دانلود کتاب The I Hate Selling Book : Business-Building Advice for Consultants, Attorneys, Accountants, Engineers, Architects, and Other Professionals (به فارسی: کتاب من از فروش متنفرم: مشاوره کسب و کار برای مشاوران، وکلا، حسابداران، مهندسان، معماران و سایر حرفهایها) نوشته شده توسط «Allan Boress»
اطلاعات کتاب کتاب من از فروش متنفرم: مشاوره کسب و کار برای مشاوران، وکلا، حسابداران، مهندسان، معماران و سایر حرفهایها
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: AMACOM
نویسنده: Allan Boress
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1994
تعداد صفحه: 234
حجم کتاب: 4 مگابایت
کد کتاب: 9780814402450 , 0814402453
توضیحات کتاب کتاب من از فروش متنفرم: مشاوره کسب و کار برای مشاوران، وکلا، حسابداران، مهندسان، معماران و سایر حرفهایها
تشخیص کلید فروش است — این ایده اساسی است که در کتاب “من از فروش متنفرم” بیان شده است. Boress توصیه می کند که هر کسی که خدمات حرفه ای می فروشد باید مانند یک پزشک عمل کند — مشکل را تشخیص دهد، راه حل تجویز کند و یاد بگیرد که آیا بیمار متعهد به حل مشکلی است که شما تشخیص داده اید یا خیر.
Boress این را “معاینه فروش” می نامد و این این است مفهومی که نه تنها به کتاب بورس ارزش می دهد، بلکه درک و به کارگیری مفاهیم مورد بحث را آسان می کند. (وکلا، حسابداران و مشاوران برای تشخیص مسائل و ارائه راه حل دستمزد دریافت می کنند، بنابراین انجام این کار در یک تماس فروش برای بیشتر طبیعت دوم است.)
Allan Boress ایده درستی دارد. فرمت تشخیص او واضح، صریح و صادقانه است، و هر کسی که خدمات حرفه ای را می فروشد و سپس خدمات خود را انجام می دهد، می تواند از آنچه Boress می گوید بهره مند شود.
با این حال، Boress با اضافه کردن فصل تلفن مرتکب اشتباه بزرگی شد. در حال جستجو کردن، زیرا واضح است که او نه تجربه ای دارد و نه طرفدار آن برای گرفتن قرار ملاقات است. توصیه ها به طرز وحشتناکی قدیمی است و واقعاً نباید به هیچ وجه رعایت شود. (شرط میبندم با دلارهای کلان ناشر او را مجبور کرد این فصل را اضافه کند تا نسخههای بیشتری بفروشد.)
Boress calls this a “Sales Examination,” and it’s this concept that not only gives Boress’ book its value but also makes it easy to understand and to apply the concepts discussed. (Attorneys, accountants and consultants get paid to diagnose issues and offer solutions, so doing this in a sales call is second nature for most.)
Allan Boress has the right idea. His diagnosis format is clear, straight-forward and honest, and anyone who sells professional services and then performs the service itself can benefit from what Boress has to say.
Boress did, however, make a huge mistake adding the chapter on telephone prospecting, because it’s clear he is neither experienced in, nor an advocate for, cold-calling to get appointments. The advice is terribly out of date and really should not be followed at all. (I’ll bet big bucks his publisher made him add this chapter so it would sell more copies.)

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.