کتاب الکترونیکی

کل بازاریابی ایمیلی

Total E-Mail Marketing

دانلود کتاب Total E-Mail Marketing (به فارسی: کل بازاریابی ایمیلی) نوشته شده توسط «Dave Chaffey»


اطلاعات کتاب کل بازاریابی ایمیلی

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Dave Chaffey

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 243

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 9780750657549 , 0-7506-5754-5

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب کل بازاریابی ایمیلی

بازاریابی کل ایمیل نشان می دهد که چگونه می توان کمپین های ایمیلی موثری را با هدف جذب و حفظ مشتری اجرا کرد. این کتاب بسیار بیشتر از دستورالعمل های ساده در مورد خلاقیت ایمیل را پوشش می دهد. نحوه برنامه ریزی و اجرای کمپین های ایمیلی که با سایر ارتباطات آنلاین و آفلاین ادغام می شوند را توضیح می دهد. نویسنده از تخصص و نمونه هایی از متخصصان برجسته اروپایی استفاده می کند تا نکات عملی را برای بهبود نتایج کمپین شرح دهد. این کتاب مملو از مطالعات موردی از شرکت‌های بریتانیا و چک‌لیست‌هایی برای شروع یا بهبود کمپین‌های گذشته، موضوعات زیر را پوشش می‌دهد: * برنامه‌ریزی کمپین‌های ایمیلی مؤثر و یکپارچه* نحوه ایجاد سریع فهرست خانه‌های باکیفیت* منبع‌یابی B2C لیست‌های B2B* محدودیت‌های اخلاقی و قانونی* ابزارهایی برای مدیریت ایمیل‌های ورودی و خروجی* طراحی ایمیل‌های HTML و فرمت متنی برای حداکثر پاسخ‌دهی * نوشتن کپی جذاب * مسائل کلیدی در برنامه‌ریزی خبرنامه‌های الکترونیکی * اندازه‌گیری و بهبود کمپین‌های ایمیل بسیار بالا ساختار و طراحی شده برای حداکثر دسترسی، این کتاب شامل جعبه های “E-mail Marketing Insights” است که عوامل حیاتی برای موفقیت را برجسته می کند. جعبه‌های «E-Mail Marketing Excellence» نمونه‌های واقعی از بهترین عملکرد و «چک لیست‌های کمپین» را ارائه می‌دهد تا به شما در طراحی و بررسی طرح‌های کمپین کمک کند. این کتاب راهنمای بازاریابی ایمیلی که مکملی حیاتی برای کتاب نویسنده با عنوان بازاریابی عالی است، برای همه بازاریابان – خواه آنها در بازاریابی الکترونیکی تخصص داشته باشند یا نه – مرتبط است، زیرا یک دیدگاه کمپین یکپارچه ارائه می دهد. دیو چافی مقالات و کتاب های زیادی در این زمینه نوشته است. بازاریابی الکترونیکی و ستون نویس خبرنامه الکترونیکی چه جدید در بازاریابی است. او از سال 1997 کارگاه های بازاریابی الکترونیکی را برای موسسه بازاریابی خبره ارائه کرده است. دیو مدیر عامل Marketing Insights Limited است. این شرکت در طراحی برنامه های معیارهای بازاریابی الکترونیکی برای پشتیبانی از استراتژی و اجرای بازاریابی الکترونیکی تخصص دارد. مشتریان عبارتند از 3M، HSBC و NCH. او همچنین یک ممتحن جایزه CIM E-Marketing است.* دیدگاه کمپین یکپارچه ای را ارائه می دهد که برای همه بازاریابانی که می خواهند مزایای ایمیل را به حداکثر برسانند بسیار مهم است. شامل طیف وسیعی از دیدگاه‌ها و نمونه‌هایی از بهترین عملکرد برای دیدی کامل از مشکلات و پتانسیل بازاریابی ایمیلی است.


Total E-Mail Marketing shows how to run effective e-mail campaigns aimed at both customer acquisition and retention. The book covers much more than simply guidelines on e-mail creative. It explains how to plan and execute e-mail campaigns which integrate with other online and offline communications.The author draws on expertise and examples from leading European practitioners to detail practical tips to improve campaign results. Packed with case studies from UK companies and checklists to get you started or improve on past campaigns, the book covers the following topics: * Planning effective, integrated e-mail campaigns* How to rapidly build a quality house list* Sourcing opt-in B2C and B2B lists* Ethical and legal constraints* Tools for managing inbound and outbound e-mail* Designing HTML and text format e-mails for maximum response* Writing engaging copy* Key issues in planning e-newsletters* Measuring and improving e-mail campaignsHighly structured and designed for maximum accessibility, the book incorporates ‘E-mail Marketing Insights’ boxes which highlight critical factors for success; ‘E-Mail Marketing Excellence’ boxes giving real-world examples of best practice and ‘Campaign Checklists’ to helpyou devise and check campaign plans. A vital supplement to the author’s book entitled eMarketing eXcellence, this e-mail marketing handbook is relevant to all marketers – whether they specialise in e-marketing or not – as it offers an integrated campaign perspective.Dave Chaffey has written many articles and books on e-marketing and is a columnist for the What’s New in Marketing E-newsletter. He has delivered E-marketing workshops for the Chartered Institute of Marketing since 1997. Dave is Managing Director of Marketing Insights Limited. The company specialises in devising e-marketing metrics programmes to support e-marketing strategy and execution. Clients include 3M, HSBC and NCH. He is also an examiner for the CIM E-Marketing award.* Offers an integrated campaign perspective, crucial for all marketers wanting to maximize the benefits of e-mail.* Structured and accessible approach allows for easy appreciation and application of key points.* Includes a range of views and examples of best practice for a rounded view of the pitfalls and the potential of e-mail marketing.

دانلود کتاب «کل بازاریابی ایمیلی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.