دانلود کتاب Trust and New Technologies: Marketing and Management on the Internet and Mobile Media (به فارسی: اعتماد و فناوری های جدید: بازاریابی و مدیریت در اینترنت و رسانه های موبایل) نوشته شده توسط «Teemu Kautonen – Heikki Karjaluoto»
اطلاعات کتاب اعتماد و فناوری های جدید: بازاریابی و مدیریت در اینترنت و رسانه های موبایل
موضوع اصلی: شبکه: اینترنت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Edward Elgar Publishing
نویسنده: Teemu Kautonen – Heikki Karjaluoto
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 325
حجم کتاب: 4 مگابایت
کد کتاب: 1847205682 , 9781847205681
توضیحات کتاب اعتماد و فناوری های جدید: بازاریابی و مدیریت در اینترنت و رسانه های موبایل
این کتاب روشنگرانه برای محققان، پزشکان و دانشجویان پژوهشگر که بر کاربردهای فناوری های جدید در بازاریابی و مدیریت تمرکز دارند، بسیار مورد توجه خواهد بود. به محققان در رشتههای تجاری و علوم اجتماعی اعتماد کنید همچنین این کتاب به موقع و منحصربهفرد را منبعی سازنده خواهند یافت.
دانلود کتاب «اعتماد و فناوری های جدید: بازاریابی و مدیریت در اینترنت و رسانه های موبایل»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.