کتاب الکترونیکی

عیب یابی Cisco IOS و پیاده سازی های IPSec مبتنی بر فایروال PIX

Troubleshooting Cisco IOS and PIX Firewall-Based IPSec Implementations

دانلود کتاب Troubleshooting Cisco IOS and PIX Firewall-Based IPSec Implementations (به فارسی: عیب یابی Cisco IOS و پیاده سازی های IPSec مبتنی بر فایروال PIX) نوشته شده توسط «Paul Giralt – Addis Hallmark – Anne Smith»


اطلاعات کتاب عیب یابی Cisco IOS و پیاده سازی های IPSec مبتنی بر فایروال PIX

موضوع اصلی: شبکه سازی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cisco Press

نویسنده: Paul Giralt – Addis Hallmark – Anne Smith

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 54

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9781587050756 , 1587050757

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب عیب یابی Cisco IOS و پیاده سازی های IPSec مبتنی بر فایروال PIX

روش مورد نیاز برای حل مشکلات پیچیده در شبکه تلفن IP را نشان می‌دهد

  • تکنیک‌ها و متدولوژی‌های عیب‌یابی را برای همه بخش‌های راه‌حل Cisco IP Telephony-Cisco CallManager، تلفن‌های IP، دروازه‌ها، برنامه‌ها و موارد دیگر
  • با نحوه بررسی و حل مشکلات کیفیت صدا، از جمله صدای تاخیری، صدای ناقص یا مختل، استاتیک و نویز، صدای یک طرفه یا بدون طرفه، و اکو آشنا شوید
  • درباره انواع ابزارهای عیب یابی در اختیار شما و نحوه و زمان استفاده از آنها بر اساس نوع مشکل مطالعه کنید

  • دریابید که علل بالقوه مشکلات رایج و نحوه عیب یابی کارآمد آنها را حل کنید
  • li>
  • چگونگی شناسایی و حل مشکلات دروازه را با تقسیم اجزا به گروه های منطقی و پیروی از رویکرد عیب یابی روشمند بیاموزید
  • از توصیه های بهترین شیوه برای ایجاد یک استقرار تلفن IP قوی تر و جلوگیری از اشتباهات رایج استفاده کنید
  • li>

تلفن IP نشان دهنده آینده ارتباطات از راه دور است: زیرساخت داده و صدای همگرا که انعطاف پذیری بیشتر و مقیاس پذیری مقرون به صرفه تری نسبت به تلفن سنتی دارد. توانایی عیب یابی یک محیط تلفن IP و زیرساخت شبکه زیربنایی مانند هر سیستم پیچیده ای بسیار مهم است.

عیب یابی Cisco IP Telephony مهارت های عیب یابی لازم را آموزش می دهد. شناسایی و حل مشکلات در راه حل تلفن IP. این کتاب پوشش جامعی از تمام بخش‌های یک راه‌حل Cisco IP Telephony (CIPT) از جمله CallManager، تلفن‌های IP، دروازه‌ها، دستگاه‌های آنالوگ، تکرار پایگاه داده و دایرکتوری، مسیریابی تماس، پست صوتی، برنامه‌های کاربردی، زیرساخت شبکه و موارد دیگر را ارائه می‌کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه فایل‌های ردیابی را بخوانید، تعیین کنید چه زمانی باید ردیابی و اشکال‌زدایی صوتی نرم‌افزار Cisco IOS(r) روشن شود، و چگونه مشکلات کیفیت صدا را عیب‌یابی کنید.

عیب‌یابی Cisco IP Phoney به شما نشان می دهد که چگونه مشکلات را برای پیدا کردن علت اصلی تجزیه کنید. توضیحات هر بخش از راه حل CIPT به شما کمک می کند تا عملکرد هر بخش از راه حل و نحوه تعامل هر بخش با سایر بخش های راه حل را درک کنید. سپس خواهید آموخت که چه مراحلی را باید بردارید و از چه ابزارهایی برای شناسایی و رفع علت مشکل استفاده کنید.


Reveals the methodology you need to resolve complex problems in an IP telephony network

  • Master troubleshooting techniques and methodologies for all parts of a Cisco IP Telephony solution-Cisco CallManager, IP phones, gateways, applications, and more
  • Learn how to investigate and resolve voice quality problems, including delayed audio, choppy or garbled audio, static and noise, one-way or no-way audio, and echo
  • Read about the variety of trouble-shooting tools at your disposal and how and when to use them based on the problem type
  • Discover the potential causes of common problems and how to efficiently troubleshoot them to resolution
  • Learn how to identify and resolve gateway problems by breaking the components into logical groups and following a methodical troubleshooting approach
  • Use best practices recommendations to build a stronger IP telephony deployment and avoid common mistakes

IP telephony represents the future of telecommunications: a converged data and voice infrastructure boasting greater flexibility and more cost-effective scalability than traditional telephony. The ability to troubleshoot an IP telephony environment and the underlying network infrastructure is vitally important, just as it is in any complex system.

Troubleshooting Cisco IP Telephony teaches the troubleshooting skills necessary to identify and resolve problems in an IP telephony solution. This book provides comprehensive coverage of all parts of a Cisco IP Telephony (CIPT) solution, including CallManager, IP phones, gateways, analog devices, database and directory replication, call routing, voice mail, applications, network infrastructure, and more. You’ll learn how to read trace files, determine when to turn on tracing and Cisco IOS(r) Software voice debugging, and how to troubleshoot voice quality issues.

Troubleshooting Cisco IP Telephony shows you how to break down problems to find the root cause. Descriptions of each part of the CIPT solution help you understand the functionality of each part of the solution and how each part interacts with other parts of the solution. You’ll then learn what steps to take and tools to use to identify and resolve the cause of the problem.

دانلود کتاب «عیب یابی Cisco IOS و پیاده سازی های IPSec مبتنی بر فایروال PIX»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.