کتاب الکترونیکی

WEBKDD 2001 — استخراج داده های ثبت وب در سراسر نقاط لمسی مشتریان: سومین کارگاه بین المللی سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا، 26 اوت 2001 مقالات تجدید نظر شده

WEBKDD 2001 — Mining Web Log Data Across All Customers Touch Points: Third International Workshop San Francisco, CA, USA, August 26, 2001 Revised Papers

دانلود کتاب WEBKDD 2001 — Mining Web Log Data Across All Customers Touch Points: Third International Workshop San Francisco, CA, USA, August 26, 2001 Revised Papers (به فارسی: WEBKDD 2001 — استخراج داده های ثبت وب در سراسر نقاط لمسی مشتریان: سومین کارگاه بین المللی سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا، 26 اوت 2001 مقالات تجدید نظر شده) نوشته شده توسط «Bettina Berendt (auth.) – Ron Kohavi – Brij M. Masand – Myra Spiliopoulou – Jaideep Srivastava (eds.)»


اطلاعات کتاب WEBKDD 2001 — استخراج داده های ثبت وب در سراسر نقاط لمسی مشتریان: سومین کارگاه بین المللی سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا، 26 اوت 2001 مقالات تجدید نظر شده

موضوع اصلی: شبکه: اینترنت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg

نویسنده: Bettina Berendt (auth.) – Ron Kohavi – Brij M. Masand – Myra Spiliopoulou – Jaideep Srivastava (eds.)

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 166

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 3540439692 , 9783540439691

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب WEBKDD 2001 — استخراج داده های ثبت وب در سراسر نقاط لمسی مشتریان: سومین کارگاه بین المللی سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا، 26 اوت 2001 مقالات تجدید نظر شده

WorkshopTheme سهولت و سرعت انجام معاملات تجاری از طریق وب یک نیروی محرکه کلیدی در رشد سریع تجارت الکترونیک بوده است. علاوه بر این، تعامل با مشتری، از جمله محتوای شخصی‌سازی‌شده، ایمیل‌های c-paign و بازخورد آنلاین، کانال‌های ارتباطی جدیدی را فراهم می‌کند که قبلاً در دسترس نبودند یا بسیار ناکارآمد بودند. وب یک نیروی محرکه کلیدی در رشد سریع c-merceandewchannel الکترونیکی برای ارائه دهندگان محتوا است. دانش در مورد مشتریان اساسی برای ایجاد راه حل های تجارت الکترونیک قابل دوام. گزارش‌های وب غنی، داده‌هایی را در مورد مشتریان و مشتریان احتمالی خود به شرکت‌ها ارائه می‌دهند و امکان تقسیم‌بندی خرد و تعاملات شخصی‌شده را فراهم می‌کنند. هزینه های جذب مشتری به صدها دلار به ازای هر مشتری رایج است و تاکید زیاد بر هدف گذاری صحیح را توجیه می کند. هنگامی که مشتریان به دست می آیند، حفظ مشتری به هدف تبدیل می شود. حفظ و نگهداری از طریق رضایت و وفاداری مشتری می تواند با کسب و بهره برداری از دانش در مورد این مشتریان و نیازهای آنها تا حد زیادی بهبود یابد. اگرچه وبلاگ ها منبعی برای الگوهای دانش ارزشمند هستند، اما باید در نظر داشت که وب تنها یکی از کانال های تعامل بین شرکت و مشتریانش است. داده‌های به‌دست‌آمده از کانال‌های معمولی دانش ارزشمندی را در مورد بخش‌های موجود بازار ارائه می‌کنند، در حالی که ارتباطات سیار گروه‌های مشتریان بیشتری را اضافه می‌کند. در پاسخ، شرکت‌ها شروع به ادغام چندین منبع داده از جمله وب، بی‌سیم، مراکز تماس و داده‌های ذخیره‌سازی آجری در یک انبار داده واحد می‌کنند که دیدگاهی چندوجهی از مشتریان، ترجیحات، علایق و انتظارات آنها ارائه می‌دهد.


WorkshopTheme The ease and speed with which business transactions can be carried out over the Web has been a key driving force in the rapid growth of electronic commerce. In addition, customer interactions, including personalized content, e-mail c- paigns, and online feedback provide new channels of communication that were not previously available or were very ine?cient. The Web presents a key driving force in the rapid growth of electronic c- merceandanewchannelforcontentproviders.Knowledgeaboutthecustomeris fundamental for the establishment of viable e-commerce solutions. Rich web logs provide companies with data about their customers and prospective customers, allowing micro-segmentation and personalized interactions. Customer acqui- tion costs in the hundreds of dollars per customer are common, justifying heavy emphasis on correct targeting. Once customers are acquired, customer retention becomes the target. Retention through customer satisfaction and loyalty can be greatly improved by acquiring and exploiting knowledge about these customers and their needs. Althoughweblogsarethesourceforvaluableknowledgepatterns,oneshould keep in mind that the Web is only one of the interaction channels between a company and its customers. Data obtained from conventional channels provide invaluable knowledge on existing market segments, while mobile communication adds further customer groups. In response, companies are beginning to integrate multiple sources of data including web, wireless, call centers, and brick-a- mortar store data into a single data warehouse that provides a multifaceted view of their customers, their preferences, interests, and expectations.

دانلود کتاب «WEBKDD 2001 — استخراج داده های ثبت وب در سراسر نقاط لمسی مشتریان: سومین کارگاه بین المللی سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا، 26 اوت 2001 مقالات تجدید نظر شده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.