the descriptors and foci are different from game to game, the form in which they are presented, and the way they fit into the game as a whole, is the same.

When Worlds Collide lets you take full advantage of this commonality, giving you all the tools you need to lift material from Numenera or The Strange and drop it into the other. If you have Numenera and The Strange, it’s like doubling the content of each!

دانلود کتاب «وقتی دنیاها با هم برخورد می کنند: تبدیل Numenera و The Strange»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید