کتاب الکترونیکی

رهبری فکری با تجارت ملاقات می کند: چگونه مدارس کسب و کار می توانند موفق تر شوند

Thought Leadership Meets Business: How business schools can become more successful

دانلود کتاب Thought Leadership Meets Business: How business schools can become more successful (به فارسی: رهبری فکری با تجارت ملاقات می کند: چگونه مدارس کسب و کار می توانند موفق تر شوند) نوشته شده توسط «Peter Lorange»


اطلاعات کتاب رهبری فکری با تجارت ملاقات می کند: چگونه مدارس کسب و کار می توانند موفق تر شوند

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Peter Lorange

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 262

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 052189722X , 9780521897228 , 9780511395123

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب رهبری فکری با تجارت ملاقات می کند: چگونه مدارس کسب و کار می توانند موفق تر شوند

برای شرکت های پیشرو، استعداد شاید تنها مزیت رقابتی واقعاً پایدار باشد. با توجه به این موضوع، شرکت‌های بین‌المللی پیشرو باید از بهترین استعدادهای اجرایی ممکن از سراسر جهان برخوردار شوند. این انقلاب استعداد، باری را بر دوش مدارس بازرگانی قرار می‌دهد تا بر اساس تحقیقات عملی، یادگیری بسیار متمرکز را ارائه دهند. علاوه بر این، مدارس بازرگانی با رقابت شدیدی در این بخش مواجه هستند، به ویژه رشد سریع آموزش مدیریت در هند و آسیای جنوب شرقی. Thought Leadership Meets Business، که برای اولین بار در سال 2008 منتشر شد، بینش های مهمی را در مورد عواملی که منجر به ارائه آموزش اجرایی با کیفیت بالا در موسسه بین المللی توسعه مدیریت (IMD) شده است، ارائه می دهد. این کتاب با تکیه بر تجربه و خرد به دست آمده توسط پیتر لورنج، رئیس IMD در طول یک حرفه برجسته بیش از بیست سال، الگویی قدرتمند برای موفقیت در مدرسه کسب و کار ارائه می دهد.


For leading corporations, talent is perhaps the only truly sustainable competitive advantage. In light of this, leading international corporations need to be staffed by the best possible executive talent from around the world. This talent revolution places a burden on business schools to offer highly focused learning, based on practical research. In addition, business schools face fierce competition in this sector, not least from the rapid growth in management education in India and South East Asia. Thought Leadership Meets Business, first published in 2008, offers significant insights into the factors that have led to the delivery of high-quality executive education at the top-ranking International Institute for Management Development (IMD). Drawing on the experience and wisdom gained by IMD President Peter Lorange over a distinguished career of more than twenty years, this book offers a powerful model for business school success.

دانلود کتاب «رهبری فکری با تجارت ملاقات می کند: چگونه مدارس کسب و کار می توانند موفق تر شوند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.