دانلود کتاب What Customers Want: Using Outcome-Driven Innovation to Create Breakthrough Products and Services (به فارسی: آنچه مشتریان می خواهند: استفاده از نوآوری نتیجه محور برای ایجاد محصولات و خدمات موفق) نوشته شده توسط «T. Scott Gross»
اطلاعات کتاب آنچه مشتریان می خواهند: استفاده از نوآوری نتیجه محور برای ایجاد محصولات و خدمات موفق
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill
نویسنده: T. Scott Gross
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 241
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9780793176816 , 0793176816
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب آنچه مشتریان می خواهند: استفاده از نوآوری نتیجه محور برای ایجاد محصولات و خدمات موفق
یک استاد نوآوری مشهور جهان، شیوههایی را توضیح میدهد که منجر به نوآوریهای موفقیتآمیز میشوند
“برنامههای نتیجه محور اولویک نظم و انضباط و قابلیت پیشبینی را برای فرآیند اغلب تصادفی نوآوری به ارمغان میآورد.”
-کلایتون کریستنسن
سالها، شرکتها اصول اساسی را که پارادایم مشتری محور را تعریف میکنند – یعنی استفاده از “نیازمندیهای” مشتری برای هدایت رشد و نوآوری، پذیرفتهاند. اما با گذشت بیست سال از این حرکت، نوآوریهای نوآورانه هنوز نادر هستند و بیشتر شرکتها متوجه میشوند که 50 تا 90 درصد ابتکارات نوآوری آنها با شکست مواجه میشود. هزینه این شکست ها برای شرکت های آمریکایی به تنهایی بیش از 100 میلیارد دلار در سال تخمین زده می شود.
آنتونی اولویک، رهبر نوآوری تحسینشده بینالمللی، در کتابی که همه چیزهایی را که در مورد مشتریمحور بودن آموختهاید به چالش میکشد، سلاح مخفی پشت برخی از موفقترین شرکتهای سالهای اخیر را آشکار میکند. این رویکرد انقلابی برای ایجاد محصول و خدمات جدید که به عنوان نوآوری “نتیجه محور” شناخته می شود، نوآوری را از یک هنر مبهم به یک علم دقیق تبدیل می کند که تصادفی و عدم قطعیت از آن حذف می شود.
بر اساس بیش از 200 مطالعه که بیش از هفتاد شرکت و بیست و پنج صنعت را در بر می گیرد، Ulwick معتقد است که وقتی نوآوری به میان می آید، روش های سنتی که شرکت ها برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده می کنند، دلیل اصلی اتلاف مزمن و از دست رفتن فرصت ها هستند. اولویک در آنچه مشتریان میخواهند نشان میدهد که همه روشهای تحقیقاتی کیفی رایج، اطلاعاتی با نیت خوب، اما نامناسب و بهطور وحشتناکی گمراهکننده ارائه میکنند که فرآیند نوآوری را از مسیر خارج میکند. اولویک به جای پذیرش ورودیهای مشتری مانند «نیازها»، «منافع»، «مشخصات» و «راهحلها» استدلال میکند که محققان باید «صدای مشتری» را خاموش کنند و روی «معیارهایی که مشتریان برای سنجش موفقیت استفاده میکنند» تمرکز کنند. هنگام اجرای مشاغل، وظایف یا فعالیت هایی که می خواهند انجام دهند.” استفاده از این نتایج مورد نظر مشتری به عنوان ورودی در فرآیند نوآوری، بسیاری از هرج و مرج و تنوع را که معمولاً ابتکارات نوآوری را از مسیر خارج می کند، حذف می کند.
با همان بینش عمیق، سادگی، و حس غیرمعمولی که راه حل مبتکر را به تحسین جهانی سوق داد، این کتاب تغییر پارادایم یک رویکرد هشت مرحله ای را شرح می دهد که از تفکر نتیجه محور برای بهبود چشمگیر هر جنبه ای از فرآیند نوآوری استفاده می کند. -از تقسیمبندی بازارها و شناسایی فرصتها تا ایجاد، ارزیابی و موقعیتیابی مفاهیم پیشرفت. با استفاده از مطالعات موردی از مایکروسافت، جانسون و جانسون، AIG، Pfizer، و سایر شرکتهای پیشرو، آنچه مشتریان میخواهند به شرکتها نشان میدهد که چگونه:
– ورودیهای منحصربهفرد مشتری را به دست آورند که نوآوری قابل پیشبینی را ممکن میسازد – شناسایی فرصتها برای اختلال، ایجاد بازار جدید، و رشد بازار اصلی – خیلی قبل از انجام رقبا – شناسایی ایدهها، فناوریها و اکتسابهایی که بیشترین پتانسیل را برای ایجاد ارزش مشتری دارند – به طور سیستماتیک مفاهیم پیشرفتکننده محصولات و خدمات را تعریف کنید
نوآوری برای موفقیت و رشد کسبوکار ضروری است. این کتاب شاخص با ارائه یک جایگزین اثبات شده برای تفکر مشتری محور شکست خورده، شما را با ابزارهایی برای آزادسازی نوآوری، کاهش هزینه ها، و کاهش نرخ شکست – و ایجاد محصولات و خدماتی که مشتریان واقعاً می خواهند، مسلح می کند.
“Ulwick’s outcome-driven programs bring discipline and predictability to the often random process of innovation.”
-Clayton Christensen
For years, companies have accepted the underlying principles that define the customer-driven paradigm–that is, using customer “requirements” to guide growth and innovation. But twenty years into this movement, breakthrough innovations are still rare, and most companies find that 50 to 90 percent of their innovation initiatives flop. The cost of these failures to U.S. companies alone is estimated to be well over $100 billion annually.
In a book that challenges everything you have learned about being customer driven, internationally acclaimed innovation leader Anthony Ulwick reveals the secret weapon behind some of the most successful companies of recent years. Known as “outcome-driven” innovation, this revolutionary approach to new product and service creation transforms innovation from a nebulous art into a rigorous science from which randomness and uncertainty are eliminated.
Based on more than 200 studies spanning more than seventy companies and twenty-five industries, Ulwick contends that, when it comes to innovation, the traditional methods companies use to communicate with customers are the root cause of chronic waste and missed opportunity. In What Customers Want, Ulwick demonstrates that all popular qualitative research methods yield well-intentioned but unfitting and dreadfully misleading information that serves to derail the innovation process. Rather than accepting customer inputs such as “needs,” “benefits,” “specifications,” and “solutions,” Ulwick argues that researchers should silence the literal “voice of the customer” and focus on the “metrics that customers use to measure success when executing the jobs, tasks or activities they are trying to get done.” Using these customer desired outcomes as inputs into the innovation process eliminates much of the chaos and variability that typically derails innovation initiatives.
With the same profound insight, simplicity, and uncommon sense that propelled The Innovator’s Solution to worldwide acclaim, this paradigm-changing book details an eight-step approach that uses outcome-driven thinking to dramatically improve every aspect of the innovation process–from segmenting markets and identifying opportunities to creating, evaluating, and positioning breakthrough concepts. Using case studies from Microsoft, Johnson & Johnson, AIG, Pfizer, and other leading companies, What Customers Want shows companies how to:
-Obtain unique customer inputs that make predictable innovation possible -Recognize opportunities for disruption, new market creation, and core market growth–well before competitors do -Identify which ideas, technologies, and acquisitions have the greatest potential for creating customer value -Systematically define breakthrough products and services concepts
Innovation is fundamental to success and business growth. Offering a proven alternative to failed customer-driven thinking, this landmark book arms you with the tools to unleash innovation, lower costs, and reduce failure rates–and create the products and services customers really want.
دانلود کتاب «آنچه مشتریان می خواهند: استفاده از نوآوری نتیجه محور برای ایجاد محصولات و خدمات موفق»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.