کتاب الکترونیکی

سازمان مبتنی بر فرآیند: یک استراتژی سازمان طبیعی

The Process-Based Organization: A Natural Organization Strategy

دانلود کتاب The Process-Based Organization: A Natural Organization Strategy (به فارسی: سازمان مبتنی بر فرآیند: یک استراتژی سازمان طبیعی) نوشته شده توسط «Gustavo Crosetto»


اطلاعات کتاب سازمان مبتنی بر فرآیند: یک استراتژی سازمان طبیعی

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: HRD Press, Inc.

نویسنده: Gustavo Crosetto

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 193

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 0874258375

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب سازمان مبتنی بر فرآیند: یک استراتژی سازمان طبیعی

به پشت صحنه بروید، زیرا رویکردی انقلابی برای بهره‌وری آشکار می‌شود

سازمان مبتنی بر فرآیند یک استراتژی سازمانی طبیعی گوستاوو کروستو و خورخه ماکازاگا

این کتاب از یک رویکرد داستان‌گویی جذاب برای ارائه نمای کلی روشن از یک فرآیند استفاده می‌کند. سازمان مبتنی بر آن و مزایای بسیاری که می تواند برای تولید کنندگان به همراه داشته باشد.

اگر می‌خواهید شرکت سازنده‌تری داشته باشید و افراد شادتری در آن کار کنند، این کتاب جذاب را از روی جلد تا جلد بخوانید.

راه حلی نوآورانه برای رهبران شرکتی ارائه می دهد که می خواهند از کوچک سازی شدید و متعاقب آن از دست دادن استعدادها جلوگیری کنند و فقط متوجه شوند که افزایش بهره وری مورد انتظار محقق نمی شود و آنها باید دوباره افراد بیشتری را استخدام کنند. سازماندهی مجدد و سست شدن در طول دوره های طولانی عملکرد ضعیف.

سازمان مبتنی بر فرآیند، بینش‌گر، اطلاعاتی و تغییردهنده زندگی است و مطمئناً شما را در مسیر افزایش بهره‌وری، کاهش زمان چرخه، و بهبود در خدمات مشتری و انگیزه افراد شروع می‌کند.

مدل کار معاملاتی معمول خود را به مدلی مبتنی بر روابط تجاری، نوآوری، تعامل و اکتشاف تبدیل کنید.

شما مارتین “رئیس یک شرکت تولیدی” و دوستش جان را ملاقات خواهید کرد، که موافقت می‌کند تا برای معرفی تکنیک‌های تولید انقلابی و بهره‌وری وارد کشتی شود. آنها با هم کارکنان را از طریق ایجاد یک سازمان مبتنی بر فرآیند راهنمایی می کنند.

شما به پشت صحنه می روید و در جلسات شرکت که در آن کارمندان نگرانی های خود را ابراز می کنند و تصمیمات استراتژی برتر اتخاذ می شود، در حالی که شرکت به سمت یک مدل جدید مبتنی بر فرآیند حرکت می کند. شما خواهید آموخت:

• چگونه ایجاد یک سازمان مبتنی بر فرآیند چیزی کاملاً متفاوت از مهندسی مجدد است – یک فرآیند تغییر سنتی که در آن سیستم‌های یکپارچه پیاده‌سازی می‌شوند یا بخش‌ها دوباره ساختار می‌یابند. • آنچه در تشکیل سلول‌ها یا تیم‌ها بر اساس فرآیندهایی مانند فروش، تولید، توزیع، صورت‌حساب و جمع‌آوری به جای عملکردها دخیل است. • اگر می‌خواهید به نتایج واقعی و تغییر واقعی دست یابید، چرا احساسات تیمی «اصطلاحی که به ندرت در نمودارهای سازمانی و دستورالعمل‌های عملیاتی به آن اشاره می‌شود» حیاتی است.

در طول مسیر، پاسخ بسیاری از سؤالاتی را که باید قبل از تغییر سازمان خود در نظر بگیرید، دریافت خواهید کرد:

• چگونه می توانید بدانید که آیا مدیران صادقانه از این تغییر حمایت می کنند؟ • یک سلول چگونه با واحد تجاری متفاوت است؟ • چرا کارخانه، اداره، منابع انسانی و امور مالی شما باید با مشتریان شما همسو باشد؟ • چرا اکثر تلاش های تیمی با شکست مواجه می شوند؟ • چگونه باید تلاش برای تغییر برای به دست آوردن تعهد کارکنان در اوایل آغاز شود؟ • چگونه می توان کارایی سری های کوتاه تولید را بهبود بخشید؟ • چگونه می توانید یک برنامه ارتباطی خوب ایجاد کنید که مشعل و کارمندان شما را روشن کند؟

اگر سازمان شما تا به حال هر یک از این چالش ها را تجربه کرده باشد، این کتاب برای شما مناسب است:

• حفظ حاشیه درآمد پرهزینه تر می شود، حتی اگر هزینه ها کاهش یافته باشد • سهم بازار کاهش یافته است • رقبای شما فقط ارائه نمی کنند. استراتژی‌های قیمت متفاوت، ظرفیت خود را برای تولید و تحویل ارزان‌تر و مؤثرتر بهبود می‌بخشند • گاهی اوقات در تحویل سفارش‌ها با تأخیر مواجه می‌شوید، که به کمبود موجودی (از نظر کمیت و تنوع) که برای برآورده کردن سفارشات قطعات یدکی لازم است اجازه می‌دهد • کارکنان شما فاقد انگیزه هستند • وجود دارد. کمبود منابع انسانی در مواقعی که بیشتر مورد نیاز است • علیرغم داشتن یک سیستم برنامه‌ریزی تولید پیچیده، زمان‌های تولید به طور قابل ملاحظه‌ای بهبود نیافته است • حسابداری بهای تمام شده باعث ایجاد انحراف شدید در هزینه‌های واقعی تولید می‌شود


Go behind the scenes as a revolutionary approach to productivity unfolds

The Process-Based Organization A Natural Organization Strategy Gustavo Crosetto & Jorge Macazaga

This book uses a fascinating, story-telling approach to provide a clear overview of a process-based organization and the many benefits it can bring manufacturers.

If you want to have a more productive company and happier people working in it, read this compelling book from cover to cover.

It provides an innovative solution to company leaders who want to avoid a drastic downsizing and the consequential loss of talent… only to find out that the expected efficiency increase doesn’t materialize…and that they have to hire again more people…again reorganize…and limp along long periods of poor performance.

The Process Based Organization is insightful, informational, and life-changing—and sure to get you started down the path to productivity increases, cycle time reduction, and improvements in customer service and people motivation.

Transform your routine transaction work model to one based on business relationships, innovation, interplay, and exploration.

You’ll meet Martin—the president of a manufacturing company—and his friend John, who agrees to come on board to introduce revolutionary production and efficiency techniques. Together they walk employees through the creation of a process-based organization.

You’ll go behind the scenes to ”sit in” on company meetings where employees voice concerns and top strategy decisions are made as the company moves to a new process-based model. You’ll learn:

• How creating a process-based organization is something quite different from re-engineering—a traditional change process where integrated systems are implemented or departments are re-structured. • What’s involved in forming cells or teams based on processes—such as selling, producing, distributing, billing and collection—rather than functions. • Why team emotion—a term that is rarely addressed in organization charts and operating manuals—is critical if you’re to achieve real results and real change.

Along the way, you’ll get answers to many of the questions you should consider before transforming your organization:

• How can you know if managers will sincerely support the change? • How is a cell different from a business unit? • Why should your factory, administration, human resources, and finances be aligned with your clients? • Why do most teaming efforts fail? • How should the change effort be started to gain employee commitment early on? • How can short production series efficiency be improved? • How can you develop a good communication plan that lights up the torch and your employees?

This book is for you if your organization has ever experienced any of these challenges:

• Keeping up income margins is getting more costly even though costs have been reduced • Market share has decreased • Your competitors aren’t just providing differential price strategies, they are improving their capacity to produce and deliver cheaper and effectively • You sometimes incur delays in delivering orders, allowing shortage of stock (in quantity and variety) required to satisfy orders for spare parts • Your staff lacks motivation • There is a shortage of human resources when and where they are needed most • Despite having a sophisticated production programming system, lead times have not improved substantially • Cost accounting is causing a strong distortion in actual production costs

دانلود کتاب «سازمان مبتنی بر فرآیند: یک استراتژی سازمان طبیعی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.