کتاب الکترونیکی

مدیریت گارانتی و تولید محصول

Warranty Management and Product Manufacture

دانلود کتاب Warranty Management and Product Manufacture (به فارسی: مدیریت گارانتی و تولید محصول) نوشته شده توسط «Dodderi Narshima Prabhakar Murthy – Wallace R. Blischke»


اطلاعات کتاب مدیریت گارانتی و تولید محصول

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Dodderi Narshima Prabhakar Murthy – Wallace R. Blischke

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 311

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9781852339333 , 1852339330 , 1852339330

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدیریت گارانتی و تولید محصول

خریداران کالاهای تولیدی خواهان اطمینان از عملکرد رضایت بخش محصول خریداری شده در طول عمر مورد انتظار خود هستند. ضمانت‌نامه‌ها از دو جهت نقش بسیار مهمی در ارائه این تضمین دارند. اولاً، شرایط گارانتی می تواند قول محافظت در صورت خرابی محصول را ارائه دهد. ثانیا، خدمات گارانتی موثر می تواند رضایت مشتری را در صورت ادعای گارانتی تضمین کند. استفاده موفقیت‌آمیز از هر دوی این موارد مستلزم مدیریت گارانتی مناسب است. نویسندگان کتاب مدیریت گارانتی و تولید محصول، مدیریت گارانتی «مرحله 3» را توسعه داده‌اند که ضمانت‌ها را از منظر استراتژیک مشاهده می‌کند و با استراتژی گارانتی که با برنامه‌ریزی فنی و تجاری مرتبط است شروع می‌شود. از همان ابتدای فرآیند توسعه محصول. هدف مدیریت گارانتی دستیابی به اهداف کلی کسب و کار با تمرکز بر تضمین عملکرد محصول و همچنین اطمینان از رضایت مشتری، هدف نهایی مدیریت گارانتی است. مدیریت گارانتی و تولید محصول دستورالعمل هایی را برای دستیابی به این هدف ارائه می دهد. این تک نگاری که توسط دو تن از متخصصان برجسته جهان در مدیریت گارانتی نوشته شده است، به روزترین تفکرات در این زمینه کلیدی تولید محصول را شرح می دهد. این یک راهنمای ارزشمند برای مدیران در توسعه محصول، تولید و بازاریابی و همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مدیریت بازرگانی و عملیات و مهندسی صنایع خواهد بود.


Purchasers of manufactured goods demand assurance that the purchased product will perform satisfactorily over its expected life. Warranties play a vitally important role in providing this assurance, in two ways. Firstly, warranty terms can provide a promise of protection in the event of a product failure. Secondly, effective warranty service can assure customer satisfaction in the event of a warranty claim. Successful use of both of these requires proper warranty management.The authors of Warranty Management and Product Manufacture have developed “Stage-3” warranty management, that views warranties from a strategic perspective, beginning with a warranty strategy that is linked to technical and commercial planning from the very start of the product development process. The aim of warranty management is to achieve the overall business objectives by focussing on both product performance assurance as well as ensuring customer satisfaction, the ultimate goal of warranty management. Warranty Management and Product Manufacture provides guidelines for achieving this goal. Written by two of the world’s leading experts in warranty management, this monograph details the most up-to-date thinking in this key area of product manufacture. It will be an invaluable guide for managers in product development, production and marketing as well as graduate students in business and operations management and industrial engineering.

دانلود کتاب «مدیریت گارانتی و تولید محصول»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.