دانلود کتاب The Marketing Power of Emotion (به فارسی: قدرت بازاریابی احساسات) نوشته شده توسط «John O’Shaughnessy – Nicholas Jackson O’Shaughnessy»
اطلاعات کتاب قدرت بازاریابی احساسات
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Oxford University Press
نویسنده: John O’Shaughnessy – Nicholas Jackson O’Shaughnessy
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 283
حجم کتاب: 11 مگابایت
کد کتاب: 9780195150568 , 0195150562
توضیحات کتاب قدرت بازاریابی احساسات
چگونه می توان بین یک نام تجاری و یک محصول با نام عمومی یکی را انتخاب کرد؟ چرا یکی کالایی را با قیمت کمی کمتر از دیگری انتخاب می کند؟ پاسخ احساس است. قدرت بازاریابی احساسات، گزارشی کامل، بدیع و غنی از قدرت بازاریابی احساسات ارائه می دهد. این کتاب توسط دو تن از پزشکان برجسته در این زمینه نوشته شده است و با ارجاعات کامل و نمونه های واقعی زندگی کامل است. احساسات، متوجه شدن یا نشدن یکی از عوامل اصلی در رفتار خرید ما هستند. احساسات انگیزه خرید را تحریک می کند و برخی از تکنیک های متقاعدکننده زمانی که بازاریابان سعی می کنند از نظر عاطفی با مصرف کنندگان طنین انداز کنند موثرتر از سایر روش ها هستند. این کتاب تمام موضوعات ضروری را پوشش میدهد، از جمله دامنه احساسات در بازاریابی و نحوه ارزیابی محصول توسط مشتریان در پاسخ به این احساسات. در نهایت، این جلد به برندسازی و چگونگی نقش احساسات در نحوه وفاداری مشتریان به برندها میپردازد.
دانلود کتاب «قدرت بازاریابی احساسات»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.