کتاب الکترونیکی

راهنمای ضروری برای آداب کسب و کار

The Essential Guide to Business Etiquette

دانلود کتاب The Essential Guide to Business Etiquette (به فارسی: راهنمای ضروری برای آداب کسب و کار) نوشته شده توسط «Lillian H. Chaney – Jeanette S. Martin»


اطلاعات کتاب راهنمای ضروری برای آداب کسب و کار

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Praeger

نویسنده: Lillian H. Chaney – Jeanette S. Martin

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 204

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0275997146 , 9780275997144 , 9780275997151

توضیحات کتاب راهنمای ضروری برای آداب کسب و کار

از کدام چنگال برای خوردن سالاد در یک ناهار کاری استفاده کنید؟ بیزینس کژوال واقعاً به چه معناست؟ هنگام ملاقات با یک تاجر ژاپنی برای اولین بار، چه چیزی مهم است؟ مهارت های اجتماعی خوب برای موفقیت در دنیای تجاری رقابتی امروز ضروری است. رفتارهای عالی نه تنها چرخ های تجارت را چرب می کند، بلکه تصویر حرفه ای مثبت یک کارمند بر شرکت تأثیر می گذارد و شهرت آن را بهبود می بخشد. راهنمای ضروری برای آداب کسب و کار، راهنمای عملی برای تعامل موثر با همکاران، مشتریان و همکاران تجاری، مهارت‌های اجتماعی لازم برای تضمین موفقیت شخصی و حرفه‌ای را شرح می‌دهد. رفتارهای خوب در محیط کسب و کار متزلزل امروزی مانند طلاست. بنابراین، مزیتی برای ایجاد و حفظ کسب و کار جدید فراهم می کند.

راهنمای ضروری برای آداب کسب و کار دارای 14 فصل است که حیاتی ترین فصل ها را پوشش می دهد. زمینه هایی که می تواند به افراد در بالا رفتن از نردبان شرکت کمک کند. از اصول اولیه پیاده شدن از پای راست در طول مصاحبه شغلی گرفته تا رسیدگی به سیاست های اداری گرفته تا آداب غذاخوری، این کتاب همه چیزهایی را که یک تاجر امروزی برای پیمایش در دنیای آداب معاشرت در خانه یا خارج از کشور باید بداند را پوشش می دهد. یادگیری کار با ظرافت در دنیای تجارت نمی تواند مهمتر باشد. هر روز رفتارهای نامناسب معاملات را خراب می کند، تبلیغات را از مسیر خود خارج می کند و به روابط مشتری آسیب می رساند.


Which fork should you use to eat the salad at a business lunch? What does business casual really mean? What’s the one thing it’s important not to do when meeting a Japanese businessperson for the first time? Good social skills are critical to success in today’s competitive business world. Excellent manners not only grease the wheels of commerce, but an employee’s positive professional image rubs off on the company and improves its reputation. The Essential Guide to Business Etiquette , a practical guide for interacting effectively with colleagues, customers, and business associates, details the social skills necessary to ensure personal and professional success. Good manners are like gold in today’s fractious business environment—and thus provide an edge in getting and keeping new business.

The Essential Guide to Business Etiquette features 14 chapters covering the most critical areas that can help people succeed in the climb up the corporate ladder. From the basics of getting off on the right foot during the job interview to handling office politics to dining etiquette, this book covers everything today’s businessperson needs to know to navigate the tricky world of etiquette whether at home or abroad. Learning to operate with grace in the business world could not be more important. Every day, poor manners ruin deals, derail promotions, and harm customer relations.

دانلود کتاب «راهنمای ضروری برای آداب کسب و کار»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.