دانلود کتاب The Power of Persuasion: How We’re Bought and Sold (به فارسی: قدرت متقاعدسازی: چگونه ما خرید و فروش می شویم) نوشته شده توسط «Robert V. Levine»
اطلاعات کتاب قدرت متقاعدسازی: چگونه ما خرید و فروش می شویم
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Robert V. Levine
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 258
حجم کتاب: 10 مگابایت
کد کتاب: 0471266345 , 9780471266341 , 0471763179 , 9780471763178 , 1851684646 , 9781851684649 , 9780471463276 , 9781435686434
نوبت چاپ: First Edition
توضیحات کتاب قدرت متقاعدسازی: چگونه ما خرید و فروش می شویم
نگاهی به پشت پرده شیلینگ و زمین برای دیدن اینکه چگونه ما هر روز دستکاری میشویم
رابرت لوین به خوانندگان دیدگاه جدیدی را در مورد طرز فکر کسانی که دیگران را تحریک میکنند، تحسین میکنند، تحقیر میکنند و دستکاری میکنند تا کارهایی را انجام دهند ارائه میکند. dvЂ”و گاهی اوقات بعداً پشیمان می شوند. او با شرکت در جلسات آموزشی برای شعبده بازانی که کار خود را تقویت می کنند و به عنوان یک فروشنده خانه به خانه و یک فروشنده ماشین دست دوم، رویکردی عملی به کار می گیرد. لوین تأثیر و قدرت ظرافت قابل توجه بر متقاعدسازی مؤثر، توهم بزرگ آسیب پذیری شخصی، و شباهت های بعید را در طیف گسترده ای از راهبردهای متقاعدکننده، از والدین گرفته تا کلاهبرداران، عاشقان و رهبران مذهبی، بررسی می کند.
رابرت لوین (فرزنو، کالیفرنیا) پروفسور و رئیس سابق گروه روانشناسی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، فرزنو است. او مقالاتی را در Psychology Today، Discover، American Demographics، The New York Times، Utne Reader و American Scientist منتشر کرده است. کتاب او، جغرافیای زمان موضوع داستان های بلند در سراسر جهان بود، از جمله نیوزویک، مجله نیویورک تایمز، سی ان ان، بی بی سی، ABC’s Primetime، و NPR’s همه موارد در نظر گرفته شده و Marketplace.
Robert Levine offers readers an incisive new take on the mindsets of those who prod, praise, debase, and manipulate others to do things they never thought they’d do—and are sometimes later sorry they did. He takes a hands-on approach by attending training sessions for magicians honing their craft and by taking jobs as a door-to-door salesman and a used car salesman. Levine explores the remarkable effect and power of subtlety on effective persuasion, the great illusion of personal vulnerability, and the unlikely similarities across a wide range of persuasive strategies, from parents to con men to lovers to religious leaders.
Robert Levine (Fresno, CA) is Professor and former chairperson of the Psychology Department at California State University, Fresno. He has published articles in Psychology Today, Discover, American Demographics, The New York Times, Utne Reader, and American Scientist. His book, A Geography of Time, was the subject of feature stories around the world, including Newsweek, The New York Times Magazine, CNN, the BBC, ABC’s Primetime, and NPR’s All Things Considered and Marketplace.
دانلود کتاب «قدرت متقاعدسازی: چگونه ما خرید و فروش می شویم»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.