کتاب الکترونیکی

آنچه در یک نام است: تبلیغات و مفهوم برندها

What's in a Name: Advertising and the Concept of Brands

دانلود کتاب What’s in a Name: Advertising and the Concept of Brands (به فارسی: آنچه در یک نام است: تبلیغات و مفهوم برندها) نوشته شده توسط «John Philip Jones – Jan S. Slater»


اطلاعات کتاب آنچه در یک نام است: تبلیغات و مفهوم برندها

موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: M.E. Sharpe

نویسنده: John Philip Jones – Jan S. Slater

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 334

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780765609731 , 0765609738

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب آنچه در یک نام است: تبلیغات و مفهوم برندها

این یک نسخه کاملاً بازنویسی شده و به روز شده از یکی از کتاب های کلاسیک واقعی در زمینه بازاریابی و تبلیغات است. در یک نام چیست؟ تبلیغات و مفهوم برندها، برندها را از دیدگاه تئوری بازاریابی مدرن تحلیل می کند. این به طور مفصل به نقش تبلیغات در ایجاد، ساخت و حفظ برندهای قوی می پردازد – رگ حیاتی هر کمپین بازاریابی طولانی مدت. این کار مبتنی بر تجربی است و توسط بهترین تحقیقات از هر دو زمینه حرفه ای و دانشگاهی پشتیبانی می شود. نویسندگان تولد و بلوغ برندها را توصیف می کنند و الگوهای خرید کالاهای تکراری توسط مصرف کنندگان را تشریح می کنند. علاوه بر تمام یافته‌ها و نمونه‌های تحقیقاتی جدید، این نسخه جدید What’s in a Name؟ شامل اولین پوشش اثرات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تبلیغات بر فروش برندها می باشد. این کتاب با توصیه های جدیدی در مورد چگونگی توسعه و انتشار تبلیغات بهتر به پایان می رسد.


This is a completely rewritten and updated version of one of the true classic books in the field of marketing and advertising. What’s in a Name? Advertising and the Concept of Brands analyzes brands from the point of view of modern marketing theory. It deals in detail with the role of advertising in creating, building, and maintaining strong brands – the lifeblood of any long-term marketing campaign. The work is empirically based and is supported by the best research from both the professional and academic fields. The authors describe the birth and maturity of brands and dissect the patterns of consumer purchasing of repeat-purchase goods. In addition to all new research findings and examples, this new edition of What’s in a Name? includes first time coverage of the short-term, medium-term, and long-term effects of advertising on sales of brands. The book concludes with new recommendations on how to develop and disseminate better advertising.

دانلود کتاب «آنچه در یک نام است: تبلیغات و مفهوم برندها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.