کتاب الکترونیکی

صدا از طریق شبکه های داده برای مدیران

Voice over Data Networks for Managers

دانلود کتاب Voice over Data Networks for Managers (به فارسی: صدا از طریق شبکه های داده برای مدیران) نوشته شده توسط «Lawrence Harte»


اطلاعات کتاب صدا از طریق شبکه های داده برای مدیران

موضوع اصلی: سازمان و پردازش داده ها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Althos

نویسنده: Lawrence Harte

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 80

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780972805322 , 097280532X

توضیحات کتاب صدا از طریق شبکه های داده برای مدیران

Voice over Data Networks for Manager توضیح می دهد که چگونه و چرا شرکت ها سیستم های تلفن خود را به استفاده از سیستم های صوتی روی داده تبدیل می کنند. این کتاب توضیح می دهد که چگونه شرکت شما می تواند هزینه های ارتباطی را 40٪ تا 70٪ کاهش دهد، به استفاده از سیستم های تلفن فعلی خود ادامه دهد و درآمد حاصل از برنامه های ارتباطی جدید را افزایش دهد.

نویسنده با بیش از 100 شرکت کار کرد تا گام‌های مهمی را که شرکت‌ها باید بردارند و خطراتی که باید هنگام انتقال از سیستم‌های تلفن سنتی به شبکه‌های داده از طریق صدا از آنها دوری کنند، کشف کرد. سیستم‌های تلفن برای بقای شرکت‌ها ضروری هستند و آزمایش‌های اولیه، استراتژی‌های انتقال و پیش‌بینی ادغام اطلاعات آینده بخش‌های مهمی از فرآیند تبدیل هستند.

مهمتر از همه، این کتاب توضیح می دهد که چرا یک شرکت نمی تواند همه راه حل ها را ارائه دهد و اینکه درک بی طرفانه از گزینه های فعلی، خطرات کلیدی که ممکن است وجود داشته باشند و اینکه چگونه انتخاب شما توانایی شما را برای برآورده کردن آینده شما تعیین می کند، مهم است. نیازهای ارتباطی

اصول اولیه نحوه عملکرد سرویس تلفن اینترنتی را بیاموزید. این شامل دیجیتالی‌سازی صدا، فشرده‌سازی داده‌ها و اینکه چگونه انتخاب‌های شما بر کیفیت صدای شما تأثیر می‌گذارد، می‌شود. در مورد فرآیندهای اساسی ارسال بسته ها از طریق اینترنت بحث شده است و اینکه چگونه از دست دادن بسته ها (و برخی از آنها گم می شوند) معمولاً بر کیفیت صدا تأثیر نمی گذارد. در مورد دروازه هایی که داده ها را به سیگنال های تلفن تبدیل می کنند و شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن اینترنتی (ITSP) که ارتباطات بین شما و تلفن های استاندارد را با استفاده از دروازه بان ها مدیریت می کنند، آشنا خواهید شد.

مروری بر سیستم‌های تلفن مستقل از جمله سیستم‌های تلفن کلیدی (KTS)، صرافی خصوصی (PBX) و یکپارچه‌سازی تلفن کامپیوتری (CTI) به شما کمک می‌کند تا بفهمید چه چیزی تغییر خواهد کرد. مقدمه ای از شبکه های ارتباطی داده، مبانی شبکه های داده از جمله شبکه های محلی (LAN) و اینترنت را توضیح می دهد. شما خواهید آموخت که برای ترکیب سیستم های ارتباط صوتی و داده به همراه گزینه های کلیدی و تأثیر این انتخاب ها بر سیستم های ارتباطی داده شما چه اتفاقی باید بیفتد.

تفاوت‌های بین سیستم‌های IP Centrex و Internet PBX (iPBX) و اینکه کدام یک از این راه‌حل‌ها ممکن است بهترین انتخاب برای شرکت شما باشد را کشف کنید. با انواع تلفن های اینترنتی (IP Telephones) آشنا خواهید شد. این انواع تلفن از فقط نرم افزار (به نام تلفن های نرم افزاری) تا تلفن های اینترنتی کامل (به نام تلفن های سخت) متغیر است. درباره سرورهای تماس و ویژگی‌های کنترل تماس پیشرفته که می‌توانند ارائه کنند، بیاموزید.

در مورد انواع معمولی اتصالات داده ای که در سیستم های ارتباطی شرکت استفاده می شود مانند خط اجاره ای، فریم رله، DSL، مودم های کابلی، و اینکه چگونه ممکن است نیاز به تغییر (اگر وجود داشته باشد) برای اجازه دادن به خدمات صوتی از طریق داده مورد استفاده قرار می گیرند، بحث شد. همچنین در مورد چالش‌های معمولی مانند فایروال‌ها و سرورهای پراکسی و گزینه‌هایی که مدیران ارتباطات داده هنگام اجرای این تغییرات باید به آنها توجه کنند، آشنا خواهید شد.

نحوه اتصال شبکه داده خود به شبکه های تلفن عمومی. شما در مورد گزینه هایی از جمله استفاده از دروازه ها یا ارائه دهنده خدمات تلفن اینترنتی (ITSP) برای ارائه اتصالات به و از شبکه داده خود به شبکه تلفن عمومی خواهید بود. دریابید که چرا انواع تبدیلی که انتخاب می کنید به طور چشمگیری بر قابلیت اطمینان و کیفیت خدمات شما تأثیر می گذارد.

مسائل کلیدی کیفیت خدمات (QoS)، امنیت و قابلیت اطمینان و نحوه اطمینان از دریافت صدای با کیفیت در هنگام استفاده از شبکه های داده را بدانید. تفاوت در صورتحساب و عملیات شرح داده شده است. برخی از ویژگی ها و خدمات پیشرفته مانند پیام رسانی یکپارچه و مسیریابی تماس هوشمند را که در اکثر سیستم های تلفن سنتی امکان پذیر نیست، کشف کنید.

چالش‌ها و راه‌حل‌های بالقوه‌ای برای خدمات شبکه صدا روی داده وجود دارد. شما خواهید آموخت که چگونه شرکت ها بر بسیاری از این چالش ها غلبه کرده اند و در برخی موارد، این چالش ها را به مزایایی تبدیل کرده اند.

زبان و استاندارد مورد استفاده صنعت از جمله H.323، Session Initiated Protocol (SIP)، Media Gateway C را بیاموزید.


Voice over Data Networks for Managers explains how and why companies converting their telephone systems to use voice over data systems. This book explains how your company can reduce communication costs 40% to 70%, keep using your existing telephone systems, and increase revenue from new communication applications.

The author worked with more than 100 companies to discover the critical steps companies should take and risks to avoid when transitioning from traditional telephone systems to voice over data networks. Telephone systems are essential to survival of companies and initial testing, transition strategies, and anticipation of future information integration are important parts of the conversion process.

Most important, this book explains why one company cannot provide All the Solutions and that it is important to have an unbiased understanding of the present options, key risks they may present, and how your selection will determine your ability to meet your future communication needs.

Learn the basics of how Internet telephone service works. This includes voice digitization, data compression, and how your choices of these will affects your voice quality. Discussed are the basic processes of sending packets through the Internet and how the loss of packets (and some do get lost) do not usually effect the voice quality. You will learn about gateways that convert data to telephone signals and Internet telephone service provider (ITSP) companies that manage the connections between you and standard telephones by using gatekeepers.

An overview of independent telephone systems including key telephone systems (KTS), private branch exchange (PBX) and computer telephone integration (CTI) helps you to understand what will be changed. An introduction of data communication networks explains the fundamentals of data networks including local area networks (LAN) and the Internet. You will learn what must happen to combine voice and data communication systems along with the key options and impact these choices will have on your data communication systems.

Discover the differences between IP Centrex and Internet PBX (iPBX) systems and which of these solutions may be the best choice for your company. You will learn about the many types of Internet telephones (IP Telephones). These telephone types range from software only (called Soft Phones) to full function Internet telephones (called Hard Phones). Learn about call servers and the advanced call control features they can provide.

Discussed are the typical types of data connections are used in company communication systems such as leased line, frame relay, DSL, cable modems, and how they may need to change (if at all) to permit voice over data service. You will also learn about the typical challenges such as firewalls and proxy servers and options that data communications managers will need to address when implementing these changes.

How to connect your data network to public telephone networks. You will about options including using gateways or Internet telephone service provider (ITSP) to provide connections to and from your data network to the public telephone network. Find out why the types of conversion you choose will dramatically effect the reliability and quality of your service.

Understand the key quality of service (QoS), security, and reliability issues and how to ensure you get toll quality voice when using data networks. Described are the differences in billing and operations. Discover some of the advanced features and services such as unified messaging and intelligent call routing that are not possible with most traditional telephone systems.

There are potential challenges and solutions with voice over data network service. You will learn how companies have overcome many of these challenges and in some cases, turned these challenges into benefits.

Learn the language and standard used by the industry including H.323, Session Initiated Protocol (SIP), Media Gateway C

دانلود کتاب «صدا از طریق شبکه های داده برای مدیران»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.