کتاب الکترونیکی

پنج اختلال در یک تیم: افسانه رهبری (سری J-B Lencioni)

The Five Dysfunctions of a Team: A Leadership Fable (J-B Lencioni Series)

دانلود کتاب The Five Dysfunctions of a Team: A Leadership Fable (J-B Lencioni Series) (به فارسی: پنج اختلال در یک تیم: افسانه رهبری (سری J-B Lencioni)) نوشته شده توسط «Patrick Lencioni»


اطلاعات کتاب پنج اختلال در یک تیم: افسانه رهبری (سری J-B Lencioni)

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jossey-Bass

نویسنده: Patrick Lencioni

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 2

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 9780787960759 , 0787960756

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب پنج اختلال در یک تیم: افسانه رهبری (سری J-B Lencioni)

لنسیونی در شناسایی این پنج اختلال به درستی عمل کرد. هر پنج اختلال در بدترین شرکت هایی که من در آنها کار کرده ام آشکار بوده است. بهتر بود کتاب و مخاطبانش در شرایطی که اجازه می‌دهد این ناکارآمدی‌ها رشد و تشدید شوند، عمیق‌تر شوند. هم جالب و هم گویای این بود که Decision Tech (شرکتی که در افسانه رهبری برجسته شده است) تنها دو سال بود که وجود داشت. با محدود کردن دوره تأخیر برخی از ناکارآمدی ها، نویسنده توانست راه حل را با عبارات غیرواقعی ساده ارائه دهد. از آنجایی که اکثر افراد برای شرکت‌هایی کار می‌کنند که بیش از دو سال از عمرشان می‌گذرد، ناکارآمدی‌ها، زمانی که وجود داشته باشند، بیشتر در فرهنگ شرکت ریشه دارند و بازسازی آنها سخت‌تر از آنچه در اینجا نشان داده شده است. در شرکت‌های تاسیس شده، اصلاح ناکارآمدی‌ها / تغییر فرهنگ شرکت احتمالاً ممکن است روندی طولانی و دردناک باشد. من دوست دارم این تکنیک ها را در مجموعه ای از شرایط واقع بینانه تر و رایج تر دیده باشم. بسیاری از ناکارآمدی ها در راس منشاء می گیرند و در نهایت به هنجار سازمانی تبدیل می شوند و باقی می مانند، حتی اگر عامل اصلی (رئیس) در نهایت حذف شود. من فکر می‌کنم مفیدتر و آموزنده‌تر بود که کاترین را بررسی کنیم که چگونه کاترین می‌توانست این اختلال را در یک شرکت قدیمی که احتمالاً در یک ادغام خریداری شده بود، برطرف کند، جایی که پنج اختلال در کار روز بود. من فکر می کنم این واقع بینانه تر بود و به توضیح کاربرد مدل در شرایط واقعی تر کمک می کرد.


Lencioni was spot on in his identification of the five dysfunctions. All five dysfunctions have been apparent in the worst companies I have worked for. The book and its audience would have been better served delving deeper into the circumstances that allow these dysfunctions to develop and fester. It was both interesting and telling that Decision Tech(the company featured in the leaderhip fable) had only been in existence for two short years. By limiting the latency period of some of the dysfunctions, the writer was able to present the solution in unrealistically simplistic terms. Since most people work for companies that have been around more than two years, dysfunctions, when they exist, are more ingrained into the company culture and harder to rehabilitate than was depicted here.In established companies, correcting dysfunctions/changing the company culture would likely be a long and painful process. I would like to have seen these techniques applied to a more realistic and common set of circumstances. Many dysfunctions originate at the top and eventually become of organizational norm and remain, even if the main perpetrator(the boss) is eventually removed. I think it would have been more benefical and instructional to explore how Kathryn would have addressed the dysfunction in an old company, perhaps acquired in a merger, where the five dysfunctions were the order of the day. I think this would have been more realistic and would have have helped explain the application of the model in more real life terms.

دانلود کتاب «پنج اختلال در یک تیم: افسانه رهبری (سری J-B Lencioni)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.