کتاب الکترونیکی

گردشگری و توسعه: مفاهیم و مسائل

Tourism & Development: Concepts & Issues

دانلود کتاب Tourism & Development: Concepts & Issues (به فارسی: گردشگری و توسعه: مفاهیم و مسائل) نوشته شده توسط «Richard Sharpley»


اطلاعات کتاب گردشگری و توسعه: مفاهیم و مسائل

موضوع اصلی: جغرافیا

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Multilingual Matters

نویسنده: Richard Sharpley

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 406

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 1873150350 , 9781873150351 , 9781873150399

توضیحات کتاب گردشگری و توسعه: مفاهیم و مسائل

این متن به بررسی نقش گردشگری به عنوان یک مشارکت کننده بالقوه برای توسعه اجتماعی-اقتصادی در مناطق مقصد می پردازد. با ایجاد ارتباط بین مطالعات گردشگری و مطالعات توسعه، منظور از “توسعه”، فرآیندهایی که از طریق آنها توسعه ممکن است حاصل شود و به ویژه تعدادی از مسائل اساسی مربوط به استفاده از گردشگری به عنوان عامل توسعه را در نظر می گیرد. . با انجام این کار، تفکر متعارف در مورد رابطه بین گردشگری و توسعه را به چالش می کشد.


This text explores the role of tourism as a potential contibutor to socio-economic development in destination areas. Establishing a link between tourism studies and development studies, it considers what is meant by ”development”, the processes through which development may be achieved and, in particular, a number of fundamental issues related to the use of tourism as a development agent. In so doing, it challenges conventional thinking about the relationship between tourism and development.

دانلود کتاب «گردشگری و توسعه: مفاهیم و مسائل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.