کتاب الکترونیکی

رسانه اخلاقی: روزنامه نگاران چگونه درباره اخلاق استدلال می کنند

The Moral Media: How Journalists Reason About Ethics

دانلود کتاب The Moral Media: How Journalists Reason About Ethics (به فارسی: رسانه اخلاقی: روزنامه نگاران چگونه درباره اخلاق استدلال می کنند) نوشته شده توسط «Lee Wilkins – Renita Coleman»


اطلاعات کتاب رسانه اخلاقی: روزنامه نگاران چگونه درباره اخلاق استدلال می کنند

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Lee Wilkins – Renita Coleman

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 180

حجم کتاب: 12 مگابایت

کد کتاب: 9780805844740 , 0805844740 , 0805844759

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب رسانه اخلاقی: روزنامه نگاران چگونه درباره اخلاق استدلال می کنند

در زمانی که روزنامه نگاران به دلیل انتخاب های اخلاقی خود مورد انتقاد قرار می گیرند، رسانه اخلاقی تحلیل عمیقی از تصمیمات روزنامه نگاری و تأثیرات آنها بر آنها ارائه می دهد. این جلد به عنوان اولین کاوش تجربی این موضوع، مروری بر رشد اخلاقی برای روزنامه‌نگاران و دست اندرکاران تبلیغات ارائه می‌کند و تفکر اخلاقی این دو گروه را با تفکر سایر متخصصان مقایسه می‌کند. این به ارتباط بین رشته های مختلف فکری، بین آکادمی و حرفه روزنامه نگاری، و در میان کسانی که معتقدند کاری که روزنامه نگاران انجام می دهند ضروری است، می پردازد. ویلکینز و کلمن علاوه بر مشارکت نظری در مورد نقش اطلاعات بصری در تفکر اخلاقی، پیامدهای این یافته‌ها را برای آکادمی – هم معلمان و هم محققان – و برای اعضای این حرفه تأثیرگذار بررسی می‌کنند. آنها پاسخ‌های مقدماتی درباره تفکر اخلاقی در یک محیط حرفه‌ای را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند، و بنابراین این کار به عنوان پایه‌ای عمل می‌کند که سایر محققان – و متخصصانی که به کیفیت تصمیم‌گیری اخلاقی در رسانه‌ها اهمیت می‌دهند – می‌توانند بر آن بنا کنند. رسانه اخلاقی بینش های قانع کننده، تحریک آمیز و بالقوه بحث برانگیز را به روزنامه نگاران فعلی و آینده ارائه می دهد: محققان روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی: روانشناسان: و فیلسوفان.


At a time when journalists are coming under fire for their ethical choices, The Moral Media provides an in-depth analysis of journalistic decisions and the influences on them. Representing the first empirical exploration of this topic, this volume provides an overview of moral development for journalists and advertising practitioners, and compares thinking about ethics by these two groups with the thinking of other professionals. It addresses connections among various intellectual disciplines, between the academy and the profession of journalism, and among those who believe that what journalists do is essential. In addition to making theoretical contributions about the role of visual information on moral thinking, Wilkins and Coleman explore the implications of these findings for the academy – both teachers and scholars – and for members of this influential profession. They provide readers with preliminary answers about ethical thinking in a professional environment, and this work thus serves as a foundation on which other scholars – and professionals who are concerned with quality of ethical decision-making in the media – can build. The Moral Media offers compelling, provocative, and potentially controversial insights to current and future journalists: scholars in journalism and mass communication: psychologists: and philosophers.

دانلود کتاب «رسانه اخلاقی: روزنامه نگاران چگونه درباره اخلاق استدلال می کنند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.