کتاب الکترونیکی

Verilog: سوالات متداول: زبان، برنامه ها و برنامه های افزودنی

Verilog: Frequently Asked Questions: Language, Applications and Extensions

دانلود کتاب Verilog: Frequently Asked Questions: Language, Applications and Extensions (به فارسی: Verilog: سوالات متداول: زبان، برنامه ها و برنامه های افزودنی) نوشته شده توسط «Shivakumar S. Chonnad – Needamangalam B. Balachander»


اطلاعات کتاب Verilog: سوالات متداول: زبان، برنامه ها و برنامه های افزودنی

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Shivakumar S. Chonnad – Needamangalam B. Balachander

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 202

حجم کتاب: 17 مگابایت

کد کتاب: 0387228349 , 9780387228341 , 9780387228990

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب Verilog: سوالات متداول: زبان، برنامه ها و برنامه های افزودنی

این کتاب به سؤالات و مسائلی که در استفاده از Verilog HDL در تمام مراحل طراحی، سنتز و تأیید سخت افزار با آن مواجه می شوند، می پردازد. مسائلی که در کتاب مورد بحث قرار می‌گیرد معمولاً در پروژه‌های طراحی ASIC و همچنین در طراحی‌های Soft IP وجود دارد. این مسائل در قالب پرسش و پاسخ ساده مطرح می شوند. از آنجایی که هر موضوع به طور مستقل به آن پرداخته شده و به تفصیل توضیح داده شده است، این کتاب به عنوان یک منبع مرجع مهم برای کاربران Verilog عمل می کند. هر یک از سوالات متداول در صورت لزوم با شکل ها و جداول نشان داده می شود. در این کتاب به آخرین Verilog-2001 و SystemVerilog نیز اشاره شده است.

با پیچیدگی روزافزون ASICها که این روزها طراحی می شود، تصمیماتی که فرد در هر یک از مراحل طراحی، سنتز یا تأیید می گیرد، می گیرد. تأثیرات عمیقی بر این سه مرحله دارد. این کتاب پیچیدگی های این مسائل وابسته به هم را در زمینه Verilog HDL ارائه می دهد.


This book addresses “front end” questions and issues encountered in using the Verilog HDL, during all the stages of Hardware Design, Synthesis and Verification. The issues discussed in the book are typically encountered in both ASIC design projects as well as in Soft IP designs. These issues are addressed in a simple Q&A format. Since each issue is independently dealt with and explained in detail, this book acts as an important source of reference for the Verilog users. Each of the FAQs will be illustrated with figures and tables as required. The latest Verilog-2001 and SystemVerilog have also been referred to in this book.

With the increasing complexity of ASICs being designed these days, the decisions that one makes in any of the stages of Design, Synthesis or Verification has profound effects on these three stages. This book presents the intricacies of these inter-dependent issues in the context of the Verilog HDL.

دانلود کتاب «Verilog: سوالات متداول: زبان، برنامه ها و برنامه های افزودنی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.