کتاب الکترونیکی

اسکریپت Unreal Engine 4 با C++ Cookbook

Unreal Engine 4 Scripting with C++ Cookbook

دانلود کتاب Unreal Engine 4 Scripting with C++ Cookbook (به فارسی: اسکریپت Unreal Engine 4 با C++ Cookbook) نوشته شده توسط «William Sherif»


اطلاعات کتاب اسکریپت Unreal Engine 4 با C++ Cookbook

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: William Sherif

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 452 / 453

حجم فایل: 7.08 مگابایت

کد کتاب: 1785885545 , 9781785885549

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب اسکریپت Unreal Engine 4 با C++ Cookbook

ویژگی‌های کلیدی

  • یک قالب ساده و قابل پیگیری
  • مجموعه‌ای از مهم‌ترین وظایف و مشکلات
  • دستورالعمل‌هایی که به دقت سازمان‌دهی شده‌اند برای حل مؤثر مشکلات
  • توضیحات واضح در مورد کاری که انجام دادید
  • راه‌حل‌هایی که می‌توان برای حل مشکلات دنیای واقعی استفاده کرد

توضیحات کتاب

Unreal Engine 4 (UE4) کامل است مجموعه ای از ابزارهای توسعه بازی ساخته شده توسط توسعه دهندگان بازی، برای توسعه دهندگان بازی. این کتاب با بیش از 100 دستور العمل عملی، راهنمای نمایش تکنیک هایی برای استفاده از قدرت اسکریپت نویسی C++ در حین توسعه بازی ها با UE4 است. با افزودن و ویرایش کلاس های C++ از داخل Unreal Editor شروع می شود. این یکی از نقاط قوت اصلی Unreal، توانایی طراحان برای سفارشی کردن بازیگران و اجزای توسعه‌یافته توسط برنامه‌نویس است. این به شما کمک می کند مزایای زمان و نحوه استفاده از C++ را به عنوان ابزار اسکریپت نویسی درک کنید. این کتاب با ترکیبی از دستور العمل‌های وظیفه‌محور، اطلاعات کاربردی در مورد برنامه‌نویسی بازی‌ها با UE4 و دستکاری بازی و محیط توسعه با استفاده از C++ ارائه می‌کند. در پایان کتاب، این اختیار را خواهید داشت که با Unreal Engine 4 با استفاده از C++ به‌عنوان زبان برنامه‌نویسی، به یک توسعه‌دهنده درجه یک تبدیل شوید.

آنچه خواهید آموخت

  • ساخت کتابخانه‌های تابع (Blueprints) حاوی کد قابل استفاده مجدد برای کاهش نگهداری
  • انتقال توابع سطح پایین از Blueprint به C++ برای بهبود عملکرد
  • جزئیات پیاده سازی پیچیده را برای ساده کردن گردش کار طراحان جمع آوری کنید
  • کتابخانه های موجود را ترکیب کنید به بازی خود اضافه کنید تا عملکردهای اضافی مانند یکپارچه سازی سخت افزار را اضافه کنید
  • اجرای وظایف و رفتارهای هوش مصنوعی در Blueprints و C++
  • تولید داده برای کنترل ظاهر و محتوای عناصر UI
  • درباره نویسنده

    ویلیام شریف یک برنامه نویس ++C با بیش از هشت سال تجربه در دنیای برنامه نویسی، از برنامه نویسی بازی تا برنامه نویسی وب است. وی همچنین به مدت هفت سال به عنوان مدرس دوره های دانشگاهی (جلسه ای) فعالیت کرد. علاوه بر این، او چندین برنامه از جمله Strum و MARSHALL OF THE ELITE SQUADRON را در فروشگاه iTunes منتشر کرد. در گذشته، او به دلیل ارائه مطالب درسی به روشی آسان و قابل فهم، تحسین برانگیز را به دست آورده است.

    استیون ویتل یک توسعه دهنده و مربی بازی با نزدیک به 10 سال تجربه توسعه است. که بیشتر آن با استفاده از Unreal Engine انجام شده است. او یکی از مشارکت‌کنندگان انجمن در موتور است، با ویژگی‌ها یا رفع اشکالات تقریباً در همه نسخه‌های اصلی موتور از زمان انتشار عمومی آن.

    فهرست محتوا

    1. ابزارهای توسعه UE4
    2. ایجاد کلاس‌ها
    3. مدیریت حافظه و اشاره‌گرهای هوشمند
    4. بازیگران و مؤلفه‌ها
    5. مدیریت رویدادها و نمایندگان
    6. ورودی و برخورد
    7. ارتباط بین کلاس ها و رابط ها
    8. یکپارچه سازی C++ و ویرایشگر غیرواقعی
    9. واسط های کاربر – UI و UMG
    10. AI برای کنترل NPC ها
    11. مواد و شیدرهای سفارشی
    12. کار با APIهای UE4

    Key Features

    • A straightforward and easy-to-follow format
    • A selection of the most important tasks and problems
    • Carefully organized instructions to solve problems efficiently
    • Clear explanations of what you did
    • Solutions that can be applied to solve real-world problems

    Book Description

    Unreal Engine 4 (UE4) is a complete suite of game development tools made by game developers, for game developers. With more than 100 practical recipes, this book is a guide showcasing techniques to use the power of C++ scripting while developing games with UE4. It will start with adding and editing C++ classes from within the Unreal Editor. It will delve into one of Unreal’s primary strengths, the ability for designers to customize programmer-developed actors and components. It will help you understand the benefits of when and how to use C++ as the scripting tool. With a blend of task-oriented recipes, this book will provide actionable information about scripting games with UE4, and manipulating the game and the development environment using C++. Towards the end of the book, you will be empowered to become a top-notch developer with Unreal Engine 4 using C++ as the scripting language.

    What you will learn

    • Build function libraries (Blueprints) containing reusable code to reduce upkeep
    • Move low-level functions from Blueprint into C++ to improve performance
    • Abstract away complex implementation details to simplify designer workflows
    • Incorporate existing libraries into your game to add extra functionality such as hardware integration
    • Implement AI tasks and behaviors in Blueprints and C++
    • Generate data to control the appearance and content of UI elements

    About the Author

    William Sherif is a C++ programmer with more than eight years of experience in the programming world, ranging from game programming to web programming. He also worked as a university course instructor (sessional) for seven years. Additionally, he released several apps on the iTunes store, including Strum and MARSHALL OF THE ELITE SQUADRON. In the past, he has won acclaim for delivering course material in an easy-to-understand manner.

    Stephen Whittle is a game developer and educator with nearly 10 years of development experience, most of which has been done using Unreal Engine. He is a community contributor to the engine, with features or bug fixes included in almost every major version of the engine since its public release.

    Table of Contents

    1. UE4 Development Tools
    2. Creating Classes
    3. Memory Management and Smart Pointers
    4. Actors and Components
    5. Handling Events and Delegates
    6. Input and Collision
    7. Communication between Classes and Interfaces
    8. Integrating C++ and the Unreal Editor
    9. User Interfaces – UI and UMG
    10. AI for Controlling NPCs
    11. Custom Materials and Shaders
    12. Working with UE4 APIs

    دانلود کتاب «اسکریپت Unreal Engine 4 با C++ Cookbook»

    مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

    برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید