کتاب الکترونیکی

کتاب راهنمای فرانشیز: راهنمای کامل برای انتخاب امتیاز

The Franchising Handbook: The Complete Guide to Choosing a Franchise

دانلود کتاب The Franchising Handbook: The Complete Guide to Choosing a Franchise (به فارسی: کتاب راهنمای فرانشیز: راهنمای کامل برای انتخاب امتیاز) نوشته شده توسط «Iain Murray»


اطلاعات کتاب کتاب راهنمای فرانشیز: راهنمای کامل برای انتخاب امتیاز

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Iain Murray

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 227

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 9780749445416 , 0749445416

توضیحات کتاب کتاب راهنمای فرانشیز: راهنمای کامل برای انتخاب امتیاز

فرانچایز یک تجارت بزرگ است. در سال گذشته، 95 درصد از تمام فرنچایزها سودآوری را گزارش کردند که آن را به یکی از امن ترین راه ها برای راه اندازی یک تجارت تبدیل کرد. با توجه به این آمار، تعجب آور نیست که فرنچایز هم از نظر محبوبیت و هم سودآوری در حال افزایش است، زیرا افراد می توانند با یک نام تجاری اثبات شده و یک استراتژی تجاری تثبیت شده وارد بازار انتخابی خود شوند. «راهنمای حق رای دادن» یک راهنمای جامع و در دسترس هم برای فرنچایز گیرندگان و هم برای فرنچایز دهندگان است. این مشاوره در مورد بهترین راه برای انتخاب حق رای ارائه می دهد، و در سراسر با مطالعات موردی واقعی، به علاوه فهرست A-Z از حق رای دادن که توسط هر بخش عمده بازار تنظیم شده است، نشان داده شده است.


Franchising is big business. Last year, 95 per cent of all franchisees reported profitability, making it one of the safest ways to start up a business. Given these statistics, it is not surprising that franchising is on the increase, both in popularity and profitability, as individuals are able to enter their chosen market with a proven brand and an established business strategy. ”The Franchising Handbook” is a comprehensive and accessible guide for both franchisees and franchisors. It offers advice on the best way to choose a franchise, and is illustrated throughout with real-life case-studies, plus an A-Z directory of franchises arranged by each major market sector.

دانلود کتاب «کتاب راهنمای فرانشیز: راهنمای کامل برای انتخاب امتیاز»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.