دانلود کتاب Think Like Your Customer: A Winning Strategy to Maximize Sales by Understanding and Influencing How and Why Your Customers Buy (به فارسی: مانند مشتری خود فکر کنید: یک استراتژی برنده برای به حداکثر رساندن فروش با درک و تأثیرگذاری بر نحوه و چرایی خرید مشتریان شما) نوشته شده توسط «Bill Stinnett»
اطلاعات کتاب مانند مشتری خود فکر کنید: یک استراتژی برنده برای به حداکثر رساندن فروش با درک و تأثیرگذاری بر نحوه و چرایی خرید مشتریان شما
موضوع اصلی: برنامه نویسی: زبان های برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill
نویسنده: Bill Stinnett
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 206
حجم کتاب: 4 مگابایت
کد کتاب: 3540327983
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مانند مشتری خود فکر کنید: یک استراتژی برنده برای به حداکثر رساندن فروش با درک و تأثیرگذاری بر نحوه و چرایی خرید مشتریان شما
چگونه مشتریان را با یادگیری نحوه تفکر آنها جذب کنیم
شایع ترین شکایتی که بیل استینت از مشتریان شرکتی خود می شنود این است که فروشندگان و تامین کنندگان بالقوه “فقط نمی دانند” تجارت ما.” استینت در کتاب «مثل مشتری خود فکر کنید» توضیح میدهد که چرا کلید جذب مشتریان شرکتی این است که یاد بگیرید درباره چیزهایی فکر کنید که مدیران و صاحبان کسبوکار درباره آنها فکر میکنند و درک کنید که چگونه تصمیمهای خرید پیچیدهای میگیرند.
با تکیه بر سالهای فعالیتش. او با تجربه به عنوان مشاور Fortune 500، به متخصصان فروش و بازاریابی چارچوبی قدرتمند برای درک عملکرد درونی یک تجارت ارائه می دهد. دانستن انگیزه مدیران آن و تأثیر بر تصمیمات خرید آنها؛ شناسایی ساختار سازمانی و روانشناسی تصمیم گیری یک شرکت؛ و از آن اطلاعات برای ایجاد یک استراتژی برنده برای تأثیرگذاری بر چگونگی و چرایی خرید مشتری استفاده کنید.
علاوه بر این، شما موارد زیر را دریافت میکنید:
- بینشهای بازاریابی جامد ارائه شده در یک سرگرمی و سرحال سبک توسط یک مشاور شرکتی برتر و رهبر سمینار
- نکات متخصص در مورد چگونگی به حداکثر رساندن ارزش و سودآوری روابط با مشتریان و مشتریان شرکت
How to capture customers by learning to think the way they do
The most common complaint Bill Stinnett hears from his corporate clients is that would-be vendors and suppliers “just don’t understand our business.” In Think Like Your Customer , Stinnett explains why the key to landing corporate customers is to learn to think about the things executives and business owners think about and understand how they make complex buying decisions.
Drawing upon his years of experience as a Fortune 500 consultant, he offers sales and marketing professionals a powerful framework for understanding the inner workings of a business; knowing what motivates its executives and influences their buying decisions; identifying a company’s organizational structure and decision-making psychology; and using that information to develop a winning strategy for influencing how and why the customer buys.
In addition, you receive:
- Solid marketing insights delivered in a fun, breezy style by a top corporate consultant and seminar leader
- Expert tips on how to maximize the value and profitability of relationships with corporate clients and customers

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.