کتاب الکترونیکی

قدرت بازاریابی احساسات

The Marketing Power of Emotion

دانلود کتاب The Marketing Power of Emotion (به فارسی: قدرت بازاریابی احساسات) نوشته شده توسط «John O’Shaughnessy – Nicholas Jackson O’Shaughnessy»


اطلاعات کتاب قدرت بازاریابی احساسات

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press

نویسنده: John O’Shaughnessy – Nicholas Jackson O’Shaughnessy

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 283

حجم کتاب: 11 مگابایت

کد کتاب: 9780195150568 , 0195150562

توضیحات کتاب قدرت بازاریابی احساسات

چگونه می توان بین یک نام تجاری و یک محصول با نام عمومی یکی را انتخاب کرد؟ چرا یکی کالایی را با قیمت کمی کمتر از دیگری انتخاب می کند؟ پاسخ احساس است. قدرت بازاریابی احساسات، گزارشی کامل، بدیع و غنی از قدرت بازاریابی احساسات ارائه می دهد. این کتاب توسط دو تن از پزشکان برجسته در این زمینه نوشته شده است و با ارجاعات کامل و نمونه های واقعی زندگی کامل است. احساسات، متوجه شدن یا نشدن یکی از عوامل اصلی در رفتار خرید ما هستند. احساسات انگیزه خرید را تحریک می کند و برخی از تکنیک های متقاعدکننده زمانی که بازاریابان سعی می کنند از نظر عاطفی با مصرف کنندگان طنین انداز کنند موثرتر از سایر روش ها هستند. این کتاب تمام موضوعات ضروری را پوشش می‌دهد، از جمله دامنه احساسات در بازاریابی و نحوه ارزیابی محصول توسط مشتریان در پاسخ به این احساسات. در نهایت، این جلد به برندسازی و چگونگی نقش احساسات در نحوه وفاداری مشتریان به برندها می‌پردازد.


How does one choose between a brand name and a generic named product? Why does one choose an item with a slightly lower price than the other? The answer is emotion. The Marketing Power of Emotion, provides a complete, original and anecdote rich account of the marketing power of emotion. This book is written by two of the leading practitioners in the field and is complete with thorough references and real life examples to follow. Emotions, whether it is realized or not is one of the central factors in our buying behavior. Emotions energizes the motivation to buy and certain persuasive techniques are more effective than others are when marketers are trying to resonate emotionally with consumers. This book covers all the essential topics, including the scope of emotion in marketing and how in response to these emotions customers make product appraisals. Finally, this volume covers branding and how emotions play a role in how consumers become loyal to brands.

دانلود کتاب «قدرت بازاریابی احساسات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.