کتاب الکترونیکی

خدمات وب، تجارت الکترونیک و وب معنایی: دومین کارگاه بین المللی، WES 2003، کلاگنفورت، اتریش، 16-17 ژوئن، 2003، مقالات منتخب اصلاح شده

Web Services, E-Business, and the Semantic Web: Second International Workshop, WES 2003, Klagenfurt, Austria, June 16-17, 2003, Revised Selected Papers

دانلود کتاب Web Services, E-Business, and the Semantic Web: Second International Workshop, WES 2003, Klagenfurt, Austria, June 16-17, 2003, Revised Selected Papers (به فارسی: خدمات وب، تجارت الکترونیک و وب معنایی: دومین کارگاه بین المللی، WES 2003، کلاگنفورت، اتریش، 16-17 ژوئن، 2003، مقالات منتخب اصلاح شده) نوشته شده توسط «Pat Croke (auth.) – Christoph J. Bussler – Dieter Fensel – Maria E. Orlowska – Jian Yang (eds.)»


اطلاعات کتاب خدمات وب، تجارت الکترونیک و وب معنایی: دومین کارگاه بین المللی، WES 2003، کلاگنفورت، اتریش، 16-17 ژوئن، 2003، مقالات منتخب اصلاح شده

موضوع اصلی: شبکه: اینترنت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg

نویسنده: Pat Croke (auth.) – Christoph J. Bussler – Dieter Fensel – Maria E. Orlowska – Jian Yang (eds.)

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 150

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 3540223967 , 9783540223962 , 9783540259824

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب خدمات وب، تجارت الکترونیک و وب معنایی: دومین کارگاه بین المللی، WES 2003، کلاگنفورت، اتریش، 16-17 ژوئن، 2003، مقالات منتخب اصلاح شده

دومین کارگاه آموزشی خدمات وب، کسب و کار الکترونیکی و وب معنایی (WES) طی 16 تا 17 ژوئن 2003 همراه با CAiSE 2003، پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی سیستم های اطلاعاتی پیشرفته برگزار شد. اینترنت در حال تغییر روش کار کسب و کار است. سازمان ها از وب برای ارائه کالاها و خدمات خود، یافتن شرکای تجاری و پیوند دادن برنامه های کاربردی موجود (شاید قدیمی) خود به سایر برنامه ها استفاده می کنند. خدمات وب به سرعت در حال تبدیل شدن به فناوری توانمندسازی تجارت الکترونیک و سیستم های تجارت الکترونیکی امروزی هستند و به زودی وب را همانطور که اکنون به یک چارچوب محاسباتی و کاربردی توزیع شده تبدیل خواهند کرد. از سوی دیگر، کسب و کار الکترونیکی به عنوان یک مفهوم نوظهور نیز بر نرم افزارها – برنامه ها، چشم انداز خدمات روزمره، و روشی که ما کارها را در تقریباً هر حوزه از زندگی خود انجام می دهیم، تأثیر می گذارد. در حال حاضر مجموعه ای از تجربیات انباشته شده برای نشان دادن تفاوت بین صرف حضور آنلاین و استفاده از وب به عنوان یک رسانه استراتژیک و کاربردی در تعامل تجارت الکترونیک با تجارت (B2B) و همچنین بازارها وجود دارد. در نهایت، پارادایم وب معنایی نوظهور قول می دهد که مصنوعات وب را حاشیه نویسی کند تا استدلال خودکار در مورد آنها را فعال کند. هنگامی که این پارادایم برای خدمات الکترونیکی اعمال می شود، امیدوار است که اتوماسیون قابل توجهی برای فعالیت هایی مانند کشف، فراخوانی، مونتاژ و نظارت بر خدمات الکترونیکی فراهم کند. اما قبل از تحقق این چشم انداز، کارهای زیادی باید انجام شود.


The 2nd Workshop on Web Services, E-Business, and the Semantic Web (WES) was held during June 16–17, 2003 in conjunction with CAiSE 2003, the 15th International Conference on Advanced Information Systems Engineering. The Internet is changing the way businesses operate. Organizations are using the Web to deliver their goods and services, to find trading partners, and to link their existing (maybe legacy) applications to other applications. Web services are rapidly becoming the enabling technology of today’s e-business and e-commerce systems, and will soon transform the Web as it is now into a distributed computation and application fra- work. On the other hand, e-business as an emerging concept is also impacting software – plications, the everyday services landscape, and the way we do things in almost each domain of our life. There is already a body of experience accumulated to demonstrate the difference between just having an online presence and using the Web as a stra- gic and functional medium in e-business-to-business interaction (B2B) as well as marketplaces. Finally, the emerging Semantic Web paradigm promises to annotate Web artifacts to enable automated reasoning about them. When applied to e-services, the paradigm hopes to provide substantial automation for activities such as discovery, invocation, assembly, and monitoring of e-services. But much work remains to be done before realizing this vision.

دانلود کتاب «خدمات وب، تجارت الکترونیک و وب معنایی: دومین کارگاه بین المللی، WES 2003، کلاگنفورت، اتریش، 16-17 ژوئن، 2003، مقالات منتخب اصلاح شده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.