کتاب الکترونیکی

اعتماد و فناوری های جدید: بازاریابی و مدیریت در اینترنت و رسانه های موبایل

Trust and New Technologies: Marketing and Management on the Internet and Mobile Media

دانلود کتاب Trust and New Technologies: Marketing and Management on the Internet and Mobile Media (به فارسی: اعتماد و فناوری های جدید: بازاریابی و مدیریت در اینترنت و رسانه های موبایل) نوشته شده توسط «Teemu Kautonen – Heikki Karjaluoto»


اطلاعات کتاب اعتماد و فناوری های جدید: بازاریابی و مدیریت در اینترنت و رسانه های موبایل

موضوع اصلی: شبکه: اینترنت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Edward Elgar Publishing

نویسنده: Teemu Kautonen – Heikki Karjaluoto

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 325

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 1847205682 , 9781847205681

توضیحات کتاب اعتماد و فناوری های جدید: بازاریابی و مدیریت در اینترنت و رسانه های موبایل

این کتاب روشنگرانه برای محققان، پزشکان و دانشجویان پژوهشگر که بر کاربردهای فناوری های جدید در بازاریابی و مدیریت تمرکز دارند، بسیار مورد توجه خواهد بود. به محققان در رشته‌های تجاری و علوم اجتماعی اعتماد کنید همچنین این کتاب به موقع و منحصربه‌فرد را منبعی سازنده خواهند یافت.


This enlightening book will be of great interest to scholars, practitioners and research students focussing on the applications of new technologies in marketing and management. Trust researchers across business disciplines and the social sciences will also find this timely and unique book a constructive resource.

دانلود کتاب «اعتماد و فناوری های جدید: بازاریابی و مدیریت در اینترنت و رسانه های موبایل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.