کتاب الکترونیکی

بذرهای نوآوری: پرورش هم افزایی که ایده های جدید را پرورش می دهد

The Seeds of Innovation: Cultivating the Synergy That Fosters New Ideas

دانلود کتاب The Seeds of Innovation: Cultivating the Synergy That Fosters New Ideas (به فارسی: بذرهای نوآوری: پرورش هم افزایی که ایده های جدید را پرورش می دهد) نوشته شده توسط «Elaine Dundon»


اطلاعات کتاب بذرهای نوآوری: پرورش هم افزایی که ایده های جدید را پرورش می دهد

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Elaine Dundon

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 11

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 9780814471463 , 0814471463

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بذرهای نوآوری: پرورش هم افزایی که ایده های جدید را پرورش می دهد

الین داندون در کتاب خود، دانه های نوآوری، نشان می دهد که چگونه شرکت ها می توانند این نوآوری را پرورش دهند و رشد دهند. داندون شرکتی به نام The Innovation Group Consulting، Inc تأسیس کرد. این یک گروه مشاوره است که با افراد و شرکت ها همکاری می کند تا به آنها در نوآوری کمک کند.
داندون بر سه نوع نوآوری عمده تمرکز دارد: نوآوری کارآمد، نوآوری تکاملی و نوآوری انقلابی. تمام نوآوری های جدید در یک سازمان می توانند در این سه دسته قرار گیرند. اینکه سازمان کدام نوع از این سه نوآوری را انتخاب کند بستگی به اهدافی دارد که سازمان به دنبال آن است. نوآوری های بهره وری با سرعت بخشیدن یا کارآمدتر کردن یک محصول یا خدمات، مانند افزایش ساعات خدمات زنجیره ای فست فود، سروکار دارد. نوآوری تکاملی با ایجاد یک سرویس یا محصول از قبل موجود “به طور مشخص جدید و بهتر” مانند دستگاه خودپرداز برای بانکداری 24 ساعته سروکار دارد. نوآوری انقلابی بر ایجاد یک تغییر اساسی جدید در بازار تمرکز دارد، مانند آنچه مک دونالد در مورد فست فود انجام داد. همه سازمان ها باید تصمیم بگیرند که روی کدام سه مورد از این نوآوری ها تمرکز کنند.
داندون در کتاب The Seeds of Innovation بر نوآوری فردی و همچنین نوآوری سازمانی تمرکز دارد. او یک روش نه مرحله ای برای بهبود نوآوری در سازمان ایجاد می کند. برای اجرای این مراحل، داندون ابتدا بر توانایی فرد برای خلاقیت در سازمان تمرکز می کند. این خلاقیت می‌تواند از تعدادی ابزار ارائه شده توسط داندون، مانند نقشه‌برداری ذهنی، طوفان فکری و همچنین روش‌های مختلف تفکر و پرسیدن سؤالات ناشی شود.
من از چند نکته در مورد کتاب خوشم نیومد. من احساس کردم که در کل جالب و آموزنده بود، با این حال فکر نمی کنم زمینه جدیدی را در این زمینه ایجاد کند. بسیاری از قوی‌ترین ایده‌های موجود در این کتاب از دیگران نقل شده‌اند، مانند «صدای قضاوت» مایکل ری. خوب است که چنین ایده هایی را به وضوح توضیح دهیم، زیرا آنها در نوآوری مهم هستند، با این حال من احساس نمی کردم که داندون به اندازه کافی ایده های خود را روی میز آورده است. تمام ایده های او بسیار شهودی و پیش پا افتاده است. به نظر می رسد که او اساساً موضوعات مشابهی را از زوایای مختلف بیان می کند. کتاب را می‌توان به راحتی در چند نکته کلیدی خلاصه کرد. علاوه بر این، من فکر نمی کنم مدیران از دو بخش آخر کتاب چیزهای زیادی یاد بگیرند. به نظر می رسد اینها مفاهیم بسیار اساسی نوآوری در یک سازمان را بررسی می کنند.
هر کسی که سابقه کمی در دنیای تجارت داشته باشد، این کتاب را آموزنده خواهد یافت. مدیر عامل یا سایر افراد با تجربه تجاری ممکن است بخش هایی از کتاب را ساده بیابند، با این حال آنها تعدادی از تکنیک ها هستند که همه افراد می توانند از آنها بهره ببرند. این یک خواندن واضح و ساده است، اما فکر می کنم کتاب های بهتری در این زمینه وجود دارد.


In her book, The Seeds of Innovation, Elaine Dundon shows how companies can foster and grow this innovation. Dundon founded a company called The Innovation Group Consulting, Inc. This is a consulting group that works with individuals and corporations to help them with innovation.
Dundon focuses on three major types of innovations: Efficiency Innovation, Evolutionary Innovation and Revolutionary Innovation. All new innovations within an organization can fall into these three categories. Which type of these three innovations the organization chooses is dependent on what goals the organization seeks. Efficiency Innovations deals with making a product or service faster or more efficient, such as extending service hours of a fast food chain. Evolutionary innovation deals with making an already existing service or product “distinctly new and better,” such as the ATM for 24 hour banking. Revolutionary Innovation focuses on introducing a radical new change to the marketplace, such as McDonald’s did with fast food. All organizations need to decide on which three of these innovations to focus on.
In The Seeds of Innovation Dundon also focuses on individual innovation as well as organizational innovation. She creates a nine-step method for improving innovation within organizations. In order to implement these steps Dundon first focuses on the ability of the individual to be creative in an organization. This creativity can come from a number of tools Dundon offers, such as mind mapping, brainstorming as well as different ways of thinking and asking questions.
I did not like a few things about the book. I felt it was overall interesting and informative, however I don’t think it broke new ground on the subject. A lot of the most powerful ideas found in the book were paraphrased from others, such as Michael Ray’s “voice of judgment”. It’s good to explain such ideas clearly because they are important in innovation, however I didn’t feel Dundon brought enough of her own ideas to the table. All her ideas are very intuitive and mundane. She seems to be just saying essentially the same themes from different angles. The book could be easily boiled down to a handful of key points. Moreover, I don’t think managers will learn a whole lot from the last two sections of the book. These seem to go over very basic concepts of innovation within an organization.
Anyone who has little backround in the world of buisness will find this book informative. CEO’s or other people with buisness experience may find parts of the book simple, however their are a number of techniques all people can benefit from. This is a clear, simple read but i just think there are better books on the subject out there.

دانلود کتاب «بذرهای نوآوری: پرورش هم افزایی که ایده های جدید را پرورش می دهد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.