کتاب الکترونیکی

روش های مبتنی بر توپولوژی در تجسم

Topology-based methods in visualization

دانلود کتاب Topology-based methods in visualization (به فارسی: روش های مبتنی بر توپولوژی در تجسم) نوشته شده توسط «Helwig Hauser – Hans Hagen – Holger Theisel»


اطلاعات کتاب روش های مبتنی بر توپولوژی در تجسم

موضوع اصلی: هندسه و توپولوژی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Helwig Hauser – Hans Hagen – Holger Theisel

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 230

حجم کتاب: 9 مگابایت

کد کتاب: 3540708227 , 9783540708223 , 9783540708230

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب روش های مبتنی بر توپولوژی در تجسم

فعال کردن بینش در مجموعه داده های بزرگ و پیچیده یک موضوع رایج در تحقیقات تجسم است که رویکردهای متفاوتی برای آن دنبال می شود.

روش‌های مبتنی بر توپولوژی بر اساس ایده انتزاع ساختارهای مشخصه مانند اسکلت توپولوژیکی از داده‌ها و ساختن تجسم‌ها بر این اساس ساخته شده‌اند. در حال حاضر تقاضاهای جدیدی برای راه‌حل‌های تجسم مبتنی بر توپولوژی وجود دارد. این کتاب 13 مقاله بررسی شده را به عنوان نتایج مکتوب از کارگاه سال 2005 “روش های مبتنی بر توپولوژی در تجسم” ارائه می دهد که برای ایجاد تحریک اضافی در این زمینه آغاز شده است. این شامل یک فصل طولانی‌تر است که به بررسی آخرین هنر و همچنین تعداد زیادی کار اصلی توسط متخصصان برجسته اختصاص داده شده است که قبلاً منتشر نشده است و هم نظریه و هم کاربردها را در بر می‌گیرد. مفاهیم کلیدی و ایده های بدیع را در بر می گیرد و به عنوان یک نمای کلی از روندهای فعلی در تحقیقات تجسم مبتنی بر توپولوژی عمل می کند.


Enabling insight into large and complex datasets is a prevalent theme in visualization research for which different approaches are pursued.

Topology-based methods are built on the idea of abstracting characteristic structures such as the topological skeleton from the data and to construct the visualizations accordingly. There are currently new demands for and renewed interest in topology-based visualization solutions. This book presents 13 peer-reviewed papers as written results from the 2005 workshop “Topology-Based Methods in Visualization” that was initiated to enable additional stimulation in this field. It contains a longer chapter dedicated to a survey of the state-of-the-art, as well as a great deal of original work by leading experts that has not been published before, spanning both theory and applications. It captures key concepts and novel ideas and serves as an overview of current trends in topology-based visualization research.

دانلود کتاب «روش های مبتنی بر توپولوژی در تجسم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.