کتاب الکترونیکی

تجارت مد: تئوری، عمل، تصویر

The Fashion Business: Theory, Practice, Image

دانلود کتاب The Fashion Business: Theory, Practice, Image (به فارسی: تجارت مد: تئوری، عمل، تصویر) نوشته شده توسط «Nicola White – Ian Griffiths»


اطلاعات کتاب تجارت مد: تئوری، عمل، تصویر

موضوع اصلی: صنعت سبک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Berg Publishers

نویسنده: Nicola White – Ian Griffiths

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 224

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 1859733549 , 9781859733547 , 9780585436531

توضیحات کتاب تجارت مد: تئوری، عمل، تصویر

معمولاً شناخته شده است که مد یک تجارت بزرگ است، اما با توجه به اهمیت جهانی آن، در مورد پدیده سیستم مد کمی نوشته شده است. در عوض، کتاب‌ها تمایل دارند تا بر تاریخ لباس تمرکز کنند، اگرچه اخیراً این رشته چرخشی نظری بیشتری به خود گرفته است، با موجی از کتاب‌هایی که به تحلیل نیروهای زیربنایی محرک مد می‌پردازند. این کتاب تئوری و عمل را متحد می کند تا مجموعه ای یکپارچه از عکس های فوری گرفته شده از دیدگاه های مختلف تجارت مد در نیمه دوم قرن بیستم را ارائه دهد.

شامل مشارکت‌های کارشناسان برجسته در سه حوزه اصلی بحث‌های مهم در صنعت – نظریه و فرهنگ مد. طراحی و صنعت؛ و تصویر و بازاریابی – این کتاب یک مرجع ضروری برای دانشجویان، پزشکان و نظریه پردازان خواهد بود. این به موضوعات کلیدی مانند: رابطه بین فرهنگ و لباس; تلاقی مد و مدرنیته؛ ریشه های زرق و برق؛ نقش خلاقیت و قدرت طراحی؛ چالش فروشگاه های زنجیره ای؛ سن طراح متفکر؛ مفاهیم خرده فروشی؛ و مینیمالیسم در مد. مطالعه در دوره های مد و رشته های مرتبط، از جمله مطالعات رسانه ای، فرهنگی و مصرف، مسلماً الزامی است.


It is commonly known that fashion is big business, yet given its global significance, little has been written on the phenomenon of the fashion system. Instead, books have tended to focus on dress history, although recently the discipline has taken a more theoretical turn, with a spate of books appearing that analyze the underlying forces motivating fashion. This book unites theory and practice to provide an integrated series of snapshots taken from different perspectives of the fashion business in the second half of the twentieth century.

Featuring contributions by leading experts in three main areas of important debate within the industry–the theory and culture of fashion; design and industry; and image and marketing–the book will be an essential reference for students, practitioners and theoreticians. It addresses such key issues as: the relationship between culture and clothing; the intersection of fashion and modernity; the origins of glamour; the role of creativity and the power of design; the chain store challenge; the age of the thinking designer; retail concepts; and minimalism in fashion. It is certain to be required reading on fashion courses and in related disciplines, including media, cultural and consumption studies.

دانلود کتاب «تجارت مد: تئوری، عمل، تصویر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.