کتاب الکترونیکی

ظهور بازاریابی مدرن

The Emergence of Modern Marketing

دانلود کتاب The Emergence of Modern Marketing (به فارسی: ظهور بازاریابی مدرن) نوشته شده توسط «R.A. Church – Andrew Godley»


اطلاعات کتاب ظهور بازاریابی مدرن

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: R.A. Church – Andrew Godley

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 155

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780203484005 , 9780714683263 , 0714683264 , 0203484002 , 0203609220 , 0203583175 , 071465390X

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب ظهور بازاریابی مدرن

بازاریابی و تبلیغات مدرن عمیقاً بر نحوه درک ما از جهان و تعریف هویت خود تأثیر می گذارد. با این حال، بسیاری از شیوه های بازاریابی و تبلیغات امروزی، خود محصول زمان های گذشته هستند. توسعه برندها، تکنیک‌های تبلیغاتی و خرده‌فروشی مدرن همگی با توسعه اقتصادی و تجاری دوره‌های قبل مرتبط هستند.

این مجموعه مقالات ظهور بازاریابی مدرن را با بررسی تمایز محصول و ایجاد، توزیع و برند مورد توجه قرار می‌دهد. استراتژی های خرده فروشی و همچنین تبلیغات در طیف وسیعی از مطالعات موردی که ایالات متحده، اروپای قاره ای و بریتانیا را پوشش می دهد. این نوآوری های مهم در بازاریابی را برجسته می کند و در عین حال بر برخی تداوم های شگفت انگیز تأکید می کند و مرجع ارزشمندی برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد بازاریابی و تبلیغات است.


Modern marketing and advertising deeply influence the way we in which perceive the world and define our identity. Yet many of today’s marketing and advertising practices are themselves products of earlier times. The development of brands, of advertising techniques and modern retailing are all associated with economic and business development of earlier periods.

This collection of essays considers the emergence of modern marketing by examining product differentiation and brand creation, distribution and retailing strategies as well as advertising in a range of case studies covering the United States, Continental Europe and the United Kingdom. It highlights important innovations in marketing whilst underlining some surprising continuities, and is a valuable reference for undergraduate and postgraduate students of marketing and advertising.

دانلود کتاب «ظهور بازاریابی مدرن»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.