کتاب الکترونیکی

سه نشانه یک شغل بدبخت: افسانه ای برای مدیران

The Three Signs of a Miserable Job: A Fable for Managers

دانلود کتاب The Three Signs of a Miserable Job: A Fable for Managers (به فارسی: سه نشانه یک شغل بدبخت: افسانه ای برای مدیران) نوشته شده توسط «Patrick Lencioni»


اطلاعات کتاب سه نشانه یک شغل بدبخت: افسانه ای برای مدیران

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jossey-Bass

نویسنده: Patrick Lencioni

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 275

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780787995317 , 0787995312

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب سه نشانه یک شغل بدبخت: افسانه ای برای مدیران

یک نویسنده پرفروش و مربی کسب و کار به شما می گوید که چگونه رضایت شغلی و عملکرد خود را بهبود بخشید.

در ششمین افسانه‌اش، نویسنده پرفروش پاتریک لنسیونی موضوعی را مطرح می‌کند که تقریباً همه می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند: دلایل یک شغل فلاکت‌بار. میلیون‌ها کارگر، حتی آن‌هایی که با دقت شغل‌هایی را بر اساس علایق و علاقه‌های واقعی انتخاب کرده‌اند، از رفتن به سر کار می‌ترسند و هر روز در حالی که به سمت مشاغلی می‌روند که آنها را بدبین، خسته و ناامید می‌کند، رنج می‌برند. این یک واقعیت ساده در زندگی تجاری است که هر شغلی، از بانکدار سرمایه گذاری گرفته تا ماشین ظرفشویی، می تواند بدبخت شود. لنسیونی از طریق داستان مدیر عاملی که تبدیل به مدیر پیتزا فروشی شده است، سه عنصری را که کار را بدبخت می کند – بی ربط بودن، اندازه گیری ناپذیری، و ناشناس بودن – فاش می کند و کلیدهایی را به مدیران و کارمندانشان می دهد تا هر شغلی را رضایت بخش تر کنند.

مانند همه کتاب‌های لنسیونی، این کتاب نیز مملو از توصیه‌های عملی است که می‌توانید فوراً آن را اجرا کنید. علاوه بر افسانه، این کتاب شامل یک مدل دقیق است که به بررسی سه نشانه بدبختی شغلی و چگونگی رفع آنها می‌پردازد. مزایای مدیریت برای تحقق شغل در سازمان ها – افزایش بهره وری، حفظ بیشتر، و مزیت رقابتی – را پوشش می دهد و نمونه هایی از نحوه استفاده مدیران از برنامه های کاربردی موجود در کتاب برای مقابله با مشاغل و موقعیت های خاص را ارائه می دهد.

پاتریک لنسیونی (سانفرانسیسکو، کالیفرنیا) رئیس گروه Table است، یک شرکت مشاوره مدیریتی متخصص در توسعه تیم اجرایی و سلامت سازمانی. او به‌عنوان مشاور و سخنران اصلی، با هزاران مدیر ارشد و تیم‌های اجرایی در سازمان‌هایی از شرکت‌های Fortune 500 گرفته تا استارت‌آپ‌های با فناوری پیشرفته تا دانشگاه‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی کار کرده است. مشتریان او عبارتند از AT&T، Bechtel، Boeing، Cisco، Sam?s Club، Microsoft، Mitsubishi، Allstate، Visa، FedEx، New York Life، Sprint، Novell، Sybase، The Make-A-Wish Foundation، و آکادمی نظامی ایالات متحده در نقطه غربی. لنسیونی نویسنده شش کتاب پرفروش از جمله پنج اختلال عملکرد یک تیم است. او قبلاً برای Oracle، Sybase و شرکت مشاوره مدیریت Bain & Company کار می کرد.


A bestselling author and business guru tells how to improve your job satisfaction and performance.

In his sixth fable, bestselling author Patrick Lencioni takes on a topic that almost everyone can relate to: the causes of a miserable job. Millions of workers, even those who have carefully chosen careers based on true passions and interests, dread going to work, suffering each day as they trudge to jobs that make them cynical, weary, and frustrated. It is a simple fact of business life that any job, from investment banker to dishwasher, can become miserable. Through the story of a CEO turned pizzeria manager, Lencioni reveals the three elements that make work miserable — irrelevance, immeasurability, and anonymity — and gives managers and their employees the keys to make any job more fulfilling.

As with all of Lencioni?s books, this one is filled with actionable advice you can put into effect immediately. In addition to the fable, the book includes a detailed model examining the three signs of job misery and how they can be remedied. It covers the benefits of managing for job fulfillment within organizations — increased productivity, greater retention, and competitive advantage — and offers examples of how managers can use the applications in the book to deal with specific jobs and situations.

Patrick Lencioni (San Francisco, CA) is President of The Table Group, a management consulting firm specializing in executive team development and organizational health. As a consultant and keynote speaker, he has worked with thousands of senior executives and executive teams in organizations ranging from Fortune 500 companies to high-tech startups to universities and nonprofits. His clients include AT&T, Bechtel, Boeing, Cisco, Sam?s Club, Microsoft, Mitsubishi, Allstate, Visa, FedEx, New York Life, Sprint, Novell, Sybase, The Make-A-Wish Foundation, and the U.S. Military Academy at West Point. Lencioni is the author of six bestselling books, including The Five Dysfunctions of a Team. He previously worked for Oracle, Sybase, and the management consulting firm Bain & Company.

دانلود کتاب «سه نشانه یک شغل بدبخت: افسانه ای برای مدیران»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.