کتاب الکترونیکی

اصل جریکو: چگونه شرکت ها از همکاری استراتژیک برای یافتن منابع جدید ارزش استفاده می کنند

The Jericho Principle: How Companies Use Strategic Collaboration to Find New Sources of Value

دانلود کتاب The Jericho Principle: How Companies Use Strategic Collaboration to Find New Sources of Value (به فارسی: اصل جریکو: چگونه شرکت ها از همکاری استراتژیک برای یافتن منابع جدید ارزش استفاده می کنند) نوشته شده توسط «Ralph Welborn – Vince Kasten – Steve Ballmer (foreword)»


اطلاعات کتاب اصل جریکو: چگونه شرکت ها از همکاری استراتژیک برای یافتن منابع جدید ارزش استفاده می کنند

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Ralph Welborn – Vince Kasten – Steve Ballmer (foreword)

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 290

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780471327721 , 0-471-32772-7

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب اصل جریکو: چگونه شرکت ها از همکاری استراتژیک برای یافتن منابع جدید ارزش استفاده می کنند

درک فرصت ها و خطرات نوآوری از طریق همکاری بین شرکتی اصل جریکو روندها و الگوهای کلیدی در استفاده روزافزون از همکاری توسط شرکت ها را شناسایی می کند و یک چارچوب استراتژیک و عملیاتی برای پاسخ به سؤالات کلیدی در مورد چرایی و چگونگی استفاده از همکاری برای ایجاد سریع نوآوری در شرایط نامشخص ایجاد می کند. بار. دو استراتژیست تجاری و فناوری از Bearing Point Consulting، سابقاً KPMG، مدل‌ها و تشخیص‌هایی را ارائه می‌کنند که مدل‌های مشارکتی مختلف را در بازار تجزیه می‌کند تا به مدیران ابزارها و درک لازم برای راه‌اندازی سریع و مؤثر شراکت‌ها و اتحادهای استراتژیک را بدهد. نوآوری و خلق ارزش نویسندگان با استفاده از مطالعات موردی، داستان‌های مشتری و تحقیقات، دیدگاه روشنی از وعده و خطر همکاری به خواننده ارائه می‌دهند، و آشکار می‌کنند که چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کارساز نیست. (Fanwood، NJ)، مدیر عامل، استراتژیست های ارشد کسب و کار و فناوری با Bearing Point Consulting، یکی از شرکت های پیشرو در مشاوره مدیریت و یکپارچه سازی سیستم ها در جهان هستند.


Understanding the opportunities and dangers of innovation through intercompany collaborationThe Jericho Principle identifies key trends and patterns in the increasing use of collaboration by corporations and creates a strategic and operational framework for answering key questions about the why and how of using collaboration to rapidly create innovation in uncertain times. Two business and technology strategists from Bearing Point Consulting, formerly KPMG, provide models and diagnostics that break down the various collaborative models in the marketplace, to give managers the tools and understanding they need to quickly and effectively launch the strategic partnerships and alliances that will drive innovation and value creation. Using case studies, client stories, and research, the authors offer the reader a clear view of the promise and peril of collaboration, revealing what works and what doesn’t.Ralph Welborn (Westwood, MA), Senior Vice President, and Vincent Kasten (Fanwood, NJ), Managing Director, are senior business and technology strategists with Bearing Point Consulting, one of the world’s leading management consulting and systems integration companies.

دانلود کتاب «اصل جریکو: چگونه شرکت ها از همکاری استراتژیک برای یافتن منابع جدید ارزش استفاده می کنند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.