کتاب الکترونیکی

هفت کلید برای مدیریت حساب های استراتژیک

The Seven Keys to Managing Strategic Accounts

دانلود کتاب The Seven Keys to Managing Strategic Accounts (به فارسی: هفت کلید برای مدیریت حساب های استراتژیک) نوشته شده توسط «Sallie Sherman – Joseph Sperry – Samuel Reese»


اطلاعات کتاب هفت کلید برای مدیریت حساب های استراتژیک

موضوع اصلی: مدیریت: مدیریت پروژه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Sallie Sherman – Joseph Sperry – Samuel Reese

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 256

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 9780071417525 , 0071417524

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب هفت کلید برای مدیریت حساب های استراتژیک

استراتژی‌های اثبات‌شده در بازار برای ایجاد مزیت رقابتی با شناسایی و مراقبت از بهترین مشتریانتان، هفت کلید مدیریت حساب‌های استراتژیک، برنامه‌ای فعالانه برای تصمیم‌گیرندگان برای مدیریت سودآور بزرگ‌ترین و حیاتی‌ترین مشتریان – حساب‌های استراتژیک آنها، در اختیار تصمیم‌گیرندگان قرار می‌دهد. با تکیه بر تخصص S4 Consulting, Inc.، ارائه دهنده پیشرو در مشاوره حساب استراتژیک، و Miller Heiman، رهبر آموزش فروش جهانی که به بسیاری از شرکت های Fortune 500 خدمت می کند، این کتاب چگونه نشان می دهد که چگونه بسیاری از رهبران بازار امروز یاد گرفته اند تمرکز بر سودآورترین مشتریان خود، اجتناب از یا غلبه بر خطاهای رایج قبل از تبدیل شدن به فاجعه های فلج کننده روابط. مدلی برای مدیران حساب استراتژیک * تکنیک‌هایی برای توسعه برنامه‌ای برای مدیریت و رشد روابط «هم‌سرنوشت» * مثال‌ها و مواردی از Honeywell، 3M، و سایر شرکت‌های پیشرو سالی شرمن، دکتری. رئیس S4 Consulting.Joseph Sperry، Ph.D. با S4 Consulting شریک است. ساموئل ریس رئیس و مدیر عامل شرکت Miller Heiman است.


Market-proven strategies to generate competitive advantage by identifying and always taking care of your best customersThe Seven Keys to Managing Strategic Accounts provides decision makers with a proactive program for profitably managing their largest, most critical customers – their strategic accounts. Drawing on the expertise of S4 Consulting, Inc., a leading-edge provider of strategic account consulting, and Miller Heiman, a global sales training leader serving many Fortune 500companies, this how-to book shows how many of today’s market leaders have learned to focus on their most profitable customers, avoiding or overcoming common errors before they become relationship-crippling disasters.Placing its total focus on the design and implementation of cost-effective strategic account management programs, this hands on book provides: * A world-class competency model for strategic account managers * Techniques for developing a program to manage and grow “co-destiny” relationships * Examples and cases from Honeywell, 3M,and other leading corporations Sallie Sherman, Ph.D. is the president of S4 Consulting.Joseph Sperry, Ph.D. is a partner with S4 Consulting.Samuel Reese is president and CEO of Miller Heiman.

دانلود کتاب «هفت کلید برای مدیریت حساب های استراتژیک»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.