دانلود کتاب The Religious Dimensions of Advertising (به فارسی: ابعاد مذهبی تبلیغات) نوشته شده توسط «Tricia Sheffield»
اطلاعات کتاب ابعاد مذهبی تبلیغات
موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Macmillan
نویسنده: Tricia Sheffield
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 208
حجم کتاب: 5 مگابایت
کد کتاب: 9781403974709 , 1403974705
نوبت چاپ: annotated edition
توضیحات کتاب ابعاد مذهبی تبلیغات
این کار پیشگامانه تز محقق رسانه ای سوت جالی را بررسی می کند که تبلیغات به عنوان یک دین در سرمایه داری متاخر عمل می کند و این را به مطالعات الهیات انتقادی مرتبط می کند. شفیلد استدلال می کند که تبلیغات به خودی خود یک دین نیست، بلکه دارای ابعاد مذهبی است – مشابه توصیف دورکیم از اشیا به عنوان توتم.
This groundbreaking work explores media scholar Sut Jhally’s thesis that advertising functions as a religion in late capitalism and relates this to critical theological studies. Sheffield argues that advertising is not itself a religion, but that it contains religious dimensions–analogous to Durkheim’s description of objects as totems.
دانلود کتاب «ابعاد مذهبی تبلیغات»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.