کتاب الکترونیکی

تلاش برای تسلط جهانی: تبدیل حضور جهانی به مزیت رقابتی جهانی

The Quest for Global Dominance: Transforming Global Presence into Global Competitive Advantage

دانلود کتاب The Quest for Global Dominance: Transforming Global Presence into Global Competitive Advantage (به فارسی: تلاش برای تسلط جهانی: تبدیل حضور جهانی به مزیت رقابتی جهانی) نوشته شده توسط «Anil K. Gupta – Vijay Govindarajan – Haiyan Wang»


اطلاعات کتاب تلاش برای تسلط جهانی: تبدیل حضور جهانی به مزیت رقابتی جهانی

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jossey-Bass

نویسنده: Anil K. Gupta – Vijay Govindarajan – Haiyan Wang

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 318

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780470194409 , 0470194405

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب تلاش برای تسلط جهانی: تبدیل حضور جهانی به مزیت رقابتی جهانی

Anil K. Gupta، Vijay Govindarajan و Haiyan Wang از برجسته ترین کارشناسان در زمینه جهانی شدن هستند. در تلاش برای تسلط جهانی، آنها درس های حاصل از مطالعه بیست ساله خود را در مورد بیش از دویست شرکت ارائه می دهند. آنها استدلال می کنند که برای اینکه یک شرکت بتواند موقعیت خود را به عنوان یک بازیگر مسلط در سطح جهانی ایجاد و حفظ کند، مدیران باید اطمینان حاصل کنند که شرکت آنها صنعت خود را در چهار وظیفه اساسی زیر رهبری می کند:

  • شناسایی فرصت های بازار در سراسر جهان و پیگیری آنها از طریق ایجاد حضور لازم در همه بازارهای کلیدی

  • تبدیل حضور جهانی به مزیت رقابتی جهانی با شناسایی و توسعه فرصت های ارزش آفرینی که حضور جهانی ارائه می دهد

  • پرورش یک ذهنیت جهانی با در نظر گرفتن تنوع فرهنگی و جغرافیایی به عنوان یک فرصت و نه فقط یک چالش

  • استفاده از اهرم‌های افزایش بازارهای نوظهور به ویژه چین و هند برای تغییر چشم‌انداز رشد شرکت، ساختار هزینه‌های جهانی ، و سرعت نوآوری

Anil K. Gupta, Vijay Govindarajan, and Haiyan Wang are among the most distinguished experts in the field of globalization. In The Quest for Global Dominance they present the lessons from their twenty-year study of over two hundred corporations. They argue that, in order for a company to create and maintain its position as a globally dominant player, executives must ensure that their company leads its industry in the following four essential tasks:

  • Identifying market opportunities worldwide and pursuing them by establishing the necessary presence in all key markets

  • Converting global presence into global competitive advantage by identifying and developing the opportunities for value creation that global presence offers

  • Cultivating a global mindset by viewing cultural and geographic diversity as an opportunity, not just a challenge

  • Leveraging the rise of emerging markets especially China and India to transform the company’s growth prospects, global cost structure, and pace of innovation

دانلود کتاب «تلاش برای تسلط جهانی: تبدیل حضور جهانی به مزیت رقابتی جهانی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.