دانلود کتاب The Shift; The Transformation of Today’s Marketers into Tomorrow’s Growth Leaders, (به فارسی: شیفت؛ تبدیل بازاریابان امروزی به رهبران رشد فردا،) نوشته شده توسط «Scott M. Davis»
اطلاعات کتاب شیفت؛ تبدیل بازاریابان امروزی به رهبران رشد فردا،
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Jossey-Bass
نویسنده: Scott M. Davis
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 267
حجم کتاب: 10 مگابایت
کد کتاب: 0470388382 , 9780470388389 , 9780470473375
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب شیفت؛ تبدیل بازاریابان امروزی به رهبران رشد فردا،
ستایش The Shift
“بیش از هر زمان دیگری، نقش بازاریابی باید این باشد که با باز کردن بینش های مشتری، رشد سودآور را هدایت کند. Shift نمونه هایی الهام بخش از نحوه انجام بازاریابان پیشرو ارائه می دهد.”
-کامی داناوی، معاون اجرایی فروش و بازاریابی، نینتندو آمریکا
“در Zappos.com ما همیشه به روش منحصر به فرد خود به کسب و کار نزدیک شده ایم. Shift اصول بسیاری را که ما به طور کلی پذیرفته ایم را تشریح می کند. قدردانی از اسکات دیویس برای گردآوری چنین منبع عالی!”
-تونی هسیه، مدیر عامل Zappos.com
«The Shift» یک کتاب «چگونگی» عالی برای بازاریابان بصیرتی است که میخواهند برجسته باشند، به شرکت خود کمک کنند تا با حرکت به سمت مسئولیتپذیری واقعی موفق شود و یک استراتژی تجاری را هدایت کند که مشتری را در ذهن نگه دارد، در حالی که هرگز از P&L چشمپوشی نمیکند. ”
– فیسک جانسون، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، SC جانسون
بیان Shift در مورد اینکه چگونه بازاریابی میتواند به سود نهایی شرکت و حرفه یک بازاریاب منجر شود، آن را برای هر مدیر اجرایی که میخواهد بازاریابی واقعاً بر نتیجه شرکتشان تأثیر بگذارد، ضروری میسازد.
-CJ Fraleigh، مدیر عامل، سارا لی خرده فروشی و خدمات غذایی
“بازاریاب به عنوان یک تاجر P&L-گرا! این کتاب مهم برای مدیران ارشد، نقشه راهی را در مورد اینکه چگونه بازاریابان و سازمان های آنها می توانند پروفایل خود را تغییر دهند، در حالی که نتایج نهایی را به دست می آورند، ارائه می دهد.”
-مارک ال. واچون، رئیس و مدیر عامل، GE Healthcare، آمریکا
“تغییر نقشی جدید و چشمگیر را برای بازاریابی ترسیم می کند. چالشی که هر شرکتی باید از آن استقبال کند.”
– دیوید آکر، نایب رئیس، پیامبر؛ و نویسنده، رهبری برند
“تغییر باید به شیوه ای از زندگی از کلاس درس به اتاق هیئت مدیره تبدیل شود. کتاب دیویس دیدگاه یک پزشک را به این موضوع حیاتی می آورد که بازاریابان به سمت مسئولیت پذیرتر شدن و مسئولیت پذیری شخصی تر برای محرک رشد حرکت می کنند.”
– دیپاک جین، رئیس دانشکده مدیریت فارغ التحصیل کلوگ، دانشگاه نورث وسترن
“CMO را فراموش کنید. زنده باد دستور کار یکپارچه مدیر ارشد رشد و چشم انداز!”
-Joseph V. Tripodi، مدیر ارشد بازاریابی و بازرگانی، شرکت کوکا کولا
“More than ever, the role of marketing has to be to drive profitable growth by unlocking customer insights. The Shift provides inspiring examples of how leading marketers are getting it done.”
–Cammie Dunaway, executive vice president of sales and marketing, Nintendo of America
“At Zappos.com we’ve always approached business in our own unique way. The Shift outlines many principles we holistically embrace. Kudos to Scott Davis for putting together such a great resource!”
–Tony Hsieh, CEO, Zappos.com
“The Shift is a great ‘how-to book’ for Visionary Marketers who want to stand out, help their company succeed by moving toward true accountability, and drive a business strategy that keeps the customer in mind, while never losing sight of the P&L.”
–Fisk Johnson, chairman and CEO, SC Johnson
“The Shift’s articulation of how marketing can drive a company’s bottom line and a marketer’s career makes it a must-read for any CEO who wants marketing to truly impact their company’s bottom line.”
–CJ Fraleigh, CEO, Sara Lee Retail and Foodservice
“Marketer as a P&L–oriented businessperson! This important book for senior executives provides a road map on how marketers and their organizations can shift their profiles, while driving bottom-line results.”
–Mark L. Vachon, president and CEO, GE Healthcare, Americas
“The Shift charts a dramatic new role for marketing. A challenge every firm should embrace.”
–David Aaker, vice chairman, Prophet; and, author, Brand Leadership
“The Shift has to become a way of life from the classroom to the boardroom. Davis’s book brings a practitioner’s perspective to this critical topic of marketers shifting to becoming more accountable and more personally responsible for driving growth.”
–Dipak Jain, dean, Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University
“Forget the CMO. Long live the integrated agenda of the Chief Growth and Visionary Officer!”
–Joseph V. Tripodi, chief marketing and commercial officer, The Coca Cola Company
دانلود کتاب «شیفت؛ تبدیل بازاریابان امروزی به رهبران رشد فردا،»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.