کتاب الکترونیکی

تبدیل استراتژی به ارزش سهامداران: رویکردی در سطح شرکت برای ایجاد ارزش

Translating Strategy into Shareholder Value: A Company-Wide Approach to Value Creation

دانلود کتاب Translating Strategy into Shareholder Value: A Company-Wide Approach to Value Creation (به فارسی: تبدیل استراتژی به ارزش سهامداران: رویکردی در سطح شرکت برای ایجاد ارزش) نوشته شده توسط «Raymond J. Trotta»


اطلاعات کتاب تبدیل استراتژی به ارزش سهامداران: رویکردی در سطح شرکت برای ایجاد ارزش

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Raymond J. Trotta

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 304

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0814405649 , 9780814405642

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب تبدیل استراتژی به ارزش سهامداران: رویکردی در سطح شرکت برای ایجاد ارزش

اغلب اوقات سیگنال های جدی از دست رفته بین اهداف اعلام شده یک شرکت و روش های به کار گرفته شده برای تلاش برای رسیدن به آنها وجود دارد. تبدیل استراتژی به ارزش سهامداران، نگاهی منحصربه‌فرد به نحوه ارتباط فرآیند برنامه‌ریزی با دستیابی به ارزش سهامداران و راه‌هایی برای اطمینان از اینکه این دو به طور مستقیم یکدیگر را تکمیل می‌کنند، است. این کتاب با استفاده از ابزارها و مطالعه موردی ویژه برای تجزیه و تحلیل عملکرد گذشته، حال و آینده، خوانندگان را طی مراحل مختلفی از جمله:* مقایسه استراتژی موجود با رقابت و اقتصاد به طور کلی * تجزیه و تحلیل قابلیت ها و هزینه های تولیدی * به ارمغان می آورد. معیارهای غیر مالی برای آزمایش اینکه استراتژی آینده چگونه ارزش ایجاد می کند * انتخاب ابزار تحلیلی مناسب و نگاه به راه حل های استراتژیک اگر شرکت ها واقعاً می خواهند موفقیت خود را به حداکثر برسانند، مدیران باید بدانند که چگونه استراتژی شرکت را به نتیجه نهایی ترجمه کنند – و این به معنای دیدن تصویر بزرگ است. .


Too often there are serious missed signals between a company’s stated goals and the methods employed to try to reach them. Translating Strategy into Shareholder Value is a unique look at how the planning process relates to the achievement of shareholder value, and ways to ensure that the two directly complement each other. Using tools and a special case study to analyze past, present, and future performance, the book takes readers through a host of steps, including:* Comparing existing strategy to the competition and the economy as a whole * Analyzing productive capabilities and costs * Bringing nonfinancial metrics to test how future strategy creates value * Selecting the right analytical tool and looking at strategic solutions If corporations are to truly maximize their success, managers need to understand how to translate corporate strategy to the bottom line – and that means seeing the big picture.

دانلود کتاب «تبدیل استراتژی به ارزش سهامداران: رویکردی در سطح شرکت برای ایجاد ارزش»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.