کتاب الکترونیکی

وقتی مشتریان صحبت می کنند … آنچه را که به شما می گویند به فروش تبدیل کنید

When Customers Talk... Turn What They Tell You into Sales

دانلود کتاب When Customers Talk… Turn What They Tell You into Sales (به فارسی: وقتی مشتریان صحبت می کنند … آنچه را که به شما می گویند به فروش تبدیل کنید) نوشته شده توسط «T. Scott Gross»


اطلاعات کتاب وقتی مشتریان صحبت می کنند … آنچه را که به شما می گویند به فروش تبدیل کنید

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kaplan Business

نویسنده: T. Scott Gross

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 227

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0793195195 , 9780793195190

توضیحات کتاب وقتی مشتریان صحبت می کنند … آنچه را که به شما می گویند به فروش تبدیل کنید

مشتریان شما صحبت می کنند – ما به آنها گوش می دهیم!

در آخرین قسمت از سه گانه خدمات مشتری، تی اسکات گراس با شرکت اطلاعاتی پیشرو در بازار مصرف کننده BIGresearch همکاری کرده است تا دریابد که چگونه خرده فروشان به مشتریان خود گوش نمی دهند و با نادیده گرفتن خواسته های مشتریان خود چه خطری را به خطر می اندازند. . BIGresearch 100000 مشتری خرده‌فروش را مورد بررسی قرار داد و بازخورد ارزشمند آنها در مورد خدمات، قیمت‌گذاری، عادات و آنچه در تجربه خرید به دنبال آن هستند برای اولین بار در When Customers Talk ارائه شده است.

بینش آنها به شما کمک می کند تا نیازهای مشتریان را پیش بینی کنید و از روندهای نوظهور به نفع خود استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه مشتریان سودآور را جذب و حفظ کنید و به طور موثر رقبا را شکست دهید. در اینجا فقط چند موضوع وجود دارد:

· کشف کنید که مشتریان چگونه به خرده فروشان زنجیره ای متفاوت از عملیات کوچک نگاه می کنند.

В·


Your Customers Are Talking…We’ve Been Listening!

In the final installment of his customer service trilogy, T. Scott Gross has partnered with the leading consumer market intelligence firm BIGresearch to find out how retailers don’t listen to their customers—and what they risk by ignoring what their customers want. BIGresearch surveyed 100,000 retail customers, and their valuable feedback on service, pricing, habits, and what they look for in a shopping experience are presented for the first time in When Customers Talk.

Their insights will help you anticipate customers’ needs and use emerging trends to your advantage. You’ll learn how to attract and retain profitable customers and effectively beat the competition. Here are just a few topics:

В· Discover how customers view chain retailers differently than small operations.

В·

دانلود کتاب «وقتی مشتریان صحبت می کنند … آنچه را که به شما می گویند به فروش تبدیل کنید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.