کتاب الکترونیکی

سه گانه رهبری: دانش، اعتماد و قدرت

The Leadership Triad: Knowledge, Trust, and Power

دانلود کتاب The Leadership Triad: Knowledge, Trust, and Power (به فارسی: سه گانه رهبری: دانش، اعتماد و قدرت) نوشته شده توسط «Dale E. Zand»


اطلاعات کتاب سه گانه رهبری: دانش، اعتماد و قدرت

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press, USA

نویسنده: Dale E. Zand

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1996

تعداد صفحه: 232

حجم کتاب: 12 مگابایت

کد کتاب: 9780195092400 , 0195092406

توضیحات کتاب سه گانه رهبری: دانش، اعتماد و قدرت

دیل زند می نویسد، مردم زمانی در هیبت الکتریسیته ایستاده بودند تا اینکه دانشمندان سه متغیر اصلی آن را شناسایی و مهار کردند: ولتاژ، جریان و مقاومت. به همین ترتیب، مردم از دستاوردهای رهبران موفق، مانند لی یاکوکا در کرایسلر یا جک ولش در جنرال الکتریک، شگفت زده می شوند و متعجب می شوند که چگونه این کار را انجام می دهند. در این جلد عالی، زند رمز و راز پیرامون رهبری را از بین می‌برد تا مدیران در همه سطوح – از مدیرعامل گرفته تا سرپرست فروشگاه – بتوانند مهارت‌های لازم برای رهبری مؤثر را توسعه دهند. زند سه عنصر مورد نیاز برای رهبری در سازمان های اطلاعات محور امروزی را برجسته می کند: دانش، اعتماد و قدرت. زند استدلال می کند که دانش برای تصمیم گیری ضروری است: رهبران باید بتوانند از اطلاعات مشتریان، محصولات و فرآیندهای موجود در سراسر سازمان بهره ببرند. این کتاب مملو از پیشنهاداتی در مورد چگونگی استفاده از این دانش است. برای مثال، نویسنده نشان می‌دهد که چگونه نگرش‌ها و رفتار یک رهبر می‌تواند جریان دانش را در یک شرکت آزاد کند (یا سرکوب کند) (او نشان می‌دهد که چگونه مدیران شرکت‌های لوازم خانگی شکست خورده اطلاعات مربوط به شکایات مشتریان را سرکوب کردند و کارگران کارخانه را به دلیل پیشنهاد تغییرات سرزنش کردند. ، اشتباهات مرگبار)؛ او توضیح می دهد که چگونه استفاده ماهرانه از سؤالات می تواند دانش مدیران و کارگران را برجسته و برجسته کند. و او درباره چگونگی اجتناب از موانع ظریف (مانند رضایت از موفقیت) برای بهبود پیوند بین دانش و عمل بحث می کند. اعتماد، دومین عنصر از سه گانه، به رهبر کمک می کند تا به ارتباطات باز و مشارکتی دست یابد. در واقع، زند نشان می‌دهد که میزان اعتماد مردم به یک رهبر تعیین می‌کند که چقدر به دانش خود دسترسی خواهند داشت. این کتاب عناصر کلیدی در توسعه اعتماد را بررسی می‌کند (یک رهبر باید اطلاعات مربوطه را افشا کند، نفوذ را به اشتراک بگذارد، روح توافقات را رعایت کند، و از قدرت سوء استفاده نکند) و همچنین برخی از قوانین اساسی اعتماد را نشان می‌دهد – بی‌اعتمادی اعتماد را از بین می‌برد. اعتماد باعث افزایش بهره وری می شود. و گروه های بی اعتماد خود تخریب می شوند. زند سپس قدرت را در نظر می گیرد و نشان می دهد که چگونه رهبر باید دستور کار شرکت را تنظیم کند. انتخاب، توسعه و ایجاد انگیزه برای افرادی که دستور کار را اجرا می کنند. و عملکرد فردی را بررسی و تنظیم کنید. به همان اندازه مهم است، او نشان می دهد که در شرکت دانش محور امروزی، رهبر مؤثر به ندرت دستورالعملی صادر می کند، اما در عوض بیشتر به عنوان یک مشاور یا مشتری عمل می کند. برای مثال، در کرایسلر، رابرت ایتون، مدیرعامل، مدیران ارشد و رهبران پروژه، همگی زمانی که یک مدل خودروی جدید ساخته یا طراحی مجدد می شود، ملاقات می کنند. پس از تعیین اهداف، تیم برای سازماندهی و انجام کار از دست می‌رود. تیم‌ها که از حدس زدن دائمی مدیران ارشد رها شده‌اند، سخت‌تر کار می‌کنند و به کار خود افتخار بیشتری می‌کنند. در اواسط دهه 1990، این فرآیند طراحی-محموله در کرایسلر به قدری مؤثر بود که سرعت شرکت در بازار و کاهش هزینه های توسعه بسیار بیشتر از رقبای آمریکایی خود بود. دانش، اعتماد و قدرت که با استادی نوشته شده است، راهنمای قدرتمند و ساده است. مملو از مثال‌ها – بسیاری از تجربیات مشاوره نویسنده – از شرکت‌هایی از جنرال موتورز، وال مارت، و آمریکن اکسپرس گرفته تا سازمان‌های الکترونیک، تولیدی و مراقبت‌های بهداشتی، اطلاعات عملی فراوانی را به مدیران در همه سطوح ارائه می‌کند. به هر کسی که آرزوی یک مقام رهبری را دارد.


People once stood in awe of electricity, writes Dale Zand, until scientists identified and harnessed its three basic variables: voltage, current, and resistance. Likewise, people marvel at the achievements of successful leaders, such as Lee Iacocca at Chrysler or Jack Welch at GE, and wonder how they do it. In this superb volume, Zand dispels the mystery surrounding leadership so that managers at all levels–from the CEO to the shop supervisor–can develop the skills needed to lead effectively. Zand highlights the three elements required for leadership in today’s information-driven organizations: knowledge, trust, and power. Knowledge, Zand argues, is essential to decisionmaking: Leaders must be able to tap information about customers, products, and processes found throughout the organization. The book brims with suggestions about how to tap this knowledge. The author demonstrates, for instance, how a leader’s attitudes and behavior can release (or repress) the flow of knowledge in a corporation (he shows how at one failed home-appliance company managers suppressed information about customer complaints and reprimanded factory workers for suggesting changes, fatal mistakes); he outlines how the skillful use of questions can draw out and highlight the knowledge managers and workers possess; and he discusses how to avoid subtle obstacles (such as the complacency of success) to improve the link between knowledge and action. Trust, the second element of the triad, helps a leader achieve open, collaborative communication. Indeed, Zand shows that the degree to which people trust a leader determines how much access they will give him or her to their knowledge. The book explores the key elements in the development of trust (a leader must disclose relevant information, share influence, live up to the spirit of agreements, and not abuse power) and also illustrates some basic laws of trust–mistrust drives out trust; trust stimulates productivity; and mistrusting groups self-destruct. Zand then considers power, showing how the leader must set the agenda for the firm; select, develop, and motivate the people who will implement the agenda; and examine and adjust individual performance. Equally important, he shows that in today’s knowledge-driven corporation, the effective leader rarely issues directives, but instead acts more as a consultant or a client. At Chrysler, for example, CEO Robert Eaton, senior managers, and project leaders all meet when a new car model is to be created or redesigned. After the objectives are worked out, the team is turned loose to organize itself and get the job done. Freed from constant second-guessing by top bosses, teams work harder and take greater pride in their work. By the mid-1990s, this design-consignment process at Chrysler was so effective that the companys speed to market and reduction of development costs far exceeded its U. S. competitors. Masterfully written, Knowledge, Trust, and Power is a down-to-earth, powerful guide. Full of examples–many from the author’s consulting experience–of companies from General Motors, Wal-Mart, and American Express to electronics, manufacturing, and health care organizations, it offers a wealth of practical information to managers at all levels, and to anyone who aspires to a leadership position.

دانلود کتاب «سه گانه رهبری: دانش، اعتماد و قدرت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.