کتاب الکترونیکی

موجک: از ریاضی تا تمرین

Wavelets: From Math to Practice

دانلود کتاب Wavelets: From Math to Practice (به فارسی: موجک: از ریاضی تا تمرین) نوشته شده توسط «Desanka P. Radunovic»


اطلاعات کتاب موجک: از ریاضی تا تمرین

موضوع اصلی: امواج و پردازش سیگنال

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Desanka P. Radunovic

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 176

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 3642006132 , 9783642006135 , 9788674663455

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب موجک: از ریاضی تا تمرین

روش تبدیل موجک یکی از ابزارهای کلیدی در پردازش و کنترل سیگنال است. تئوری موجک مدرن خطوط کلی برای ساخت موجک و تبدیل با استفاده از آنها را تعریف می کند. قوانینی را ارائه می دهد که برای به دست آوردن یک موجک با ویژگی های دلخواه باید از آنها تبعیت کرد، به این معنی که همه می توانند یک موجک مناسب برای وظیفه داده شده ایجاد کنند. این کتاب به درک این قواعد کمک می کند.

در هفت فصل، کتاب درک مختصری از نظریه موجک ها ارائه می دهد، نحوه محاسبه آنها را در عمل توضیح می دهد و در نهایت کاربردهای معمولی موجک ها و نحوه کار آنها را ارائه می دهد. این کتاب برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و مهندسین شاغل در ارتباطات الکتریکی، پردازش سیگنال و کنترل نوشته شده است.


The method of wavelet transforms is one key tool in signal processing and control. Modern wavelet theory defines outlines for construction of wavelets and transformations using them. It gives rules that one has to obey to get a wavelet basis with desired properties, meaning that everyone can create a wavelet adequate for the given task. This book helps to understanding this rules.

In seven chapters, the book gives a concise understanding of the theory of wavelets, explains how to compute them in practise and finally presents typical applications of wavelets and how they work. The book is written for graduate students and practising Engineers of electrical communications, signal processing and control.

دانلود کتاب «موجک: از ریاضی تا تمرین»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.