دانلود کتاب Total E-Mail Marketing (به فارسی: کل بازاریابی ایمیلی) نوشته شده توسط «Dave Chaffey»
اطلاعات کتاب کل بازاریابی ایمیلی
موضوع اصلی: اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Butterworth-Heinemann
نویسنده: Dave Chaffey
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 243
حجم کتاب: 7 مگابایت
کد کتاب: 9780750657549 , 0-7506-5754-5
نوبت چاپ: illustrated edition
توضیحات کتاب کل بازاریابی ایمیلی
بازاریابی کل ایمیل نشان می دهد که چگونه می توان کمپین های ایمیلی موثری را با هدف جذب و حفظ مشتری اجرا کرد. این کتاب بسیار بیشتر از دستورالعمل های ساده در مورد خلاقیت ایمیل را پوشش می دهد. نحوه برنامه ریزی و اجرای کمپین های ایمیلی که با سایر ارتباطات آنلاین و آفلاین ادغام می شوند را توضیح می دهد. نویسنده از تخصص و نمونه هایی از متخصصان برجسته اروپایی استفاده می کند تا نکات عملی را برای بهبود نتایج کمپین شرح دهد. این کتاب مملو از مطالعات موردی از شرکتهای بریتانیا و چکلیستهایی برای شروع یا بهبود کمپینهای گذشته، موضوعات زیر را پوشش میدهد: * برنامهریزی کمپینهای ایمیلی مؤثر و یکپارچه* نحوه ایجاد سریع فهرست خانههای باکیفیت* منبعیابی B2C لیستهای B2B* محدودیتهای اخلاقی و قانونی* ابزارهایی برای مدیریت ایمیلهای ورودی و خروجی* طراحی ایمیلهای HTML و فرمت متنی برای حداکثر پاسخدهی * نوشتن کپی جذاب * مسائل کلیدی در برنامهریزی خبرنامههای الکترونیکی * اندازهگیری و بهبود کمپینهای ایمیل بسیار بالا ساختار و طراحی شده برای حداکثر دسترسی، این کتاب شامل جعبه های “E-mail Marketing Insights” است که عوامل حیاتی برای موفقیت را برجسته می کند. جعبههای «E-Mail Marketing Excellence» نمونههای واقعی از بهترین عملکرد و «چک لیستهای کمپین» را ارائه میدهد تا به شما در طراحی و بررسی طرحهای کمپین کمک کند. این کتاب راهنمای بازاریابی ایمیلی که مکملی حیاتی برای کتاب نویسنده با عنوان بازاریابی عالی است، برای همه بازاریابان – خواه آنها در بازاریابی الکترونیکی تخصص داشته باشند یا نه – مرتبط است، زیرا یک دیدگاه کمپین یکپارچه ارائه می دهد. دیو چافی مقالات و کتاب های زیادی در این زمینه نوشته است. بازاریابی الکترونیکی و ستون نویس خبرنامه الکترونیکی چه جدید در بازاریابی است. او از سال 1997 کارگاه های بازاریابی الکترونیکی را برای موسسه بازاریابی خبره ارائه کرده است. دیو مدیر عامل Marketing Insights Limited است. این شرکت در طراحی برنامه های معیارهای بازاریابی الکترونیکی برای پشتیبانی از استراتژی و اجرای بازاریابی الکترونیکی تخصص دارد. مشتریان عبارتند از 3M، HSBC و NCH. او همچنین یک ممتحن جایزه CIM E-Marketing است.* دیدگاه کمپین یکپارچه ای را ارائه می دهد که برای همه بازاریابانی که می خواهند مزایای ایمیل را به حداکثر برسانند بسیار مهم است. شامل طیف وسیعی از دیدگاهها و نمونههایی از بهترین عملکرد برای دیدی کامل از مشکلات و پتانسیل بازاریابی ایمیلی است.
دانلود کتاب «کل بازاریابی ایمیلی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.