دانلود کتاب The Economics of Symbolic Exchange (به فارسی: اقتصاد مبادله نمادین) نوشته شده توسط «Alexander Dolgin»
اطلاعات کتاب اقتصاد مبادله نمادین
موضوع اصلی: اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Alexander Dolgin
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 517
حجم کتاب: 8 مگابایت
کد کتاب: 354079882X , 9783540798828
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب اقتصاد مبادله نمادین
این کتاب به مکانیسمهای فرهنگ در عصر دیجیتال میپردازد. نویسنده آن، استاد دانشکده عالی اقتصاد، به تعدادی از مسائل بسیار مرتبط می پردازد: شیوه کار فرهنگ در یک محیط بازار، نقش پول در فرآیند و برخی از روش هایی که برای کمک به مصرف کنندگان در انتخاب کالاهای فرهنگی به بهترین نحو در نظر گرفته شده است. در شرایطی که بازده فرهنگی تجاری رو به افزایش است، سلیقه آنها را برآورده می کند.
اقتصاد مبادله نمادین شاخه ای از علم اقتصاد است که با “منابع شخصیت” مانند وقت آزاد، توجه، احساسات و غیره سروکار دارد. در حال حاضر، این داراییها به دلیل غیرممکن بودن ذاتی اندازهگیری آنها، عملاً حساب نشده و مورد استفاده قرار نگرفتهاند. در نتیجه، اغلب اوقات، فکر اقتصادی که وارد عرصه فرهنگ می شود کاملاً درمانده می شود.
این کتاب شواهد واقعی فراوانی را در رابطه با طیف وسیعی از بازارهای فرهنگی ارائه می دهد: صنعت ضبط، انتشار کتاب، مد. ، منابع شبکه و دیگران. به بخشهای «خاکستری» اقتصاد، مانند نقش دزدان دریایی و فروشندگان غیرقانونی، یا فعالیتهای خدمات اشتراکگذاری فایل نیمه قانونی که امکان دانلود رایگان موسیقی و مطالب ویدیویی در فضای مجازی را میدهد، اشاره ویژهای شده است. این نگاههای اجمالی به قلمرو «خاکستری»، حفرههایی را در بازارهای «سفید» آشکار میکند و اسطورههای خاصی را به چالش میکشد. مطالب گردآوری شده در کتاب به دیدگاهی کاملاً بدیع در مورد پدیده های متعدد فرهنگ معاصر می رسد.
هدف کلیدی این کار، معرفی برخی از ابزارهای مدیریتی جدید است که برای موفقیت هر گونه تغییر اقتصادی در حوزه فرهنگ ضروری است، از جمله خدمات توصیهای که به عنوان یک نهاد اجتماعی تحلیل مصرفکننده متخصص عمل میکند. کالاها و خدمات فرهنگی.
The book addresses the mechanisms of culture in the digital age. Its author, professor at Higher School of Economics, tackles a number of highly relevant issues: the modus operandi of culture in a market environment, the role of money in the process and some methods intended to help consumers in the choice of cultural goods which best meet their tastes in a situation of ever increasing commercial cultural output.
The economics of symbolic exchange is a branch of economic science dealing with ”personality resources” such as free time, attention, emotions, etc. At present, these assets are virtually unaccounted for, nor used, due to the inherent impossibility of their measurement. As a result, more often than not, the economic thought entering the field of culture proves quite helpless.
The book provides ample factual evidence relating to a whole range of cultural markets: record industry, book publishing, fashion, network resources and others. Special mention is made of the ”grey” segments of the economy, such as the role of pirates and illicit dealers, or the activities of semi-legal file sharing services enabling free downloads of music and video material in the cyberspace. These glimpses into the ”grey” territory expose holes in the ”white” markets and contest certain myths. The material collected in the book comes down to quite a novel outlook on numerous phenomena of contemporary culture.
The key purpose of this work is to introduce into practice some new management tools which are essential for the success of any economic changes in the field of culture, including recommendatory services operating as a social institution of expert consumer analysis of cultural goods and services.
دانلود کتاب «اقتصاد مبادله نمادین»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.