کتاب الکترونیکی

راهنمای کارآفرین برای نوشتن طرح‌ها و پیشنهادات تجاری

The Entrepreneur's Guide to Writing Business Plans and Proposals

دانلود کتاب The Entrepreneur’s Guide to Writing Business Plans and Proposals (به فارسی: راهنمای کارآفرین برای نوشتن طرح‌ها و پیشنهادات تجاری) نوشته شده توسط «K. Dennis Chambers»


اطلاعات کتاب راهنمای کارآفرین برای نوشتن طرح‌ها و پیشنهادات تجاری

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Praeger

نویسنده: K. Dennis Chambers

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 200

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0275994988

توضیحات کتاب راهنمای کارآفرین برای نوشتن طرح‌ها و پیشنهادات تجاری

کارآفرینان و شرکت‌های کارآفرین با کیفیت طرح‌ها و پیشنهادات خود زندگی می‌کنند یا می‌میرند. صرف نظر از دریافت بودجه برای خط محصول جدید یا کسب و کار از یک مشتری، نوشتن نثری سخت که به سوالات ضروری پاسخ می دهد و درخواست های خاص را ارائه می دهد، یک مهارت ضروری است. دنیس چمبرز، کارآفرین، مرد آگهی‌دهنده و معلم نویسندگی نشان می‌دهد که چگونه کارآفرینان می‌توانند از طریق نوشتن ماهرانه مردم را متقاعد کنند که سرمایه یا قراردادها را جمع‌آوری کنند. این توانایی “که می توان آموخت” در دنیای اشباع شده از رسانه های امروزی نادر است. اما اگر یک کارآفرین بخواهد از قله پنج ساله جادویی عبور کند و به موفقیت تجاری پایدار ادامه دهد، بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. مثال‌ها و تمرین‌های متعدد تضمین می‌کند که کارآفرینان نحوه بازی نوشتن را درک می‌کنند و آن را به خوبی انجام می‌دهند.

متأسفانه، بیشتر این بازی را خوب انجام نمی‌دهند. اکثر نویسندگان تجاری به اشتباه فکر می کنند وظیفه آنها اطلاع رسانی است. آنها برای پر کردن شکاف اطلاعاتی یا به روز رسانی خواننده در یک پروژه خاص می نویسند. یا در مورد آنچه برایشان مهم است می نویسند. چیزی که این نویسندگان به آن توجه نمی کنند این است که سرعت دنیای کار امروز به بیش از حد رسیده است. خواننده معمولی به سادگی وقت ندارد که اطلاعات متراکم و بد سازماندهی شده را بررسی کند و اقدام مناسب را بشناسد. و خوانندگان درباره آنچه برای نویسنده مهم است حرفی نمی زنند – آنها می خواهند بدانند چه چیزی در آن برای خودشان وجود دارد. نویسندگان کسب و کار باید از تمام ابزارهای تحت فرمان خود برای متقاعد کردن، الهام بخشیدن به اقدام و به طور کلی پیشبرد پروژه استفاده کنند. این کتاب در مورد چگونگی متقاعد کردن در دو مهارت کلیدی در تجارت است: نوشتن پیشنهادات و نوشتن طرح های تجاری. دنیس چمبرز، گام به گام، تکنیک‌های نوشتن کسب‌وکار مؤثر را با مثال‌های متعدد در سرتاسر نشان می‌دهد. خواه هدف تامین مالی از یک سرمایه گذار باشد، یک استراتژی بازاریابی یا تضمین یک قرارداد بزرگ، به دست آوردن نتایج مستلزم ایجاد یک ساختار موثر برای پیشنهاد و استفاده از کلماتی است که می فروشند. چمبرز راهنمای توانمندی در صرفه جویی در وقت کارآفرینان و تلاش های بی مورد در حین رسیدن به هدف موفقیت بلندمدت تجاری است.


Entrepreneurs—and entrepreneurial companies—live or die by the quality of their plans and proposals. Whether it’s to get funding for a new product line or business from a client, writing hard-hitting prose that answers essential questions and makes specific requests is an indispensable skill. Entrepreneur, ad man, and writing teacher Dennis Chambers shows how entrepreneurs can persuade people, through skillful writing, to pony up capital or contracts. This ability—which can be learned—is rare in today’s media-saturated world. But it counts more than ever if an entrepreneur wants to make it over the magical five-year hump and on into lasting business success. Numerous examples and exercises ensure that entrepreneurs understand how the writing game is played—and that they play it well.

Unfortunately, most don’t play this game well. Most business writers mistakenly believe their task is to inform. They write to fill an information gap or to update the reader on a particular project. Or they write about what’s important to them. What these writers do not take into account is that the speed of today’s work world has reached overdrive. The typical reader simply doesn’t have time to ponder dense, poorly organized information and intuit the appropriate action. And readers don’t give a hoot about what’s important to the writer—they want to know what’s in it for themselves. Business writers need to use all the tools at their command to persuade, inspire action, and in general move a project forward. This book is about how to be persuasive in two key skills in business: writing proposals and writing business plans. Step by step, Dennis Chambers illustrates the techniques of effective business writing, with numerous examples throughout. Whether the objective is to secure financing from an investor, lay out a marketing strategy, or secure a large contract, getting results requires crafting an effective structure for the proposal, and using words that sell. Chambers is an able guide in saving entrepreneurs time and undue effort while reaching the goal of long-term business success.

دانلود کتاب «راهنمای کارآفرین برای نوشتن طرح‌ها و پیشنهادات تجاری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.