دانلود کتاب What’s in a Name: Advertising and the Concept of Brands (به فارسی: آنچه در یک نام است: تبلیغات و مفهوم برندها) نوشته شده توسط «John Philip Jones – Jan S. Slater»
اطلاعات کتاب آنچه در یک نام است: تبلیغات و مفهوم برندها
موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: M.E. Sharpe
نویسنده: John Philip Jones – Jan S. Slater
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 334
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780765609731 , 0765609738
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب آنچه در یک نام است: تبلیغات و مفهوم برندها
این یک نسخه کاملاً بازنویسی شده و به روز شده از یکی از کتاب های کلاسیک واقعی در زمینه بازاریابی و تبلیغات است. در یک نام چیست؟ تبلیغات و مفهوم برندها، برندها را از دیدگاه تئوری بازاریابی مدرن تحلیل می کند. این به طور مفصل به نقش تبلیغات در ایجاد، ساخت و حفظ برندهای قوی می پردازد – رگ حیاتی هر کمپین بازاریابی طولانی مدت. این کار مبتنی بر تجربی است و توسط بهترین تحقیقات از هر دو زمینه حرفه ای و دانشگاهی پشتیبانی می شود. نویسندگان تولد و بلوغ برندها را توصیف می کنند و الگوهای خرید کالاهای تکراری توسط مصرف کنندگان را تشریح می کنند. علاوه بر تمام یافتهها و نمونههای تحقیقاتی جدید، این نسخه جدید What’s in a Name؟ شامل اولین پوشش اثرات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تبلیغات بر فروش برندها می باشد. این کتاب با توصیه های جدیدی در مورد چگونگی توسعه و انتشار تبلیغات بهتر به پایان می رسد.
دانلود کتاب «آنچه در یک نام است: تبلیغات و مفهوم برندها»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.