دانلود کتاب The Leadership Triad: Knowledge, Trust, and Power (به فارسی: سه گانه رهبری: دانش، اعتماد و قدرت) نوشته شده توسط «Dale E. Zand»
اطلاعات کتاب سه گانه رهبری: دانش، اعتماد و قدرت
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Oxford University Press, USA
نویسنده: Dale E. Zand
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1996
تعداد صفحه: 232
حجم کتاب: 12 مگابایت
کد کتاب: 9780195092400 , 0195092406
توضیحات کتاب سه گانه رهبری: دانش، اعتماد و قدرت
دیل زند می نویسد، مردم زمانی در هیبت الکتریسیته ایستاده بودند تا اینکه دانشمندان سه متغیر اصلی آن را شناسایی و مهار کردند: ولتاژ، جریان و مقاومت. به همین ترتیب، مردم از دستاوردهای رهبران موفق، مانند لی یاکوکا در کرایسلر یا جک ولش در جنرال الکتریک، شگفت زده می شوند و متعجب می شوند که چگونه این کار را انجام می دهند. در این جلد عالی، زند رمز و راز پیرامون رهبری را از بین میبرد تا مدیران در همه سطوح – از مدیرعامل گرفته تا سرپرست فروشگاه – بتوانند مهارتهای لازم برای رهبری مؤثر را توسعه دهند. زند سه عنصر مورد نیاز برای رهبری در سازمان های اطلاعات محور امروزی را برجسته می کند: دانش، اعتماد و قدرت. زند استدلال می کند که دانش برای تصمیم گیری ضروری است: رهبران باید بتوانند از اطلاعات مشتریان، محصولات و فرآیندهای موجود در سراسر سازمان بهره ببرند. این کتاب مملو از پیشنهاداتی در مورد چگونگی استفاده از این دانش است. برای مثال، نویسنده نشان میدهد که چگونه نگرشها و رفتار یک رهبر میتواند جریان دانش را در یک شرکت آزاد کند (یا سرکوب کند) (او نشان میدهد که چگونه مدیران شرکتهای لوازم خانگی شکست خورده اطلاعات مربوط به شکایات مشتریان را سرکوب کردند و کارگران کارخانه را به دلیل پیشنهاد تغییرات سرزنش کردند. ، اشتباهات مرگبار)؛ او توضیح می دهد که چگونه استفاده ماهرانه از سؤالات می تواند دانش مدیران و کارگران را برجسته و برجسته کند. و او درباره چگونگی اجتناب از موانع ظریف (مانند رضایت از موفقیت) برای بهبود پیوند بین دانش و عمل بحث می کند. اعتماد، دومین عنصر از سه گانه، به رهبر کمک می کند تا به ارتباطات باز و مشارکتی دست یابد. در واقع، زند نشان میدهد که میزان اعتماد مردم به یک رهبر تعیین میکند که چقدر به دانش خود دسترسی خواهند داشت. این کتاب عناصر کلیدی در توسعه اعتماد را بررسی میکند (یک رهبر باید اطلاعات مربوطه را افشا کند، نفوذ را به اشتراک بگذارد، روح توافقات را رعایت کند، و از قدرت سوء استفاده نکند) و همچنین برخی از قوانین اساسی اعتماد را نشان میدهد – بیاعتمادی اعتماد را از بین میبرد. اعتماد باعث افزایش بهره وری می شود. و گروه های بی اعتماد خود تخریب می شوند. زند سپس قدرت را در نظر می گیرد و نشان می دهد که چگونه رهبر باید دستور کار شرکت را تنظیم کند. انتخاب، توسعه و ایجاد انگیزه برای افرادی که دستور کار را اجرا می کنند. و عملکرد فردی را بررسی و تنظیم کنید. به همان اندازه مهم است، او نشان می دهد که در شرکت دانش محور امروزی، رهبر مؤثر به ندرت دستورالعملی صادر می کند، اما در عوض بیشتر به عنوان یک مشاور یا مشتری عمل می کند. برای مثال، در کرایسلر، رابرت ایتون، مدیرعامل، مدیران ارشد و رهبران پروژه، همگی زمانی که یک مدل خودروی جدید ساخته یا طراحی مجدد می شود، ملاقات می کنند. پس از تعیین اهداف، تیم برای سازماندهی و انجام کار از دست میرود. تیمها که از حدس زدن دائمی مدیران ارشد رها شدهاند، سختتر کار میکنند و به کار خود افتخار بیشتری میکنند. در اواسط دهه 1990، این فرآیند طراحی-محموله در کرایسلر به قدری مؤثر بود که سرعت شرکت در بازار و کاهش هزینه های توسعه بسیار بیشتر از رقبای آمریکایی خود بود. دانش، اعتماد و قدرت که با استادی نوشته شده است، راهنمای قدرتمند و ساده است. مملو از مثالها – بسیاری از تجربیات مشاوره نویسنده – از شرکتهایی از جنرال موتورز، وال مارت، و آمریکن اکسپرس گرفته تا سازمانهای الکترونیک، تولیدی و مراقبتهای بهداشتی، اطلاعات عملی فراوانی را به مدیران در همه سطوح ارائه میکند. به هر کسی که آرزوی یک مقام رهبری را دارد.
دانلود کتاب «سه گانه رهبری: دانش، اعتماد و قدرت»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.