کتاب الکترونیکی

مدیریت مقصد گردشگری: ابزار، محصولات و مطالعات موردی

Tourist Destination Management: Instruments, Products, and Case Studies

دانلود کتاب Tourist Destination Management: Instruments, Products, and Case Studies (به فارسی: مدیریت مقصد گردشگری: ابزار، محصولات و مطالعات موردی) نوشته شده توسط «Nazmi Kozak – Metin Kozak»


اطلاعات کتاب مدیریت مقصد گردشگری: ابزار، محصولات و مطالعات موردی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Nazmi Kozak – Metin Kozak

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 323

حجم فایل: 5.74 مگابایت

کد کتاب: 3030169812 , 9783030169817

نوبت چاپ: 1st ed.

توضیحات کتاب مدیریت مقصد گردشگری: ابزار، محصولات و مطالعات موردی

این کتاب نمای کلی گسترده ای از وضعیت فعلی مدیریت مقصد گردشگری ارائه می دهد و تحقیقات اخیر مهمی را در این زمینه ارائه می دهد. رویکردهای نظری و روش‌شناختی معاصر برای مدیریت و بازاریابی مورد بحث قرار می‌گیرد و شیوه‌های نوآورانه با توجه به مقاصد شهری و روستایی با کمک بسیاری از مطالعات موردی جالب از سراسر اروپا و فراتر از آن توصیف می‌شوند. علاوه بر این، این جلد به موضوعات کلیدی مانند حکومت، همکاری، استفاده از رسانه های اجتماعی و پایداری می پردازد. انواع تأثیرات بر توسعه گردشگری مورد بررسی قرار می گیرد و استراتژی های کارآمد برای متمایز ساختن مقاصد مورد بررسی قرار می گیرد. این کتاب یک افزوده و به روز رسانی به ادبیات موجود خواهد بود و برای دانشگاهیان و متخصصان به طور یکسان مورد علاقه خواهد بود.


This book provides a wide-ranging overview of the current state of tourist destination management and presents important recent research in the field. Contemporary theoretical and methodological approaches to management and marketing are discussed, and innovative practices with respect to both urban and rural destinations are described with the aid of many interesting case studies from across Europe and beyond. In addition, the volume addresses key issues such as governance, cooperation, the use of social media, and sustainability. A variety of influences on tourism development are examined, and efficient strategies for making destinations distinct are explored. The book will be a welcome addition and update to the existing literature and will be of interest to academics and practitioners alike.

دانلود کتاب «مدیریت مقصد گردشگری: ابزار، محصولات و مطالعات موردی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید