دانلود کتاب The theory of corporate finance (به فارسی: تئوری مالی شرکت) نوشته شده توسط «Jean Tirole»
اطلاعات کتاب تئوری مالی شرکت
موضوع اصلی: اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Princeton University Press
نویسنده: Jean Tirole
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 657
حجم کتاب: 4 مگابایت
کد کتاب: 0691125562 , 9780691125565
توضیحات کتاب تئوری مالی شرکت
بیست سال گذشته شاهد پیشرفت های نظری و تجربی بزرگی در زمینه مالی شرکت ها بوده ایم. در حالی که زمانی که این موضوع عمدتاً به تأمین مالی شرکتها – سهام، بدهی و ارزشگذاری – میپردازد، امروزه موضوعات مهم حاکمیت، نقدینگی، مدیریت ریسک، روابط بین بانکها و شرکتها و تأثیرات کلان اقتصادی شرکتها را نیز در بر میگیرد. با این حال، این پیشرفت مجموعهای درهم از مفاهیم و مدلها را در پی خود برجای گذاشته است که درک دانشآموزان معمولاً دشوار است.
در اینجا، یکی از اقتصاددانان برجسته جهان یک مفهوم شفاف، یکپارچه و را ارائه میکند. مقدمه ای جامع بر تئوری مدرن مالی شرکت ها ژان تیرول کتاب برجسته خود را بر اساس یک مدل واحد، با استفاده از رویکرد تئوری مشوق یا قرارداد می سازد. با پر کردن شکاف بزرگ در این زمینه، نظریه مالی شرکت منبعی ضروری برای دانشجویان کارشناسی ارشد و پیشرفته و همچنین محققان امور مالی شرکت، سازمان صنعتی، اقتصاد سیاسی، توسعه، و اقتصاد کلان است.
Tirole اصول سازماندهی را منتقل می کند که تجزیه و تحلیل مسائل کلیدی مدیریت امروزی و سیاست عمومی، مانند اصلاح حاکمیت شرکتی و حسابرسی را ساختار می دهد. نقش سهام خصوصی، بازارهای مالی، و تصاحب. تعیین کارآمد اهرم، سود سهام، نقدینگی و مدیریت ریسک؛ و طراحی بسته های تشویقی مدیریتی. او مطالعات تجربی را در تحلیل نظری کتاب می بافد. و او شرکت را در محیط گسترده تر خود، هم در اقتصاد خرد و هم در اقتصاد کلان قرار می دهد و تعامل دو طرفه بین محیط شرکت و نهادها را بررسی می کند.
تعیین نقطه عطف جدیدی در این زمینه، نظریه مالی شرکت ها متن معتبر برای سالهای آینده خواهد بود.
The past twenty years have seen great theoretical and empirical advances in the field of corporate finance. Whereas once the subject addressed mainly the financing of corporations–equity, debt, and valuation–today it also embraces crucial issues of governance, liquidity, risk management, relationships between banks and corporations, and the macroeconomic impact of corporations. However, this progress has left in its wake a jumbled array of concepts and models that students are often hard put to make sense of.
Here, one of the world’s leading economists offers a lucid, unified, and comprehensive introduction to modern corporate finance theory. Jean Tirole builds his landmark book around a single model, using an incentive or contract theory approach. Filling a major gap in the field, The Theory of Corporate Finance is an indispensable resource for graduate and advanced undergraduate students as well as researchers of corporate finance, industrial organization, political economy, development, and macroeconomics.
Tirole conveys the organizing principles that structure the analysis of today’s key management and public policy issues, such as the reform of corporate governance and auditing; the role of private equity, financial markets, and takeovers; the efficient determination of leverage, dividends, liquidity, and risk management; and the design of managerial incentive packages. He weaves empirical studies into the book’s theoretical analysis. And he places the corporation in its broader environment, both microeconomic and macroeconomic, and examines the two-way interaction between the corporate environment and institutions.
Setting a new milestone in the field, The Theory of Corporate Finance will be the authoritative text for years to come.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.