کتاب الکترونیکی

مربی رسانه جیبی: راهنمای مفید برای دریافت پیام خود در تلویزیون، رادیو یا چاپ

The Pocket Media Coach: The Handy Guide to Getting Your Message Across on TV, Radio or in Print

دانلود کتاب The Pocket Media Coach: The Handy Guide to Getting Your Message Across on TV, Radio or in Print (به فارسی: مربی رسانه جیبی: راهنمای مفید برای دریافت پیام خود در تلویزیون، رادیو یا چاپ) نوشته شده توسط «Alan Stevens»


اطلاعات کتاب مربی رسانه جیبی: راهنمای مفید برای دریافت پیام خود در تلویزیون، رادیو یا چاپ

موضوع اصلی: الکترونیک: رادیو

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: How to Books

نویسنده: Alan Stevens

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 145

حجم کتاب: 12 مگابایت

کد کتاب: 9781845280741 , 1845280741

توضیحات کتاب مربی رسانه جیبی: راهنمای مفید برای دریافت پیام خود در تلویزیون، رادیو یا چاپ

Pocket Media Coach توصیه‌های ساده و آسانی را ارائه می‌دهد – حتی اگر قرار است در 15 دقیقه پخش شود! این راهنما با ترکیبی از راهنماهای 5 دقیقه‌ای، چک‌لیست‌های ضروری و اسرار تجاری، ابزاری برای کمک به شما برای مقابله با هر موقعیت رسانه‌ای فراهم می‌کند. به زبان ساده، نحوه ایجاد و ارائه یک پیام اصلی، نحوه استفاده از زبان بدن، و نحوه پاسخ دادن به سوالات پیچیده را توضیح می دهد. چه کسی به “مربی رسانه جیبی” نیاز دارد؟ افراد – یک روز، همه ما “15 دقیقه شهرت” خود را دریافت می کنیم. آیا شما آماده خواهید شد؟ اگر این کتاب را در دست دارید، خواهید داشت! شرکت های کوچک – ایجاد یک رابطه خوب با خبرنگاران مقرون به صرفه ترین راه برای تبلیغ کسب و کار شما است. اگر بتوانید خود را به عنوان یک متخصص قرار دهید، به دنبال فرصت های رسانه ای باشید و عملکرد خوبی داشته باشید، بارها و بارها از شما خواسته می شود که ظاهر شوید. شرکت های بزرگ – این روزها هر شرکتی باید از رسانه ها آگاه باشد، هم به صورت واکنشی و هم فعال. اگر رسانه ها به دنبال شما هستند، باید شرکت خود را به خوبی نمایندگی کنید – “بدون نظر” یک گزینه نیست. اگر رابطه خوبی با رسانه ها ایجاد کنید، شرکت شما از ذکرهای مکرر هر بار که ظاهر می شوید و اعتماد مشتریان شما وقتی شما را می بینند یا می شنوند، سود می برد.


The Pocket Media Coach provides simple, easy-to-follow advice – even if you are due on air in 15 minutes! With a combination of 5-minute guides, essential check lists and trade secrets, this guide provides a toolkit to help you cope in any media situation. In simple language, it explains how to create and deliver a core message, how to use body language, and how to answer tricky questions. Who needs ”The Pocket Media Coach”? Individuals – One day, we all receive our ”15 minutes of fame”. Will you be ready? If you have this book to hand, you will! Small Companies – Developing a good relationship with reporters is the most cost-effective way of promoting your business. If you can position yourself as an expert, seek out media opportunities, and perform well, you will be asked to appear time and time again. Large companies – Every company needs to be media-savvy these days, in both a reactive and proactive way. If the media seek you out, you need to represent your company well – ”No comment” is not an option. If you build a good relationship with the media, your company will benefit from the repeated mentions every time you appear, and the confidence your customers feel when they see or hear you.

دانلود کتاب «مربی رسانه جیبی: راهنمای مفید برای دریافت پیام خود در تلویزیون، رادیو یا چاپ»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.