دانلود کتاب The Secrets of Word-of-Mouth Marketing: How to Trigger Exponential Sales Through Runaway Word of Mouth (به فارسی: اسرار بازاریابی دهان به دهان: چگونه می توان فروش نمایی را از طریق تبلیغات دهان به دهان ایجاد کرد) نوشته شده توسط «George Silverman»
اطلاعات کتاب اسرار بازاریابی دهان به دهان: چگونه می توان فروش نمایی را از طریق تبلیغات دهان به دهان ایجاد کرد
موضوع اصلی: تحصیلات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: AMACOM
نویسنده: George Silverman
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 272
حجم کتاب: 1 مگابایت
کد کتاب: 9780814470725 , 0814470726
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب اسرار بازاریابی دهان به دهان: چگونه می توان فروش نمایی را از طریق تبلیغات دهان به دهان ایجاد کرد
در جامعه پر هیاهو ما، تبلیغات شفاهی صادقانه و مثبت می تواند فروش را به طرز انفجاری چند برابر کند. اما برای کسانی که فکر میکنند این اتفاق تصادفی است (همانطور که اکثر بازاریابان انجام میدهند)، این کتاب چشمنواز خواهد بود.
حقیقت شگفتانگیز این است که تبلیغات شفاهی میتواند مانند هر شکل دیگری از بازاریابی استراتژیک اجرا شود – و با هزینه بسیار کمتر! این به ویژه برای هر فروشنده ای از محصولات یا خدمات که باید هر دلار بازاریابی را به حداکثر برسانند، خبر خوبی است.
مرکز این کتاب ماتریس تصمیم گیری نوآورانه است، که به خوانندگان کمک می کند خریداران بالقوه خود را شناسایی کنند و آن مشتریان بالقوه چه پیام هایی را باید از دوستان، همکاران و مشاوران مورد اعتماد بشنوند. این ماتریس با راهنمایی گام به گام در مورد چگونگی ایجاد یک کمپین یکپارچه “بدون منفعت” دنبال می شود که از همه کانال ها (از جمله رسانه های سنتی، اینترنت و روابط عمومی) استفاده می کند، به لایه های متوالی از مخاطبان نفوذ می کند و فروش را ایجاد می کند. نمایی. بازاریابان یاد خواهند گرفت که چگونه:
* نوع غالب پذیرنده را مورد هدف قرار دهند (نوآور، اولیه، متوسط، دیر، عقب مانده) * محتوا — کلمات واقعی — مورد نیاز برای تسریع فرآیند را ایجاد کنند * منابع و مکانیسم های تحویل را شناسایی کنند متقاعد کننده ترین خواهد بود * از طیف گسترده ای از روش ها استفاده کنید که باعث تبلیغات دهان به دهان می شود.
The surprising truth is that word of mouth can be implemented as strategically as any other form of marketing–and at significantly lower cost! This is especially good news for any seller of products or services who must maximize every marketing dollar.
Central to this book is the innovative Decision Matrix, which helps readers identify who their potential buyers are and what messages those prospects need to hear from friends, coworkers, and trusted advisors. This matrix is followed by step-by-step guidance on how to construct an integrated ”no vested interest” campaign that leverages all channels (including traditional media, the Internet, and PR), penetrates successive tiers of audiences, and builds sales exponentially. Marketers will learn how to:
* Target the predominate adopter type (innovator, early, middle, late, laggard) * Create the content–the actual words–needed to accelerate the process * Identify the sources and delivery mechanisms that will be most persuasive * Use a wide variety of the methods that trigger runaway word of mouth.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.