دانلود کتاب The Moral Media: How Journalists Reason About Ethics (به فارسی: رسانه اخلاقی: روزنامه نگاران چگونه درباره اخلاق استدلال می کنند) نوشته شده توسط «Lee Wilkins – Renita Coleman»
اطلاعات کتاب رسانه اخلاقی: روزنامه نگاران چگونه درباره اخلاق استدلال می کنند
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Lee Wilkins – Renita Coleman
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 180
حجم کتاب: 12 مگابایت
کد کتاب: 9780805844740 , 0805844740 , 0805844759
نوبت چاپ: illustrated edition
توضیحات کتاب رسانه اخلاقی: روزنامه نگاران چگونه درباره اخلاق استدلال می کنند
در زمانی که روزنامه نگاران به دلیل انتخاب های اخلاقی خود مورد انتقاد قرار می گیرند، رسانه اخلاقی تحلیل عمیقی از تصمیمات روزنامه نگاری و تأثیرات آنها بر آنها ارائه می دهد. این جلد به عنوان اولین کاوش تجربی این موضوع، مروری بر رشد اخلاقی برای روزنامهنگاران و دست اندرکاران تبلیغات ارائه میکند و تفکر اخلاقی این دو گروه را با تفکر سایر متخصصان مقایسه میکند. این به ارتباط بین رشته های مختلف فکری، بین آکادمی و حرفه روزنامه نگاری، و در میان کسانی که معتقدند کاری که روزنامه نگاران انجام می دهند ضروری است، می پردازد. ویلکینز و کلمن علاوه بر مشارکت نظری در مورد نقش اطلاعات بصری در تفکر اخلاقی، پیامدهای این یافتهها را برای آکادمی – هم معلمان و هم محققان – و برای اعضای این حرفه تأثیرگذار بررسی میکنند. آنها پاسخهای مقدماتی درباره تفکر اخلاقی در یک محیط حرفهای را در اختیار خوانندگان قرار میدهند، و بنابراین این کار به عنوان پایهای عمل میکند که سایر محققان – و متخصصانی که به کیفیت تصمیمگیری اخلاقی در رسانهها اهمیت میدهند – میتوانند بر آن بنا کنند. رسانه اخلاقی بینش های قانع کننده، تحریک آمیز و بالقوه بحث برانگیز را به روزنامه نگاران فعلی و آینده ارائه می دهد: محققان روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی: روانشناسان: و فیلسوفان.
دانلود کتاب «رسانه اخلاقی: روزنامه نگاران چگونه درباره اخلاق استدلال می کنند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.