کتاب الکترونیکی

حساب اولترامتریک: مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل p-adic

Ultrametric calculus: An introduction to p-adic analysis

دانلود کتاب Ultrametric calculus: An introduction to p-adic analysis (به فارسی: حساب اولترامتریک: مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل p-adic) نوشته شده توسط «W. H. Schikhof»


اطلاعات کتاب حساب اولترامتریک: مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل p-adic

موضوع اصلی: تحلیل و بررسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: W. H. Schikhof

زبان: English

فرمت کتاب: djvu (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1985

تعداد صفحه: 318

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780521242349 , 9780521032872 , 9780511623844 , 0521242347 , 0521032873 , 0511623844

توضیحات کتاب حساب اولترامتریک: مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل p-adic

این مقدمه ای است برای تجزیه و تحلیل p-adic که ابتدایی و در عین حال کامل است و انواع کاربردهای موضوع را نشان می دهد. دکتر شیخوف می‌تواند به تفاوت‌های تحلیل p-adic و “واقعی” اشاره و توضیح دهد. این رویکرد تضمین می کند که خواننده به سرعت با این تحلیل به همان اندازه «واقعی» آشنا شده و از ارتباط آن قدردانی می کند. درک خواننده با تعداد زیادی تمرین که در سراسر آن گنجانده شده است، تقویت و عمیق تر می شود. اینها هم درک خواننده را آزمایش می کنند و هم متن را در جهت های جالب گسترش می دهند. در نتیجه، این کتاب به یک مرجع استاندارد برای متخصصان (به ویژه در تجزیه و تحلیل p-adic، نظریه اعداد و هندسه جبری) تبدیل خواهد شد و به عنوان یک کتاب درسی برای دانش آموزان پیشرفته ریاضیات آشنا به جبر و تجزیه و تحلیل مورد استقبال قرار خواهد گرفت.


This is an introduction to p-adic analysis which is elementary yet complete and which displays the variety of applications of the subject. Dr Schikhof is able to point out and explain how p-adic and ‘real’ analysis differ. This approach guarantees the reader quickly becomes acquainted with this equally ‘real’ analysis and appreciates its relevance. The reader’s understanding is enhanced and deepened by the large number of exercises included throughout; these both test the reader’s grasp and extend the text in interesting directions. As a consequence, this book will become a standard reference for professionals (especially in p-adic analysis, number theory and algebraic geometry) and will be welcomed as a textbook for advanced students of mathematics familiar with algebra and analysis.

دانلود کتاب «حساب اولترامتریک: مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل p-adic»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.