کتاب الکترونیکی

آنچه هر مهندس باید در مورد ارتباطات تجاری بداند

What Every Engineer Should Know About Business Communication

دانلود کتاب What Every Engineer Should Know About Business Communication (به فارسی: آنچه هر مهندس باید در مورد ارتباطات تجاری بداند) نوشته شده توسط «John X. Wang»


اطلاعات کتاب آنچه هر مهندس باید در مورد ارتباطات تجاری بداند

موضوع اصلی: الکترونیک: مخابرات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC

نویسنده: John X. Wang

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 208

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 084938396X , 9780849383960

توضیحات کتاب آنچه هر مهندس باید در مورد ارتباطات تجاری بداند

مهندسان باید دارای طیف وسیعی از مهارت های ارتباطی تجاری باشند که آنها را قادر می سازد تا به طور مؤثر هدف و ارتباط ایده، فرآیند یا طراحی فنی خود را به اشتراک بگذارند. این متن ارتباط تجاری منحصر به فرد مملو از توصیه های عملی است که توانایی شما را در

ایده های بازاری

В В В В В В В برای نوشتن پیشنهادات В В В ایجاد اشتیاق برای تحقیق В В В В В В В В ارائه ارائه

В В В В В В В شرح یک طرح

В В В В В В В سازماندهی یک تیم پروژه

p>В·В В В В В В В هماهنگی جلسات ایجاد گزارش ها و مشخصات فنی با تمرکز بر سه نیاز ارتباطی حیاتی متخصصان مهندسی در صحبت کردن، نوشتن و گوش دادن به کتاب، راهبردهای ارتباطی حیاتی مورد نیاز در بسیاری از تنظیمات گروهی و موقعیت های کاری را مشخص می کند. این نشان می دهد که چگونه می توان یک استراتژی بازاریابی را در هر جنبه ای از ارتباطات مهندسی، از ارائه ها، کمک های بصری، پیشنهادات، و گزارش های فنی گرفته تا ایمیل و تماس های تلفنی، ادغام کرد. با استفاده از مثال‌های موقعیتی، این کتاب همچنین نحوه استفاده از رایانه، گرافیک و سایر ابزارهای مهندسی را برای برقراری ارتباط مؤثر با سایر مهندسان و مدیران نشان می‌دهد.


Engineers must possess a range of business communication skills that enable them to effectively communicate the purpose and relevance of their idea, process, or technical design. This unique business communication text is packed with practical advice that will improve your ability to —  

В В В В В В В В В В В В В В 

В·В В В В В В В В  Market ideas

В·В В В В В В В В  Write proposals

В·В В В В В В В В  Generate enthusiasm for research

В·В В В В В В В В  Deliver presentations

В·В В В В В В В В  Explain a design

В·В В В В В В В В  Organize a project team

В·В В В В В В В В  Coordinate meetings

В·В В В В В В В В  Create technical reports and specifications

Focusing on the three critical communication needs of engineering professionals—speaking, writing, and listening—the book delineates critical communication strategies required in many group settings and work situations. It demonstrates how to integrate a marketing strategy into every facet of engineering communication, from presentations, visual aids, proposals, and technical reports to e-mail and phone calls. Using situational examples, the book also illustrates how to use computers, graphics, and other engineering tools to effectively communicate with other engineers and managers.

دانلود کتاب «آنچه هر مهندس باید در مورد ارتباطات تجاری بداند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.